Przetargi.pl
„Zaprojektowanie i wykonanie systemu dynamicznej informacji pasażerskiej w ramach projektów pn. „Węzeł przesiadkowy Czerwonak Osiedle” oraz „Węzeł ,przesiadkowy Bolechowo”

Gmina Czerwonak ogłasza przetarg

  • Adres: 62-004 Czerwonak, ul. Źródlana
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 616 544 204 , fax. 618 120 270
  • Data zamieszczenia: 2019-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwonak
    ul. Źródlana 39
    62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie
    tel. 616 544 204, fax. 618 120 270
    REGON: 63125874400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zaprojektowanie i wykonanie systemu dynamicznej informacji pasażerskiej w ramach projektów pn. „Węzeł przesiadkowy Czerwonak Osiedle” oraz „Węzeł ,przesiadkowy Bolechowo”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Zaprojektowanie i wykonanie systemu dynamicznej informacji pasażerskiej w ramach projektów pn. „Węzeł przesiadkowy Czerwonak Osiedle” oraz „Węzeł ,przesiadkowy Bolechowo” 1) Zadanie I „Zaprojektowanie i wykonanie elementów systemu dynamicznej informacji pasażerskiej w ramach projektu pn. „Węzeł przesiadkowy Czerwonak - Osiedle” - w trybie zaprojektuj i wybuduj.” 2) Zadanie II „Zaprojektowanie i wykonanie elementów systemu dynamicznej informacji pasażerskiej w ramach projektu pn. „Węzeł przesiadkowy Bolechowo” - w trybie zaprojektuj i wybuduj.” 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania, wg węzłów przesiadkowych, w związku z umowami o dofinansowanie projektów, zawartymi z Województwem Wielkopolskim oraz w celu odrębnego rozliczenia przedmiotowych projektów. Przedmiot zamówienia stanowi jednolity i spójny system informacji pasażerskiej w Gminie Czerwonak. Wykonawca winien złożyć ofertę na wszystkie dwa zadania przedmiotu zamówienia łącznie. 3. Zakres przedmiotu obejmuje wykonanie: 1) Zadanie I „Zaprojektowanie i wykonanie elementów systemu dynamicznej informacji pasażerskiej dla Węzła przesiadkowego Czerwonak - Osiedle” w trybie zaprojektuj i wybuduj, związane z realizacją Projektu pn. „Węzeł przesiadkowy Czerwonak - Osiedle” nr RPWP.03.03.03-300027/16-00 w ramach Osi Priorytetowej 3 „Energia” Działania 3.3: „Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska” w ramach ZIT dla MOF Poznania Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, obejmuje w szczególności: a) Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno -Użytkowego (PFU) wraz z zgłoszeniem robót oraz wszystkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych dla realizacji zadania inwestycyjnego, b) Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę wraz ze świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi oraz zapewnieniem nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją projektową. Szczegółowy zakres robót jest przedstawiony w PFU. 2) Zadanie II „Zaprojektowanie i wykonanie elementów systemu dynamicznej informacji pasażerskiej dla Węzła przesiadkowego Bolechowo” – w trybie zaprojektuj i wybuduj, związane z realizacją Projektu pn. „Węzeł przesiadkowy Bolechowo” nr RPWP.03.03.03-30-0030/16-00 w ramach Osi Priorytetowej 3 „Energia” Działania 3.3: „Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska” w ramach ZIT dla MOF Poznania Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, obejmuje w szczególności: a) Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno -Użytkowego (PFU) wraz z zgłoszeniem robót oraz wszystkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych dla realizacji zadania inwestycyjnego, b) Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę wraz ze świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi oraz zapewnieniem nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją projektową. Szczegółowy zakres robót jest przedstawiony w PFU. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania został zawarty w: 1) zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia; 2) programie funkcjonalno-użytkowym (PFU). 5. Na całość wykonanego przedmiotu zamówienia Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi, licząc od dnia bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca lub podwykonawca winien dysponować osobami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę, które będą wykonywać pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 2245 z późn. zm.), polegającą na wykonaniu czynności: - monter/instalator/elektryk. W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy w przedmiocie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę żądanych pracowników, to jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów, w szczególności np.:  oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego, oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;  poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem określającym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;  zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;  poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 2) żądania wyjaśnień w zakresie dotyczącym potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania zamówienia, w tym również kontroli przez właściwe organy Państwowej Inspekcji Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48813000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto wraz z ofertą Wykonawca składa: 1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczenia z postępowania oraz wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór stanowi załącznik nr 1 do oferty. 2) zobowiązanie o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowiące załącznik 4 do oferty 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez Pełnomocnika, lub gdy ofertę w imieniu Wykonawcy składa pełnomocnik Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach