Przetargi.pl
zaprojektowanie i wykonanie roboty budowlanej polegającej na modernizacji instalacji klimatyzacji na IV kondygnacji budynku biurowego w Katowicach przy ul. Kossutha 13 – budynek A

Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 40844 Katowice, ul. Kossutha
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7351547, 7351637 , fax. 327 351 636
  • Data zamieszczenia: 2018-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
    ul. Kossutha 13
    40844 Katowice, woj. śląskie
    tel. (032) 7351547, 7351637, fax. 327 351 636
    REGON: 1544738200030
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zaprojektowanie i wykonanie roboty budowlanej polegającej na modernizacji instalacji klimatyzacji na IV kondygnacji budynku biurowego w Katowicach przy ul. Kossutha 13 – budynek A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia stanowi zaprojektowanie i wykonanie roboty budowlanej polegającej na modernizacji instalacji klimatyzacji na IV kondygnacji budynku biurowego w Katowicach przy ul. Kossutha 13 – budynek A, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ. ----Zakres prac w ramach przedmiotu zamówienia został określony w PFU. Zakres ten obejmuje: - wykonanie dokumentacji projektowej; - przygotowanie i zabezpieczenie miejsc demontażu istniejących urządzeń w pomieszczeniach biurowych IV piętra oraz na poddaszu budynku; - demontaż jednostek wewnętrznych w pokojach oraz jednostek zewnętrznych na poddaszu; - demontaż w niezbędnym zakresie sufitów podwieszanych; - dostarczenie i montaż nowych urządzeń; - niezbędne modyfikacje instalacji gazowej, cieczowej, odprowadzenia skroplin i elektrycznej związanej z podłączeniem nowych urządzeń; - wykonanie odpowiednich prób ciśnieniowych, uruchomień instalacji, testów systemu, pomiarów środowiska w poszczególnych pomieszczeniach biurowych, uruchomienie systemu; - ponowny montaż sufitów podwieszanych wraz z szeregiem prac budowlanych jak np. poprawki powierzchni przegród budowlanych wraz z malowaniem; - przeszkolenie wytypowanych pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi urządzeń i sterowników naściennych. ----Na opis przedmiotu zamówienia składa się: a) formularz opis przedmiotu zamówienia, b) Program funkcjonalno-użytkowy, zwany dalej „programem funkcjonalno-użytkowym”, „Programem” lub „PFU”. Program funkcjonalno-użytkowy obejmuje opis zadania budowlanego, w którym podaje się przeznaczenie ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne. »W przypadku sprzeczności, różnic merytorycznych pomiędzy treścią PFU a treścią pozostałej części SIWZ, przesądzają zapisy pozostałej części SIWZ. W ramach prac projektowych Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i dostarczenia dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz innych dokumentów wyspecyfikowanych poniżej, zwanych dalej łącznie „dokumentacją projektową” bądź „dokumentami projektowymi”, tj.: a) projektu budowlanego i projektu wykonawczego (sporządzone jako jedno opracowanie) instalacji klimatyzacji; b) przedmiaru robót; c) informacji dotyczącej BIOZ (bezpieczeństwo i ochrona zdrowia) wynikającej z charakteru prac na istniejącym użytkowanym obiekcie; d) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; e) kosztorysu inwestorskiego szczegółowego (zwany dalej także kosztorysem inwestorskim); f) kosztorysu powykonawczego; g) projektu powykonawczego; h) projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii, jeśli będą wymagane odrębnymi przepisami. --- Wykonawca jako treść oferty winien podać nazwę producenta oferowanego systemu klimatyzacji oraz nazwę model oferowanych jednostek zewnętrznych i wewnętrznych. ---Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Wzór umowy przewiduje i określa warunki ewentualnej zmiany treści umowy. ---Wykonawca zobowiązany będzie pełnić nadzór autorski nad wykonywanymi robotami budowlanymi w całym okresie realizacji zamówienia. ---Wykonawca winien wyrazić zgodę na przeniesienie autorskich praw majątkowych do dokumentacji projektowej na zasadach opisanych we wzorze umowy. ---W formularzu opis przedmiotu zamówienia Wykonawca winien oświadczyć, iż będzie dysponował w dniu zawarcia umowy co najmniej jedną osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (wydane przez podmiot uprawniony przepisami prawa do wydawania ww. uprawnień) do nadzoru nad robotami budowlanymi, która to osoba pełnić będzie funkcję kierownika budowy. Ponadto , w formularzu opis przedmiotu zamówienia Wykonawca winien się zobowiązać, iż przedmiot umowy wykona przy udziale osób posiadających wymagane uprawnienia zarówno w zakresie opracowania dokumentacji projektowej, jak i wykonania robót budowlanych, w tym przy udziale osoby/osób z uprawnieniami projektowymi, z uprawnieniami w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru oraz przy udziale osób z uprawnieniami w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, przy zachowaniu warunków wskazanych w umowie oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19.01.2016 r. w sprawie sprawozdań dotyczących substancji zubożających warstwę ozonową lub fluorowanych gazów cieplarnianych (Dz.U. 2016, poz.88), rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11.01.2016 r. w sprawie sprawdzania pod względem wycieków urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła oraz systemów ochrony przeciwpożarowej zawierających substancje kontrolowane (Dz.U. 2016, poz.89). 2. Rozwiązania równoważne art.30 ust.4 pzp - patrz pkt III SIWZ. 3. Wykonawca winien udzielić gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy. Wykonawca winien zaoferować jeden z trzech (3) dopuszczonych okresów gwarancji i rękojmi za wady, tj. 36-miesięczny albo 48-miesięczny albo 60-miesięczny. Bieg okresu gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru robót budowlanych, kończy zaś wraz z upływem zaoferowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi za wady licząc od dnia podpisania protokołu końcowego. Wykonawca winien podać oferowany okres gwarancji i rękojmi za wady w formularzu oferty. /Patrz formularz oferty oraz pkt XIII SIWZ (kryterium II oceny ofert)./W ramach udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia, w całym okresie jej trwania, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego serwisowania zainstalowanej klimatyzacji. 4. W formularzu opis przedmiotu zamówienia Wykonawca winien złożyć oświadczenie , iż najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca lub podwykonawca (w zależności od tego, czy dana osoba zatrudniona jest przez Wykonawcę, czy podwykonawcę) przedłoży Zamawiającemu (jednej z osób wskazanych w umowie) oświadczenie, iż osoby wykonujące w ramach niniejszego zamówienia (umowy) czynności, co do których przedmiotowa umowa wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu kodeksu pracy w całym okresie realizacji umowy. Zamawiający określił w SIWZ wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42500000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium 1.Na podstawie art. 45 ust.2 i ust.5 pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: BGK o/Katowice Nr 97 11301091 0003 9003 7420 0002. Na potrzeby przelewów międzynarodowych podaje się: SWIFT, tj.: „GOSKPLPW” oraz adres banku: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach, ul. Podchorążych 1, 40-043 Katowice. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca obowiązany jest złożyć dokument – wadium w kasie Śląskiego OW NFZ w Katowicach, ul. Kossutha 13, IV piętro, pokój nr 410. Treść takiego dokumentu nie może warunkować wypłacenia kwoty wadium Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu. Dokument w swej treści winien uwzględniać postanowienia art. 46 ust.4a oraz ust.5 pzp. Dokument swoją ważnością musi obejmować okres odpowiadający terminowi związania ofertą (30 dni). Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust. 5 pzp). Pierwszym dniem związania ofertą będzie zatem dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wadium winno mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny. 5. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 pzp). Przez wniesienie wadium rozumie się złożenie dokumentu w kasie Śląskiego OW NFZ, bądź wpływ środków pieniężnych na podany wyżej rachunek bankowy, przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt XI ppkt 1 SIWZ. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 pzp. 6. Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89 ust. 1 pkt 7b pzp).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.nfz-katowice.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 pzp, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Por. art. 24 ust.11 pzp oraz §5 pkt 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów (…). Wzór oświadczenia - grupa kapitałowa stanowi załącznik do SIWZ. Dodatkowe informacje: -----Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunku udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej (por. art. 25a ust.3 pkt 2 pzp). -----Kwestie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia reguluje SIWZ. »Uwaga! Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty pełnomocnictwo. Zgodnie z art.23 ust.2 pzp Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w pkt X lit.B SIWZ dla pełnomocnictw. ---Kwestie związane między innymi z formą oświadczeń i dokumentów reguluje rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów (…).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach