GMINA ŁUKTA ogłasza przetarg
- Adres: 14-105 Łukta, ul. Mazurska 2
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 896475070 , fax. 896475070
- Data zamieszczenia: 2024-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA ŁUKTA
ul. Mazurska 2
14-105 Łukta, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 896475070, fax. 896475070
REGON: 510743226 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lukta.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadania pn.: „Przebudowa dróg w miejscowości Zajączkowo i Nowe Ramoty” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadania pn: „Przebudowa dróg w miejscowości Zajączkowo i Nowe Ramoty”. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SWZ „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:1. zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w celu realizacji inwestycji pn.: „Przebudowa dróg w miejscowości Zajączkowo i Nowe Ramoty”, obejmującej:- Przebudowę drogi w miejscowości Zajączkowo o nawierzchni z polbruku o długości ok. 502 m.,- Przebudowę drogi w miejscowości Nowe Ramoty o nawierzchni asfaltowej o długości ok. 892 m.2. wykonanie i zamontowanie tablicy informacyjnej w ilości szt. 1, jednostronnej o wymiarach 180x120 cm, zgodnie z Uchwałą Nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i uchwałami zmieniającymi tą uchwałę oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zaprojektowania i wykonania robót budowlanych stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy I Opinia geotechniczna, stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ, SWZ, wzór umowy wraz załącznikami. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia jest podzielona na 2 etapy:1) ETAP I – wykonanie dokumentacji projektowej, w tym budowlanej oraz technicznej sporządzonej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy i wytyczne Zamawiającego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę/dokonania zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych na ww. zadanie.2) ETAP II – wykonanie robót budowlanych oraz uzyskanie przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem i/lub zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu wydanego na podstawie przepisu art. 54 ust.2 ustawy Prawo budowlane lub wydanego na wniosek Wykonawcy po upływie terminu do wniesienia sprzeciwu, wydanej/nych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w zakresie zamówienia oraz pełnienie nadzoru autorskiego na budowie podczas realizacji zadania.5. Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną nie mniej niż 36 miesięczną gwarancję i rękojmię za wady od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i obowiązującymi przepisami prawa wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty są SWZ, PFU oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.7. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane.8. Zadanie zostanie dofinansowane z Programu RZĄDOWY FUNDUSZ POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH.9. Zamawiający działając na podstawie art. 310 ustawy Pzp informuje, iż przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, gdy środki publiczne, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg gminnych w miejscowości Srokowo, ul. Wiejska oraz ul. Zielona
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Kruklanki
Dodano: 2024-04-19 - „Przebudowa drogi gminnej Mikołajki - Lipowy Dwór”
Dodano: 2024-04-15 - Przebudowa drogi Skierki – Moruny – III etap.
Dodano: 2024-04-12 - Budowa odcinka drogi gminnej nr 101041N w miejscowości Przezmark, gmina Elbląg
Dodano: 2024-04-08 - „Budowa dróg leśnych i placów składowych w leśnictwach Klasztorne i Słobity”
Dodano: 2024-04-08 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1567N Szczurkowo-Wodukajmy-Sępopol-Glitajny - Etap II
Dodano: 2024-04-03 - Remont dróg gminnych w miejscowości Srokowo, ul. Wiejska oraz ul. Zielona
Dodano: 2024-03-21 - POLSKI ŁAD to szansa na zniwelowanie różnić rozwojowych na terenach popegeerowskich w gminie Sępopol - modernizacja dróg oraz infrastruktury oświetleniowej (2 postępowanie - zmieniony zakres)
Dodano: 2024-03-13 - Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Banie Mazurskie
Dodano: 2024-03-07