Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Łącku”

Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącku ogłasza przetarg

  • Adres: 33390 Łącko, Łącko
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 4445558 , fax. 0-18 4445558 wew. 9
  • Data zamieszczenia: 2018-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącku
    Łącko 755
    33390 Łącko, woj. małopolskie
    tel. 0-18 4445558, fax. 0-18 4445558 wew. 9
    REGON: 49193609500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lacko.pl/zgk.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Łącku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz wykonanie robót budowlanych dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Łącko” współfinansowanego z Regionalnego Programu Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa V Ochrona Środowiska, Działanie 5.2 Rozwijanie systemu gospodarki odpadami, Poddziałanie 5.5.2 Gospodarka odpadami – SPR, typ projektu A budowa, rozbudowa, przebudowa punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z punktami napraw (umowa nr RPMP.05.02.02-12-1137/17-00-XVII/363/FE/18). 2) W ramach zadania Zamawiający zleci Wykonawcy zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania wskazanego w pkt. 1 niniejszego Rozdziału w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów zgodnie z jego przeznaczeniem wraz z zagospodarowaniem terenu działki na podstawie załączonego Programu Funkcjonalno-Użytkowego, zwanego dalej jako „PFU” lub „PF-U” stanowiącego integralną część opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8 do specyfikacji). Uwaga! Program Funkcjonalno-Użytkowy dotyczy również wyposażenia PSZOK, którego dostawa będzie przedmiotem oddzielnego zamówienia. 3) Prace/roboty budowlane składające się na przedmiot zamówienia, będą realizowane w 2 (dwóch) etapach: Etap I obejmuje: a) wykonanie Dokumentacji Projektowej w oparciu o PF-U i przedłożenie tejże Dokumentacji Zamawiającemu, celem zatwierdzenia; b) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego (na podstawie udzielonego Wykonawcy przez Zamawiającego pełnomocnictwa), w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego Dokumentację Projektową, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz dokonanie skutecznych zgłoszeń robót, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę. Etap II obejmuje: a) kompleksowe wykonanie – zgodnie z PF-U, opracowaną Dokumentacją Projektową i uzyskaną decyzją o pozwoleniu na budowę / treścią zgłoszenia zamiaru wykonywania robót – Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, w tym m.in. następujących prac/robót budowlanych: - robót ziemnych i przygotowawczych: wykonanie pomiarów przy wykopach fundamentowych, usunięcie warstwy ziemi, wykopy oraz przekopy, roboty ziemne; - robót fundamentowych: wykonanie podkładów betonowych, stop fundamentowych żelbetowych, belek i podciągów, słupów żelbetonowych w deskowaniu, mocowanie elementów, wykonanie podkładów żwirowo-piaskowych, zagęszczenia nasypów, wykonanie podkładów, płyt fundamentowych żelbetonowych, izolacji przeciwwilgociowej, zbrojenia konstrukcji żelbetonowych. - konstrukcji stalowej wiaty (wymiary wewnętrzne: długość 10,55 m, szerokość 5m,): wykonanie rusztowania zewnętrznego rurowego, hal typu lekkiego, słupy, ramy, stężenia, malowanie; - poszycia ścian i dachu wiaty, przegrody z siatki: pokrycie ścian blachami trapezowymi, pokrycie dachów blachami trapezowymi, ułożenie gąsiorów, wykonanie przegrody z siatki powlekanej; - instalacji elektrycznej WZL, rozdzielni: montaż rur winidurowych układanych na drewnie i konstrukcji metalowej, przewodów kabelkowych wciąganych do rur, kopanie rowów dla kabli, nasypanie warstwy piasku, układanie kabli, zasypanie rowów kabli, montaż skrzynki i rozdzielni skrzynkowej wraz z konstrukcją, montaż wyposażenia rozdzielni, podłączenie przewodów; - instalacji elektrycznej, zasilania i oświetlenia: montaż rur winidurowych układanych na drewnie i konstrukcji metalowej, montaż przewodów kabelkowych, odgałęźników bryzgoszczelnych, łącznika nt. na przygotowanym podłożu, gniazda instalacyjnego wtyczkowego i opraw zawieszanych, sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego, pomiary; - montaż oświetlenia: roboty pomiarowe, kopanie rowów, nasypanie warstwy piasku, ułożenie rur osłonowych, uszczelnienie przepustu, układanie bednarki, układanie kabli, zasypywanie rowów, montaż i stawianie słupów oświetleniowych, opraw oświetlenia zewnętrznego, tabliczek bezpiecznikowych, namiary geodezyjne powykonawcze, badania i pomiary; - przyłącza wodociągowego: roboty ziemne, wykonanie podłoża, przyłącz wodociągowy, połączenie rur, badania, montaż rur ochronnych, montaż zasuw żeliwnych kołnierzowych, hydrantów pożarowych, próba szczelności sieci, oznakowanie trasy wodociągu, zasypanie wykopów; - budowa ogrodzenia: wykonanie cokołów beton. na dł. 161 m, ogrodzenia z paneli systemowych wys. 2m, dł. 161 m, montaż bramy; - roboty ziemne: wykonanie koryta, zasypanie wykopów; - kanał deszczowy: wykonanie podłoża i obsypki, montaż przykanalików z rur, studzienek ściekowych z gotowych elementów, kanałów z rur, wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych, wykonanie korytka ściekowego, montaż separatora; - podbudowa: wykonanie warstwy podłoża, warstwy mrozochronnej, podbudowy zasadniczej; - krawężniki: wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe, wykonanie ławy pod krawężniki , krawężników, ławy pod ścieki, ścieków ulicznych z kostki betonowej; - nawierzchnia: wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (1287 m2); - roboty wykończeniowe: plantowanie, humusowanie skarp – 208 m2; - przebudowa drogi dojazdowej: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, podbudowa, wykonanie pobocza; - monitoring placu (4 kamery + rejestrator) – wykonanie monitoringu spełniającego wymogi określone w art. 1 pkt 1 lit. d oraz lit. e ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2018 r., poz. 1592). W przypadku, gdy do dnia rozpoczęcia przez Wykonawcę realizacji prac/robót związanych z montażem i instalacją monitoringu placu (o fakcie rozpoczęcia tych prac/robót Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego w formie pisemnej) nie wejdzie w życie rozporządzenie, o którym mowa w art. 1 pkt 1 lit e ww. ustawy, Strony zgodnie postanawiają, iż za wiążące Wykonawcę wymogi dot. prowadzenia monitoringu wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania lub składowania odpadów, minimalnych wymagań dla urządzeń technicznych wizyjnego systemu kontroli oraz wymogów przechowywania i udostępniania zapisanego obrazu, będą przez Strony uważane wymogi zawarte w aktualnym (na dzień rozpoczęcia realizacji tych prac/robót) projekcie tego rozporządzenia dostępnym na oficjalnych stronach internetowych Rządowego Centrum Legislacji (www.legislacja.rcl.gov.pl). - miejsca naprawy i składowania - garażu typu blaszak ( pkt 8.2 PF-U) - wykonanie i zamontowanie tablic informacyjnych i oznaczeń opisanych w PF-U po uzgodnieniu z Zamawiającym - wszelkich innych prac/robót budowlanych jakie okażą się konieczne dla należytej realizacji zamówienia: b) udzielenie rękojmi i gwarancji na zrealizowane w ramach zamówienia: Dokumentację Projektową oraz prace/roboty budowlane; c) pełnienie nadzoru autorskiego (szczegółowy zakres obowiązków zawarty jest w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji); d) po zakończeniu realizacji robót budowlanych: - opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej Dokumentacji Powykonawczej; - złożenie w imieniu Zamawiającego (w oparciu o stosowne pełnomocnictwo udzielone Wykonawcy) do właściwego organu nadzoru budowlanego kompletnego (tj. zawierającego wszystkie wymagane prawem załączniki) wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie zrealizowanego obiektu/zawiadomienia o zakończeniu budowy; - uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie zrealizowanego obiektu / dokonanie skutecznego zawiadomienia o zakończeniu budowy. 4) Zamawiający wymaga, aby na przedmiot zamówienia obejmujący roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i elementy wyposażenia wykonawca udzielił min. 5-letniej gwarancji jakości i 5-letniej rękojmi, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 5) Zamawiający nie przewiduje dla Wykonawców zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 6) W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca: a) dokonanie przez wykonawcę (na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność) wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia i jego otoczenia. b) szczegółowe zapoznanie się z PFU. c) zdobycie wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 7) Zakres robót budowlanych mieści się w granicach nieruchomości oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 1912/1 w obrębie ewidencyjnym Łącko, gm. Łącko. 8) Zamawiający oświadcza, iż posiada prawo do dysponowania ww. nieruchomością na cele budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w prowadzony Łącki Bank Spółdzielczy, Nr rachunku: Łącki Bank Spółdzielczy nr 93 8805 0009 0000 3261 2000 0060 z dopiskiem: Wadium - Budowa PSZOK w Gminie Łącko - postępowanie nr ZGK.271.13.2018”, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 3) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą – może być w oddzielnej kopercie. 4) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu terminem wniesienia wadium jest data uznania na rachunku Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA PUBLIKACJI NA STRONIE INTERNETOWEJ WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach