Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu „EPOS – System Obserwacji Płyty Europejskiej”, umowa nr POIR.04.02.00-14-A003/16-00, z podziałem na części: Część 1 - Zaprojektowanie oraz wykonanie i montaż platformy stalowej z korytami kablowymi i zabezpieczeniami BHP na dachu budynku C-1 (strona zachodnia – Geodezja, ul. Grunwaldzka 53 we Wrocławiu) umożliwiającej montaż dodatkowych anten GNSS lub innych przyrządów geodezyjnych, Część 2 - Zaprojektowanie oraz wykonanie i montaż kiosku oraz sieci LAN i energetycznej wraz z uzyskaniem niezbędnych dokumentów i zgód formalno-prawnych do budowy budynku, w którym będzie znajdował się grawimetr na żelbetowym fundamencie wraz z miejscem do wstępnej obróbki danych oraz żelbetowego fundamentu, na którym posadowiony zostanie grawimetr (urządzenie pozyskane w odrębnym postępowaniu przetargowym).

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2019-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 18670000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu „EPOS – System Obserwacji Płyty Europejskiej”, umowa nr POIR.04.02.00-14-A003/16-00, z podziałem na części: Część 1 - Zaprojektowanie oraz wykonanie i montaż platformy stalowej z korytami kablowymi i zabezpieczeniami BHP na dachu budynku C-1 (strona zachodnia – Geodezja, ul. Grunwaldzka 53 we Wrocławiu) umożliwiającej montaż dodatkowych anten GNSS lub innych przyrządów geodezyjnych, Część 2 - Zaprojektowanie oraz wykonanie i montaż kiosku oraz sieci LAN i energetycznej wraz z uzyskaniem niezbędnych dokumentów i zgód formalno-prawnych do budowy budynku, w którym będzie znajdował się grawimetr na żelbetowym fundamencie wraz z miejscem do wstępnej obróbki danych oraz żelbetowego fundamentu, na którym posadowiony zostanie grawimetr (urządzenie pozyskane w odrębnym postępowaniu przetargowym).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, w formule zaprojektuj i wybuduj, na potrzeby Instytutu Geodezji i Informatyki Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, w ramach projektu „EPOS – System Obserwacji Płyty Europejskiej”, umowa nr POIR.04.02.00-14-A003/16-00, z podziałem na części: a) część 1 - Zaprojektowanie oraz wykonanie i montaż platformy stalowej z korytami kablowymi i zabezpieczeniami BHP na dachu budynku C-1 (strona zachodnia) Geodezja ul. Grunwaldzka 53 we Wrocławiu umożliwiającej montaż dodatkowych anten GNSS lub innych przyłączy geodezyjnych, b) część 2 - Zaprojektowanie oraz wykonanie i montaż kiosku oraz sieci LAN i energetycznej wraz z uzyskaniem niezbędnych dokumentów i zgód formalno-prawnych do budowy budynku, w którym będzie znajdował się grawimetr na żelbetowym fundamencie wraz z miejscem do wstępnej obróbki danych oraz żelbetowego fundamentu, na którym posadowiony zostanie grawimetr – urządzenie pozyskane w odrębnym postępowaniu przetargowym. Zamówienie polega na: a) opracowaniu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz przygotowaniu materiałów niezbędnych do złożenia wniosku w celu uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację robót w imieniu i na rzecz Zamawiającego oraz uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych o zrealizowania przedmiotowego w oparciu o PFU oraz odpowiednie przepisy prawa, b) wykonaniu robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, oraz odpowiednie przepisy prawa, c) sprawowaniu nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych do dnia upływu rękojmi za wady robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ -zawierający informacje o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, oświadczenia umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert , Ponadto, wraz z ofertą należy złożyć: a) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII pkt. 7.1, 7.2, 7.3.(wg załącznika 2 i 2a) b) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów w oryginale – (wg. załącznika 3a do SIWZ), c) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, d) dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych dostaw, usług, robót budowlanych (jeśli dotyczy), Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. W oryginale należy złożyć: - formularz ofertowy, - oświadczenia o których mowa w pkt. 7.1 SIWZ - zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 7.4 SIWZ - ewentualne pełnomocnictwo (lub kopia notarialnie potwierdzona). Dokumenty, jakie wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem to: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej składany na wezwanie zamawiającego, - wykaz wykonanych robót wraz z dowodami oraz wykaz osób składany na wezwanie zamawiającego, - wykaz osób, - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - składane przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy z wykonawców osobno składa: - oświadczenia, o których mowa w pkt. 7.1, - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - zobowiązanie podmiotu trzeciego. W przypadku oferty składanej wspólnie wykonawcy składają razem: - formularz ofertowy, - wykaz wykonanych robót wraz z dowodami, - wykaz osób. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. Pod pojęciem „oryginał” należy rozumieć papierową wersję dokumentu, natomiast „kopia” to papierowa wersja dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem. Nie dopuszcza się „oryginału” w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Nie dopuszcza się „kopii” w postaci kopii dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, lub oświadczeń o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia,, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokument jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych pobieranych samodzielnie przez zamawiającego zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). Zamawiający korzysta z internetowego repozytorium zaświadczeń e-Certis oraz wymaga przede wszystkim takich rodzajów zaświadczeń lub dowodów w formie dokumentów, które są objęte tym repozytorium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach