Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych rewitalizacji trzech obiektów i otaczającego je terenu, zlokalizowanych przy ul. Metalurgicznej 7 w Lublinie

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-012 Lublin, ul. Strażacka 7
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5351240
  • Data zamieszczenia: 2012-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
    ul. Strażacka 7 7
    20-012 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5351240
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwpsp-lublin.netbip.pl, www.straz.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych rewitalizacji trzech obiektów i otaczającego je terenu, zlokalizowanych przy ul. Metalurgicznej 7 w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest -Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych rewitalizacji trzech obiektów i otaczającego je terenu, zlokalizowanych przy ul. Metalurgicznej 7 w Lublinie- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych jest prowadzone w ramach projektu pn. -Stworzenie strefy bezpieczeństwa publicznego na ul. Metalurgicznej w Lublinie etap: Adaptacja przestrzeni wraz z rewitalizacją obiektów po byłej bazie transportu URSUS dla potrzeb PSP na cele szkoleniowo-dydaktyczne-. Projekt realizowany jest przy dofinansowaniu w ramach Osi Priorytetowej III Atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, Działania 3.2. Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo określa program funkcjonalno-użytkowy, załącznik Nr 8 do SIWZ. 2.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dokumentacji projektowej, pełnienia nadzoru autorskiego oraz wykonania robót budowlanych łącznie z uzyskaniem opinii, opracowań, uzgodnień, pozwoleń, decyzji, wypisów, map, warunków technicznych związanych z przyłączeniem obiektu do istniejących sieci, opracowaniem dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej, opracowaniem świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. 3.Dokumentacja projektowa winna zostać opracowana zgodnie z wymaganiami i oczekiwaniami Zamawiającego zawartymi w Programie Funkcjonalno - Użytkowym z uwzględnieniem wyposażenia technologicznego oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa w tym przepisów resortowych dotyczących m.in. wytycznych w sprawie standardów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych obowiązujących w obiektach Państwowej Straży Pożarnej. 4.Wykonawca przystępując do postępowania przetargowego winien dokonać wizji lokalnej nieruchomości oraz uzyskać wszelkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą mieć wpływ na ofertę przetargową i bierze pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. 5.Wykonawca wykona na swój koszt wszystkie pomiary, analizy oraz badania konieczne do przeprowadzenia celem realizacji zadania, w tym analizę fizykochemiczną i bakteriologiczną wody zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 roku (Dz. U. z dnia 06.04.2007 r. Nr 61 poz. 417 z późn. zm.) w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi - załącznik nr 5 rozporządzenia, badania drożności kanałów wentylacyjnych - protokół kominiarski, pomiary instalacji elektrycznej - ochronne i kontrolne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 50 000,00 złotych /słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych/ 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy, w zależności od wyboru wykonawcy , to jest : 1)w pieniądzu przelewem na rachunek Zamawiającego, 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości/Dz. U z 2000 r. Nr 109 poz. 1158 ze zmianami/ 3. Wadium wnoszone pieniądzu należy przelać na rachunek Bankowy Zamawiającego : NBP O/OKR. Lublin 45 1010 1339 0019 1913 9120 0000 4.Zamawiajacy uzna wymóg wniesienia wadium w pieniądzu za spełniony ,jeżeli kwota ,o której mowa w ust. 1 zostanie wpłacona na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert . 5. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna za spełniony ,jeżeli dokument wadium będzie zawierał co najmniej elementy wymienione w ust.6 i jego oryginał zostanie złożony przed upływem terminu składania ofert w Sekretariacie Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, ul. Strażacka 7, 20-012 Lublin (I piętro) w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30. Kopia dokumentu wadium powinna zostać załączona do oferty. 6. Dokument wadium winien zawierać co najmniej następujące elementy : 1) nazwę i dokładny adres gwaranta, 2)zobowiązanie gwaranta /poręczyciela ,podmiotu ubezpieczającego/ do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty beneficjentowi/Zamawiającemu oznaczonej kwoty pieniężnej odpowiadającej wysokości ustalonego wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust.4a i art. 46 ust. 5 Ustawy . 3) zobowiązanie gwaranta do wypłacenia pełnej kwoty wadium w terminie nie dłuższym niż 21 dni licząc od otrzymania od Zamawiającego pierwszego pisemnego wezwania do zapłaty, 4)okres ważności wadium musi pokrywać się z terminem związania ofertą wskazanym w SIWZ. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w ust. 1, w formie lub formach, o których mowa w ust. 2 zostanie wykluczony z postępowania . 8.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom ,niezwłocznie po wyborze oferty lub unieważnieniu postępowania , z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana, z zastrzeżeniem ust. 13. 9.Wykonawcy ,którego oferta została wybrana ,Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy . 10.Wadium złożone w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane ,pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę .Wadium złożone w formie innej niż pieniężna Zamawiający zwróci poprzez przekazanie oryginału dokumentu . 11.Wykonawca ,którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku , gdy : 1)odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania , 3)zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8 ,jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy ,nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ,że udowodni , że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwpsp-lublin.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach