Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie pokoszarowego budynku przy ul. Wojska Polskiego w Wałczu z przeznaczeniem na laboratorium dydaktyczne

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Bydgoska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 672 500 187 , fax. 672 500 187
  • Data zamieszczenia: 2019-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu
    ul. Bydgoska 50
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 672 500 187, fax. 672 500 187
    REGON: 33144771000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pwsz.eu/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie pokoszarowego budynku przy ul. Wojska Polskiego w Wałczu z przeznaczeniem na laboratorium dydaktyczne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie pokoszarowego budynku przy ul. Wojska Polskiego w Wałczu z przeznaczeniem na laboratorium dydaktyczne. 2. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca powinien w szczególności: 1) opracować projekt budowlany i, stosownie do potrzeb, inne projekty; 2) uzyskać w imieniu i na rzecz zamawiającego prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę oraz, stosownie do potrzeb, inne pozwolenia, uzgodnienia i opinie wymagane odrębnymi przepisami; 3) objąć kierownictwo budowy przez kierownika budowy; 4) opracować, stosownie do potrzeb, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 5) zapewnić, stosownie do potrzeb, nadzór autorski; 6) wykonać roboty budowlane zgodnie z projektem budowlanym i z zasadami wiedzy technicznej; 7) wykonać dokumentację powykonawczą; 8) uzyskać, stosownie do potrzeb, w imieniu i na rzecz zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie albo zawiadomić o zakończeniu budowy. 3. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z audytem energetycznym stanowiącym załącznik do programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 4. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca powinien wykonać, w uzgodnieniu z Zakładem Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. z siedzibą w Wałczu, projekt wykonania wraz z przyłączem węzła cieplnego. 5. Instalowane w budynku oświetlenie powinno być zgodne z normą. Natężenie oświetlenia ma wynosić (wg PN-EN 12 464-1 Światło i oświetlenie. Oświetlenie miejsc pracy. Część 1: Miejsca pracy we wnętrzach): 1) klasy – 300 lx; 2) klasy do zajęć wieczorowych i edukacji dorosłych – 500 lx; 3) pokoje do zajęć praktycznych i laboratoria – 500 lx; 4) pracownie rysunku technicznego – 750 lx; 5) pracownie dydaktyczne – 500 lx; 6) pokoje do zajęć komputerowych – 300 lx; 7) hole wejściowe – 200 lx; 8) obszary ruchu, korytarze – 100 lx; 9) schody – 100 lx; 10) pokoje nauczycielskie – 300 lx; 11) biblioteki – obszar do czytania 500 lx; 12) sale gimnastyczne – 300 lx; 13) stołówki szkolne – 200 lx; 14) kuchnia – 500 lx. Na części rysunków w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ zaznaczono lokalizację gniazdek, w pozostałych pomieszczeniach wykonawca powinien przyjąć minimum 1 gniazdo na 5 m2 powierzchni podłogi. 6. Montowane w ramach przedmiotu zamówienia materiały budowlane, urządzenia, maszyny, wyposażenie, w tym armatura sanitarna, armatura wodna i gazowa, grzejniki i armatura C.O., ceramika, oprawy, gniazda, elementy wykończeniowe (płytki, farby, wykładziny) powinny być jednakowe (takie same) w całym budynku. 7. Wykonywane w ramach przedmiotu zamówienia gresy na klatce schodowej i holu powinny być V klasy ścieralności, nienasiąkliwe, antypoślizgowe, na zewnątrz mrozoodporne, tynki wewnętrzne klasy 4, a okładziny - płytki klasy III. 8. Na parterze i piętrze przebywać będzie po 90 osób. 9. Jeżeli jakość materiałów budowlanych, urządzeń, maszyn, wyposażenia i innych świadczeń wchodzących w zakresie przedmiotu zamówienia nie jest oznaczona przez właściwe przepisy, program funkcjonalno-użytkowy lub umowę w sprawie zamówienia publicznego ani nie wynika z okoliczności, wykonawca powinien świadczyć rzeczy co najmniej średniej jakości. Świadczenie rzeczy niższej od średniej jakości uprawnia zamawiającego do domowy przyjęcia takich rzeczy. 10. Przedmiot zamówienia objęty programem funkcjonalno-użytkowym, a w szczególności prace z branży ogólnobudowlanej, w tym prace rozbiórkowe, murowanie, tynkowanie, prace betoniarskie, wykonywanie suchych zabudów, prace wykończeniowe, prace malarskie, prace montażowe, prace z branży elektrycznej i teletechnicznej, w tym prace instalacyjne w zakresie budowy rozdzielni instalacji elektrycznych, montaż gniazdek, podłączanie i montaż urządzeń elektrycznych i teletechnicznych, wykonanie sieci strukturalnej, wykonanie instalacji elektrycznej, prace z branży sanitarnej, w tym wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, wykonanie instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, wraz z montażem niezbędnych urządzeń, z wyłączeniem projektowania, sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych, sprawowania nadzoru autorskiego, kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi, prac geodezyjnych oraz uzyskania w imieniu zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę lub decyzji o pozwoleniu na użytkowanie albo zawiadomienia o zakończeniu budowy, powinien być wykonywany wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w zdaniu pierwszym, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w zdaniu pierwszym oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zamawiający określił we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 11. Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś Priorytetowa 9 Infrastruktura publiczna Działanie 9.8. Infrastruktura szkolnictwa zawodowego – Inwestycje w Infrastrukturę Państwowych Wyższych Szkół Zawodowych, w związku z czym wykonawca powinien zamieszczać na dokumentach, które przygotowuje w związku z wykonywaniem zamówienia, informacje o udziale środków Unii Europejskiej i budżetu państwa we współfinansowaniu przedmiotu zamówienia oraz logotypy, które zostaną udostępnione wykonawcy przez zamawiającego niezwłocznie po udzieleniu zamówienia. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i sposób wykonywania zamówienia został określony za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ (wzór umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 10.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący numer rachunku bankowego zamawiającego: 19 1020 4027 0000 1602 1531 2796 z dopiskiem: „Wadium – zamówienie na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie pokoszarowego budynku przy ul. Wojska Polskiego w Wałczu z przeznaczeniem na laboratorium dydaktyczne”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu nastąpi tylko wtedy, gdy kwota wadium na rachunku zamawiającego zostanie uznana (zaksięgowana) przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone wraz z ofertą w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą oraz odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz oferty (zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 2 do SIWZ); oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. grupy kapitanowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 3 do SIWZ) - składane przez wykonawcę w termie 3 dni od dnia zamieszczania na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach