Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych polegających na przebudowie systemu energetycznego Szpitala Wojewódzkiego w budowie w Słupsku

Samorząd Województwa Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3261555 , fax. 058 3261556
  • Data zamieszczenia: 2011-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorząd Województwa Pomorskiego
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3261555, fax. 058 3261556
    REGON: 19168644300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych polegających na przebudowie systemu energetycznego Szpitala Wojewódzkiego w budowie w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych polegających na przebudowie systemu energetycznego Szpitala Wojewódzkiego w budowie w Słupsku, celem zwiększenia mocy energetycznej dla nowopowstałych obiektów wraz z wyposażeniem. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Prace projektowe obejmujące co najmniej: a) założenia przedprojektowe, b) projekt budowlany opracowany w zakresie zgodnym z wymaganiami obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.), dalej zwaną ustawą PB i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. nr 121, poz. 1137), c) inne opracowania wymagane dla uzyskania Pozwolenia na budowę, d) dokumentację wykonawczą dla celów realizacji inwestycji; e) dokumentację powykonawczą, f) instrukcję eksploatacji(sieci, instalacji, sprzętu oraz instrukcje stanowiskowe urządzeń, itp.), g) raport porealizacyjny, h) badania i analizy uzupełniające. 2) Uzgodnienia i decyzje administracyjne: uzyskanie wymaganych zgodnie z polskim prawem opinii, sprawdzeń, uzgodnień i zatwierdzeń dokumentacji projektowej, w tym również uzgodnienia z Zamawiającym, Inspektorem nadzoru inwestorskiego i Użytkownikiem , niezbędnych dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia, przekazania do użytkowania; 3) mapy do celów projektowych i pozwolenia: a) uzyskanie aktualnych map do celów projektowych na obszary objęte inwestycją (opracowanie lub aktualizacja mapy zasadniczej do celów projektowych), b) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę, c) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie, d) odbiór układu pomiarowego oraz strony SN należącej do ENERGA OPERATOR przez inspektorów Zakładu Energetycznego. 4) nadzory autorskie autora projektu w zakresie, o którym mowa w ustawie PB, 5) wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych według dokumentacji projektowej oraz zgodnie z wytycznymi określonymi w PFU: a) wymiana czterech transformatorów umiejscowionych w tej samej lokalizacji na transformatory o wyższej mocy przesyłowej (stacja transformatorowa nr 1 i nr 2), b) wymiana agregatów prądotwórczych w tej samej lokalizacji na agregaty o wyższej mocy energetycznej wraz ze zbiornikiem paliwa (stacja transformatorowa nr 1), c) przebudowa rozdzielni nn w stacjach transformatorowych na rozdzielnię o wyższej mocy energetycznej (stacja transformatorowa nr 1 i nr 2), d) zwiększenie mocy energetycznej mostów szynowych w stacjach transformatorowych (stacja transformatorowa nr 1 i nr 2) e) zwiększenie mocy systemów przesyłowych pomiędzy stacjami transformatorowymi a obiektami szpitala (stacja transformatorowa nr 1 i nr 2), f) dostosowanie układu pomiarowego oraz ewentualnej przebudowy rozdzielni SN (stacja transformatorowa nr 1 i nr 2), g) zwiększenie mocy energetycznej zabezpieczeń nadprądowych w głównych poszczególnych rozdzielniach budynków Szpitala (obiekty szpitala m.in. obiekt nr A, B, C, D), h) powiązania kablowe 0,4 kV (budowa, przełożenie, pomiary), i) utrzymanie ciągłości zasilania energetycznego dla poszczególnych obiektów o ograniczonym zużyciu energii elektrycznej (około 30% maksymalnym); 6) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów, 7) wykonanie harmonogramu rzeczowo - finansowego, w ujęciu etapowym, pozwalającym na dokonanie płatności częściowych 3. Obiekty szpitalne zasilane są energetycznie w energię elektryczną z dwóch stacji transformatorowych z jednym układem pomiarowym, znajdującym się w stacji transformatorowej nr 1. W ramach zadania w rozliczeniu Wykonawca otrzyma istniejące cztery transformatory, dwa agregaty prądotwórcze oraz elementy pochodzące z demontażu. O niniejsze elementy i urządzenia Wykonawca winien pomniejszyć wartość realizowanego zadania. Opis techniczny urządzeń i elementów do demontażu znajduje się w załączniku nr 5 do PFU pn. Schemat blokowy zasilania. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia sukcesywnego wywozu elementów pozostałych z rozbiórki, gruzu i innych odpadów budowlanych na wysypisko komunalne lub ich utylizację. W szczególności Wykonawca nie będzie okresowo składował odpadów na placu budowy 5. Zastosowane przez Wykonawcę wymienione w PFU elementy lub urządzenia winny być fabrycznie nowe z datą produkcji nie starszą niż 07.2010 r. 6. Dokumentację powykonawczą należy wykonać w ilości trzech egzemplarzy w wersji papierowej i w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie .doc dla opisów technicznych i .dwg dla rysunków, 7. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera PFU - załącznik nr 8 do SIWZ. 8. Zamawiający informuje, że wartość szacunkowa zamówienia została określona na podstawie planowanych kosztów robót budowlanych i prac projektowych na kwotę 1.056.679,99 zł netto. 9. Zamawiający wymaga, aby termin realizacji zamówienia nie był dłuższy niż 180 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach