Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn. „KWP Szczecin –„KWP SZCZECIN - Budowa budynku szkoleniowego przy ul. Wernyhory 5”

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, Małopolska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 47 78 11 479 , fax. 47 78 11 477
  • Data zamieszczenia: 2021-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    Małopolska 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 47 78 11 479, fax. 47 78 11 477
    REGON: 81090304000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn. „KWP Szczecin –„KWP SZCZECIN - Budowa budynku szkoleniowego przy ul. Wernyhory 5”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj w ramach zamówienia pn. „KWP SZCZECIN - Budowa budynku szkoleniowego przy ul. Wernyhory 5”, zaprojektowanie i budowę budynku szkoleniowego przystosowanego do montażu systemu symulacji POL-SYM, na terenie służby logistycznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, ul. Wernyhory 5. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Zadanie inwestycyjne należy wykonać w dwóch etapach: Etap I obejmuje uzyskanie decyzji lokalizacji celu publicznego i opracowanie dokumentacji projektowej, przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego wraz ze złożeniem uzgodnionego z przedstawicielami Zamawiającego wniosku o pozwolenie na budowę uzyskanie innych wymaganych przepisami uzgodnień, opinii, pozwoleń, zgłoszeń, decyzji administracyjnych na wykonanie robót budowlanych – zwanej dalej dokumentacją. Etap II obejmuje uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji, pełnienie nadzoru autorskiego odbiór robót budowlanych i wykonanie dokumentacji kolaudacyjnej, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i oddanie do użytkowania obiektu zgodnie z prawem budowlanym. Szczegółowy opis prac został zawarty w Programie funkcjonalno-użytkowym, Szczegółowym Opisie i Zakresie Przedmiotu Zamówienia oraz pozostałej dokumentacji stanowiące załącznik nr 6 do siwz. 3. Zamawiający przewidział udzielenie zaliczki w oparciu o art. 151a ustawy Pzp, na zasadach, o których mowa w § 15 umowy stanowiącego załącznik nr 5 do siwz. 4. Zamawiający wymagał aby Wykonawca dysponował na etapie realizacji umowy osobami zdolnymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333) posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień, zgodnie z zapisami §6 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do siwz. Zamawiający dopuścił łączenie wyżej wskazanych funkcji przez jedną osobę pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje, wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. 5. Zamawiający wymagał aby Wykonawca na etapie składania oferty dysponował Projektantem, od którego Zamawiający wymaga doświadczenia w projektowaniu obiektów szkoleniowych przystosowanych do systemów symulacyjnych określonego w rozdziale V ust. 1 pkt 1.2 ppkt 3 lit. b) siwz. 6. Sposób wyliczenia ceny ofertowej przez Wykonawcę został opisany w rozdziale XII niniejszej siwz. 7. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków realizacji i płatności za przedmiot zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. 8. Kody i nazwy dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 71240000-2 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania; 71242000-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów; 45000000-7 Roboty budowlane; 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę (burzenie, usuwanie gruzu); 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie inżynierii lądowej (m.in. betonowanie, zbrojenie, konstrukcje ze stali konstrukcyjnej); 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne; 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych; 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych; 35700000-1 Wytyczne Wydziału Łączności i Informatyki KWP Szczecin. 9. Zamawiający dopuścił rozwiązania równoważne opisywanym. 10. Zamawiający określił następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320): 10.1. Zamawiający wymagał zatrudnienia, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w okresie realizacji zamówienia osób wykonujących czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem wszystkich robót budowlanych (z pominięciem operatorów sprzętu, kierowców) na cały okres realizacji zamówienia. 10.2. Zatrudnienie osób, o których mowa w pkt. 10.1) nastąpi przed dniem rozpoczęcia wykonywania przez te osoby czynności w ramach realizacji niniejszej umowy. 10.3. Zamawiający wymagał aby Wykonawca przedłożył Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu poszczególnych osób na podstawie umowy o pracę przy realizacji zadania z podaniem terminów ważności umów oraz stanowisk pracy zatrudnionych osób, nie później niż trzy dni robocze przed zamiarem wprowadzenia ich na teren budowy. 10.4. Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia określone zostały w §24 wzoru umowy będącej załącznikiem nr 5 do siwz. 11. Wizja lokalna odbyła się na terenie KWP w Szczecinie przy ul. Wernyhory 5 w dniu 29.12.2020 r. o godz. 10:00. 12. Zamawiający nie zastrzegał obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 13. Podwykonawcy: Zamawiający dopuścił powierzenie części zamówienia podwykonawcom Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71240000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach