Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Wymiana nawierzchni drogowej ulicy Piłsudskiego na odcinku od skrzyżowania ulic Kilińskiego i Sobieskiego do drogi ekspresowej s86 z wyłączeniem odcinka w rejonie ronda im. Profesora Władysława Bartoszewskiego - Etap I

Tramwaje Śląskie S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-506 Chorzów, ul. Inwalidzka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2466061 (64,65) w. 381 , fax. 322 510 096
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tramwaje Śląskie S.A.
    ul. Inwalidzka 5
    41-506 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 2466061 (64,65) w. 381, fax. 322 510 096
    REGON: 27056166300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tram-silesia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Wymiana nawierzchni drogowej ulicy Piłsudskiego na odcinku od skrzyżowania ulic Kilińskiego i Sobieskiego do drogi ekspresowej s86 z wyłączeniem odcinka w rejonie ronda im. Profesora Władysława Bartoszewskiego - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja Etapu I dla zadania p.n.: „Wymiana nawierzchni drogowej ulicy Piłsudskiego na odcinku od skrzyżowania ulic Kilińskiego i Sobieskiego do drogi ekspresowej S86 z wyłączeniem odcinka w rejonie ronda im. Profesora Władysława Bartoszewskiego” Stan oczekiwany – wymagania ogólne 1. Należy wykonać przebudowę nawierzchni asfaltowej na przedmiotowym odcinku, na obu jezdniach (tj. w kierunku dzielnicy Milowice i w kierunku Centrum Sosnowca), na wewnętrznych i zewnętrznych pasach ruchu. 2. Należy wykonać frezowanie całej istniejącej warstwy ścieralnej na przedmiotowym zakresie remontu. 3. Należy wykonać frezowanie istniejącej warstwy wiążącej na głębokość wynikającą z opracowanych przekrojów poprzecznych - charakterystycznych. 4. Należy rozebrać istniejącą podbudowę bitumiczną w pasach szerokości 0,5m od strony torowiska, z należytą starannością, nie powodując uszkodzeń wykonanych – w ramach przebudowy torowiska - nowych elementów krawędziowych. 5. Przed ułożeniem każdej z projektowanych warstw nawierzchni należy oczyścić podłoże i skropić asfaltową emulsją kationową. 6. Czyszczeniu i skropieniu należy poddać także elementy krawędziowe (istniejące i układane - zaprojektowane w ramach przedmiotowego zadania) do poziomu wierzchu warstwy ścieralnej. 7. Na wszystkich połączeniach nowej warstwy ścieralnej z istniejącymi warstwami ścieralnymi należy zastosować taśmy bitumiczne na pełną wysokość łączonych warstw, po uprzednim ucięciu mechanicznym i oczyszczeniu istniejących krawędzi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233251-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r. poz. 359 ze zmianami)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp. Ponadto, Zamawiający przewiduje, wykluczenie Wykonawcy na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. II. Zamawiający dokona wstępnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie formularza ofertowego oraz oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. III. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona przedłożenia: 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, przedłożenia dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach