Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego p.n: Utworzenie Strefy Aktywności Gospodarczej w Nowym Targu - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013.

Gmina Miasto Nowy Targ ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Krzywa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2611244 , fax. 018 2662312
  • Data zamieszczenia: 2013-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Nowy Targ
    ul. Krzywa 1 1
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 018 2611244, fax. 018 2662312
    REGON: 00052395600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego p.n: Utworzenie Strefy Aktywności Gospodarczej w Nowym Targu - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, dla zadania inwestycyjnego p.n.: Utworzenie Strefy Aktywności Gospodarczej w Nowym Targu - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013. w następującym zakresie: a) prace projektowe wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę (w tym decyzja ZRID) i w razie zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę uzyskanie potwierdzenia nie wnoszenia sprzeciwu, b) roboty budowlane 2. Zadanie należy zrealizować na podstawie posiadanego przez zamawiającego opisu przedmiotu zamówienia zawartego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. 3. Prace projektowe obejmują: 1/ projekt przebudowy drogi na odcinku od ul. Waksmundzkiej do zatok postojowych na długości ok. 200 m uwzględniający: a) poszerzenie jezdni do szerokości 6 m na całej długości i dostosowanie do kategorii obciążenia ruchem KR 3, b) obustronny krawężnik, c) chodnik po stronie zachodniej, d) odwodnienie drogi, e) przebudowę kolidującej linii oświetlenia ulicznego, f) przebudowę obiektu mostowego, g) przebudowę kolidującej infrastruktury, 2/ projekt budowy drogi o nawierzchni bitumicznej o długości ok. 650 m, kategoria obciążenia ruchem KR 3 w następującym zakresie: a) jezdnia szerokości 6 m z obustronnym krawężnikiem i ciekiem przykrawężnikowym, b) jednostronny chodnik dla pieszych, c) kanalizacja deszczowa, d) oświetlenie uliczne, e) kanalizacja teletechniczna , f) kanalizacja sanitarna wraz z przepompownią ścieków i linią energetyczną zasilającą przepompownię, g) sieć wodociągowa. 4. Roboty budowlane obejmują w szczególności: 1/ przebudowę drogi dojazdowej od ul. Waksmundzkiej na długości ok. 200 m, polegającą na poszerzeniu jezdni istniejącej drogi do 6m z obustronnym krawężnikiem i chodnikiem jednostronnym, przebudowę kolidujących słupów oświetleniowych, dobudowę kanalizacji opadowej i odwodnienia drogi, przebudowę istniejącego mostu, 2/ budowę drogi o nawierzchni bitumicznej na długości ok. 405 m oraz budowę skrzyżowania z drogą dojazdową, budowę oświetlenia ulicznego i kanału teletechnicznego na długości ok. 405 m, budowę chodnika o szerokości 2m, 3/ budowę sieci wodociągowej, 4/ budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią oraz zasilaniem elektrycznym, 5/ budowę kanalizacji deszczowej wraz z odprowadzeniem wód do rowu odwadniającego, oczyszczenie rowu na całej długości aż do wylotu. Prace należy wykonać zgodnie z zapisami Programu Funkcjonalno - Użytkowego oraz zgodnie z dokumentacją projektową. 5. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ przedmiot zamówienia w trybie zaprojektuj i wybuduj należy zrealizować na podstawie posiadanego przez inwestora opisu przedmiotu zamówienia zawartego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, 2/ wykonawca przyjmuje do wykonania pełen zakres robót przedstawionych w specyfikacji przedmiotu zamówienia, a niezbędnych do zrealizowania zamówienia, 3/ wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ryczałtowe, płatne po protokolarnym odbiorze robót na podstawie harmonogramu rzeczowo - finansowego, 4/ wykonawca zobowiązany jest między innymi do: a)uzyskania na własny koszt podkładów mapowych w zakresie niezbędnym do zrealizowania przedmiotu zamówienia, b)sporządzenia inwentaryzacji stanu istniejącego w zakresie niezbędnym do realizacji prac projektowych, c)uzyskania wszelkich warunków do projektowania, opinii, uzgodnień, zgód pozwoleń (w tym, pozwolenia wodnoprawnego) itd., d) uzyskania na własny koszt niezbędnych materiałów i dokumentów do wniosku o ZRID/pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę w tym uzyskania na własny koszt wymaganych projektów podziału działek ewidencyjnych niezbędnych do wniosku o ZRID (duża liczba działek ew. do podziału), e)konsultowania z zamawiającym wszelkich rozwiązań technicznych i ekonomicznych, również w zakresie proponowanych materiałów i uzyskania jego akceptacji, przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę (w tym ZRID) czy zgłoszeniem robót dokumentacja projektowa podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, f)wykonania prac projektowych oraz wykonania nadzoru autorskiego zgodnie z umową i zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, g)wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy sporządzony w układzie uzgodnionym z zamawiającym, który będzie załącznikiem do umowy, h)zabezpieczenia we własnym zakresie wywozu i składowania gruzu, i)składowania humusu i ziemi w odległości do 5 km w miejscu wskazanym przez zamawiającego. 5/ wykonawca przy przebudowie istniejącej drogi od ul. Waksmundzkiej zobowiązany jest do prowadzenia robót (pod ruchem) i musi zapewnić ciągłą przejezdność tej drogi szczególnie na potrzeby prowadzonej obecnie (z planowanym terminem zakończenia do końca 2014 r.) rozbudowy oczyszczalni ścieków, 6/ wykonawca zapewni bezpieczne warunki na placu budowy oraz w jego otoczeniu. zapewniając jednocześnie, w okresie prowadzenia robót, podstawową lokalną komunikację, 7/ wszelkie niezbędne materiały zabezpiecza wykonawca, 8/ roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z wymogami sztuki budowlanej, 9/ wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót przedstawiony w przedmiocie zamówienia, także tych nie wymienionych w projekcie ani innych dokumentach, a niezbędnych do realizacji zamówienia (w tym m.in. badania zagęszczenia podbudowy), a wartość umowy zawiera również wartość tych robót i należne opłaty, 10/ wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną inwestycji wraz z założeniem reperów roboczych i wytyczeniem głównych osi, aż do uzyskania geodezyjnego operatu powykonawczego z klauzulą powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno Kartograficznej, 11/ wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urządzenia - 5 lat od końcowego odbioru prac, poza oznakowaniem poziomym, na które wymagana gwarancje to - 1 rok, 12/ wskazane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Program Funkcjonalno - Użytkowy dla inwestycji pn. Utworzenie Strefy Aktywności Gospodarczej w Nowym Targu) znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem lub równoważne albo nie gorsze niż, 13/ po zakończeniu robót przed odbiorem końcowym wykonawca dostarczy certyfikaty, zaświadczenia, aprobaty i atesty higieniczne na użyte i wbudowane materiały i wyposażenie oraz inne dokumenty niezbędne do odbioru robót i rozpoczęcia eksploatacji, 14/ w imieniu zamawiającego złoży wniosek wraz z wymaganymi załącznikami o wydanie pozwolenia na użytkowanie inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 35 000,00 zł (trzydzieści pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj z 2007r. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PeKaO S.A. I o/Nowy Targ Al. Tysiąclecia 35A konto nr 08124015741111000007897577. Kserokopię wpłaty lub kserokopię wadium w inne formie należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu (poręczenie, gwarancja) zatwierdzonej przez zamawiającego, odpowiednie dokumenty w formie oryginału muszą być złożone za potwierdzeniem u Pani mgr Ewy Balickiej pok. 109 I p. w terminie składania oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 30 sierpnia 2013 r., do godz. 09.30. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną przez zamawiającego formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytarg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach