Krapkowickie Centrum Zdrowia Sp. z o. o. ogłasza przetarg
- Adres: 47-303 Krapkowice, Os. XXX-Lecia
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 44 67 228 , fax. 77 44 59 826
- Data zamieszczenia: 2019-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krapkowickie Centrum Zdrowia Sp. z o. o.
Os. XXX-Lecia 21
47-303 Krapkowice, woj. opolskie
tel. 77 44 67 228, fax. 77 44 59 826
REGON: 16021349900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://kcz.krapkowice.pl/przetargi
- I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych adaptacyjnych i dostosowujących pomieszczenia do możliwości dostarczenia oraz zainstalowania nowego tomografu komputerowego dla Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określa m.in. załączony w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://kcz.krapkowice.pl/przetargi, program funkcjonalno-użytkowy (dalej jako: PFU) wraz z załącznikami stanowiący integralną część SIWZ. W szacowaniu kosztów wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót/dostaw/usług i ich ilości określone w PFU mogą ulec zmianie w trakcie opracowania dokumentacji projektowej. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i ilości robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty, Wykonawca przeprowadził wizję lokalną miejsc objętych niniejszym zamówieniem w obecności jednego z pracowników Zamawiającego, po uprzednim zgłoszeniu chęci przybycia. Osobą do kontaktu w sprawie dokonania wizji lokalnej jest Violetta Wilk - nr tel. 77 44 67 216, sekretariat 77 44 67 228 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) projekt adaptacji pracowni wraz z obliczeniem nośności stropu, projekt klimatyzacji, projekt instalacji elektrycznej, teletechnicznej, instalacji p.poż, b) projekt instalacji technologicznych dla tomografu, c) opracowanie projektowanej charakterystyki energetycznej (o ile będzie wymagana), d) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę (Wykonawca otrzyma pełnomocnictwo rodzajowe w tym zakresie), e) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie – o ile będzie wymagane (Wykonawca otrzyma pełnomocnictwo rodzajowe w tym zakresie), f) uzgodnienie projektu ochrony radiologicznej przez Wojewódzką Stację Sanitarno- Epidemiologiczną w Opolu, g) dopuszczenie do użytkowania pracowni przez Wojewódzką Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Opolu (Wykonawca otrzyma pełnomocnictwo rodzajowe w tym zakresie), h) wykonanie robót budowlanych adaptacyjnych na podstawie powyższych projektów, i) wzmocnienie stropu/posadzki pod tomograf - o ile będzie to wynikało z obliczeń, j) projekt ochrony radiologicznej, Należy wykonać projekt osłon stałych przed promieniowaniem X dla nowo projektowanej pracowni, a następnie go zrealizować w ramach niniejszej inwestycji. Podstawa opracowania dokumentacji projektu osłon stałych: • Polska Norma PN-86/J-80001 - Obliczenia osłon stałych, • Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej (Dz. U. Nr 51 poz. 265), • Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006r. w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy z urządzeniami radiologicznymi (Dz.U. Nr 180 poz.1325), • Ustawa z dnia 29 listopada 2000r. Prawo Atomowe (Dz.U. nr 3 poz.18 z 18.01.2001r. z późn. zm.), • Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2005r. w sprawie dawek granicznych promieniowania jonizującego (Dz.U. nr 20 poz.168), • Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2002r. w sprawie dokumentów wymaganych przy składaniu wniosku o wydanie zezwolenia na wykonywanie działalności związanej z narażeniem na działanie promieniowania jonizującego albo przy zgłoszeniu wykonywania tej działalności (Dz.U. nr 220 poz. 1851 z 19.12.2002r. z późn. zm.), k) zapewnienie kierownika budowy, l) sporządzenie dokumentacji powykonawczej. 3. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy, b) Organizację ruchu i oznakowanie budowy, c) Próby i odbiory z udziałem Zamawiającego, d) Przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, e) Prowadzenie prac w sposób zapewniający ciągłość funkcjonowania szpitala, f) Utylizację odpadów i przekazanie Zamawiającemu kart potwierdzających ten fakt. 4. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: a) Prace ogólnobudowlane. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Istotnych dla stron postanowieniach umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 3 600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset zł 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu przewidzianego na złożenie ofert, określonego w pkt X.1. SIWZ. 3. Forma wniesienia wadium (art. 45 ust 6 Pzp): Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: 1) pieniądzu (tj. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu (przelewem) Wykonawca dołącza do oferty dowód wpłaty wadium - potwierdzający dokonanie przelewu. Na poleceniu przelewu zaleca się wpisać nr postępowania przetargowego: PN / 8 / VII / 19. Wadium w pieniądzu należy wnosić na nr konta 85 8883 0005 2001 0011 6639 0001. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie (formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ) należy podać numer konta, na jakie Zamawiający powinien dokonać jego zwrotu. 5. W pozostałych formach wniesienia wadium (w innej formie niż pieniądz) wymagane jest złożenie oryginału dokumentu wraz z ofertą. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania, ponownego wniesienia określa art. 46 Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy (wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisania oferty/złożenia oświadczenia woli ciąży na Wykonawcy. 3. Dowód wpłaty wadium. 4. Zobowiązanie innych podmiotów, w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- U/12/2024 Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej rozbiórki budynku hali B1 OZNS
Dodano: 2024-05-09 - Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w ramach Budowy ścieżek rowerowych w Powiecie Głubczyckim - Budowa ścieżki rowerowej w Kietrzu przy ul. Głowackiego (zamówienie z wolnej ręki)
Dodano: 2024-04-30 - Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w ramach Budowy ścieżek rowerowych w Powiecie Głubczyckim - Budowa ścieżki rowerowej w Kietrzu Kietrz - Gródczanki (zamówienie z wolnej ręki)
Dodano: 2024-04-30 - Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy SOR w Brzeskim Centrum Medycznym wraz z świadczeniem usługi wielobranżowego nadzoru autorskiego
Dodano: 2024-02-02 - „Wykonanie projektu oraz budowa oświetlenia ulicznego w Pustkowie przy ul. Powstańców Śląskich (1 kompletne stanowisko słupowe)” na działce nr 343
Dodano: 2023-08-16 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa DP nr 1179 O w m. Gierszowice odc. od DK94 do m. Olszanka – drugie postępowanie
Dodano: 2023-07-05 - Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej przebudowy dróg w miejscowości Czarnolas gm. Skoroszyce wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
Dodano: 2023-02-03 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach modernizacji dróg dojazdowych na terenie Gminy Dobrodzień
Dodano: 2022-12-12 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach modernizacji dróg dojazdowych na terenie Gminy Dobrodzień
Dodano: 2022-10-10 - Budowa drogi w Kamiennej - opracowanie dokumentacji projektowej
Dodano: 2022-07-19