Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
- Data zamieszczenia: 2017-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
ul. Akademicka 13
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
REGON: 189600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.up.lublin.pl/zamowienia
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy schodów wejściowych do budynku dydaktycznego Hali Technologii Żywienia (H.T. Ż.) Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych przy ul. Doświadczalna 50 w Lublinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i wykonanie przebudowy schodów wejściowych do budynku dydaktycznego Hali Technologii Żywienia (H.T. Ż.) Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych przy ul. Doświadczalnej 50 w Lublinie, w oparciu o opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1,2,3,4 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 3 600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj. w Banku Pekao S.A. Oddział w Lublinie nr 69 1240 5497 1111 0000 5007 1353, z dopiskiem wadium w sprawie AZP/PNO/28/2017.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii. 3. Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
Dodano: 2024-05-18 - Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
Dodano: 2024-05-18 - Usługa polegająca na opracowaniu projektu zamiennego rozbudowy i przebudowy WOMP CP-L w Lublinie o budynek składający się z modułów B i F oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót
Dodano: 2023-10-30 - Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej przebudowy stacji serwisowej na potrzeby obsługi autobusów wodorowych przy ul. Okszowskiej 41 w Chełmie
Dodano: 2023-08-28 - Opracowanie aktualizacji wielobranżowej dokumentacji projektowo kosztorysowej dot. dostosowania obiektów SPZOZ w Lubartowie do obowiązujących przepisów p.poż. wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
Dodano: 2023-07-18 - 49/23 Wykonanie projektu technicznego, budowlanego i wykonawczego na przebudowę części pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z pomieszczeniami Izby Przyjęć USzD
Dodano: 2023-07-05 - Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn. „Poprawa dostępności do Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej”
Dodano: 2023-04-28 - Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy Szkoły Podstawowej w miejsc. Kalinówka, gm. Głusk (2)
Dodano: 2022-08-11 - Wykonanie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej kanalizacji sanitarnej dla gminy Nałęczów
Dodano: 2021-03-08 - Roboty budowlane polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji klimatyzacji w budynku nr 12 w Dęblinie przy ul. Dywizjonu 303 w formie zaprojektuj i zbuduj
Dodano: 2021-02-25