Przetargi.pl
„Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i adaptacji lokalu przy ul. Babina 1 na Centrum Organizacji Pozarządowych w ramach zadania pn. Centrum Aktywności Mieszkańców’’

Miasto Kalisz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Główny Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 48 627 654 300
  • Data zamieszczenia: 2019-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kalisz
    Główny Rynek 20
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 48 627 654 300
    REGON: 25085587700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kalisz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i adaptacji lokalu przy ul. Babina 1 na Centrum Organizacji Pozarządowych w ramach zadania pn. Centrum Aktywności Mieszkańców’’
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowań i dokumentów oraz wykonanie robót budowlanych dla zamówienia pn. Przebudowy i adaptacji lokalu przy ul. Babina 1 na Centrum Organizacji Pozarządowych w ramach zadania pn. Centrum Aktywności Mieszkańców, na podstawie dokumentów określonych w pkt 4.6. SIWZ. 2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje m. in.: 1. opracowanie ekspertyzy technicznej budowlano-konstrukcyjnej - w 2 egz.; 2. opracowanie kosztorysu ofertowego w 1 egz.; 3. wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych całego zamierzenia budowlanego (po 6 egz. + wersja elektroniczna w formie pliku ,,.pdf”, ,,.doc” i ,,.dwg”) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i podpisem sprawdzającego, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129); 4.opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) w 1 egz. + wersja elektroniczna w formie pliku ,,.pdf” i ,,.doc”, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129); 5.uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i decyzji w szczególności miejscowego Konserwatora Zabytków; 6.uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę; 7.dostarczenie przez Wykonawcę we własnym zakresie i na własny koszt materiałów, maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, oraz wykonanie wszystkich towarzyszących robót, prac i czynności niezbędnych do wykonania zamówienia; 8. wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji budowlanej, w tym m.in.: a) wymiany stolarki okiennej i drzwiowej na nową drewnianą o rysunku historycznym, b) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych podposadzkowych, c) przebudowy lokalu, której celem będzie wprowadzenie nowej funkcji użytkowej, d) wymiany instalacji elektrycznej, instalacji teletechnicznej oraz oświetlenia, instalacji sanitarnych (wod.-kan., c.o., c.w.u., wentylacja mechaniczna, wewnętrzna instalacja gazowa wraz z montażem nowego kotła gazowego dwufunkcyjnego), należy uwzględnić wykonanie niezbędnych instalacji zgodnie z zapotrzebowaniem w poszczególnych pomieszczeniach, e) wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego (sugerowane pomieszczenia nr 1,2,3 i 4 oraz OPEN-SPACE) f) dostawa i montaż misek ustępowych, umywalek wraz z bateriami umywalkowymi, pisuarów, podajników papieru toaletowego i mydła, suszarek do rąk, przewijaka oraz wyposażenie dla niepełnosprawnych. 9. wykonanie instalacji przeciwpożarowej: a) oznakowanie przeciwpożarowe; b) instrukcja przeciwpożarowa; c) system gaśniczy (z wyłączeniem gaśnic proszkowych 6 kg, typu ABC); 10. pełnienie nadzoru autorskiego przez Projektantów nad wykonaniem robót budowlanych bez dodatkowego wynagrodzenia; Opracowania, o którym mowa w pkt. 1) – 4) oraz ujęte w nich rozwiązania muszą zostać zatwierdzone przez Zamawiającego. Przekazywanie wyżej wymienionych opracowań wraz z niezbędnymi pozwoleniami i decyzjami odbywać się będzie na podstawie protokołu przekazania. Zamawiający zobowiązuje się do sprawdzenia i wniesienia ewentualnych uwag w ciągu 7 dni od dnia otrzymania opracowań i dokumentów; W zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzi dostawa i montaż wyposażenia (tabela str. 23 – 24 Programu funkcjonalno - użytkowego) z wyłączeniem wyposażenia wskazanego w pkt. II.4.2.8 f) niniejszego ogłoszenia. Ponadto należy przewidzieć wykonanie zasilenia projektorów w pomieszczeniach ,,Sala wykładowa” i ,,Sala warsztatowa”. Wykonanie oświetlenia zewnętrznego budynku należy uzgodnić z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy, zakres prac i sposób ich realizacji określony został w SIWZ i załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 PLN przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje (dowody) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; B) w sytuacji gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dokumentu (np. zobowiązania podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca), który określa w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, a w szczególności czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; C) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, ewentualnie umowy o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza); D) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza); E) dowód wniesienia wadium, o którym mowa w pkt. IV.1.2) niniejszego ogłoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach