Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1005C na odcinku Śliwice-Śliwiczki

Powiat Tucholski ogłasza przetarg

  • Adres: 89-500 Tuchola, Ul. Pocztowa 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5590700 , fax. 52 5590701
  • Data zamieszczenia: 2016-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tucholski
    Ul. Pocztowa 7 7
    89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5590700, fax. 52 5590701
    REGON: 09235109600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bippowiat.tuchola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1005C na odcinku Śliwice-Śliwiczki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w systemie zaprojektuj-wybuduj jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 10005C na odcinku Śliwice-Śliwiczki o długości ok. 1490 m (odcinek od skrzyżowania z ul. Leśną). 2. Zamówienie dotyczy projektu pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1005C na odcinku Śliwice-Śliwiczki dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 3. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV: 45 00 00 00 - 7 roboty budowlane, 71 32 00 00 - 7 usługi projektowania architektonicznego, 71 24 80 00 - 8 nadzór nad projektem i dokumentacją, 45 23 32 00 - 1 roboty w zakresie różnych nawierzchni, 45 11 00 00 - 1 roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, 45 23 33 00 - 2 fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego, 45 11 12 00 - 0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45 23 32 90 - 8 instalowanie znaków drogowych. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z wszelkimi wymaganymi prawem opiniami, uzgodnieniami i decyzjami oraz przekazanie na rzecz Zamawiającego ogółu autorskich praw majątkowych do powyższej dokumentacji, 2) wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami sztuki budowlanej, 3) uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 5. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy, który stanowi Załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. W skład dokumentacji projektowej wchodzą w szczególności: 1) projekt budowlany branży drogowej - 4 egz., 2) projekt wykonawczy branży drogowej - 4 egz., 3) przedmiar robót - 2 egz., 4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 4 egz., 5) dokumentacja geotechniczna obejmująca badania geotechniczne - 2 egz., 6) pomiary natężenia ruchu drogowego w zakresie niezbędnym dla opracowania dokumentacji technicznej - 2 egz., 7) zatwierdzony i uzgodniony projekt stałej organizacji ruchu - 3 egz., 8) zatwierdzony i uzgodniony projekt czasowej organizacji ruchu - 3 egz., 9) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż - po 2 egz. 7. Całość opracowanej dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest przekazać w formie cyfrowej na nośniku CD w 2 egz. (rysunki w plikach PDF i dwg, przedmiar robót w ATH). 8. Dokumentacja projektowa powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą Prawo budowlane, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz z zaleceniami Zamawiającego, jak również zgodnie ze złożoną ofertą oraz programem funkcjonalno-użytkowym, a także uwzględniać wymagania określone w warunkach technicznych, opiniach i uzgodnieniach wydanych przez właścicieli lub zarządców urządzeń infrastruktury oraz zawierać rozwiązania usunięcia wszelkich kolizji z infrastrukturą znajdującą się w pasie drogowym. 9. Zakres robót obejmuje w szczególności przebudowę jezdni drogi, przebudowę istniejącego chodnika, wykonanie zjazdów do posesji prywatnych i zjazdów publicznych oraz budowę ciągu pieszo-rowerowego o szerokości 2,5 m. 10. W zakresie wykonania dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązuje się do: 1) zapewnienia udziału w opracowaniu projektu osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez te osoby opracowań projektowych, 2) opracowania danych wyjściowych do projektowania, wykonanie badań i analiz uzupełniających niezbędnych do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej, 3) uzyskania wypisów z rejestru gruntów, 4) opracowania dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę (tj. projekt zagospodarowania terenu, projekt branży drogowej), 5) pozyskania we własnym zakresie wszelkich wymaganych opinii, decyzji, uzgodnień dokumentacji, koniecznych do pozwolenia na przebudowę, 6) przygotowania i złożenia wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, 7) uzgadniania na bieżąco z Zamawiającym dokumentacji i rozwiązań projektowych, w tym rozwiązań materiałowych; 8) szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia; 9) opracowania projektu branży zieleń zawierającej inwentaryzację drzew i krzewów (w przypadku kolizji z przebudową drogi) oraz przygotowanie materiałów dla uzyskania decyzji zezwalającej na wycinkę, 10) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu w 4 egz. koncepcji rozwiązań projektowych układu drogowego wraz z zasadniczymi elementami stałej organizacji ruchu i uzyskanie pozytywnej opinii w tym zakresie (Zamawiający uprawniony będzie do wniesienia swoich uwag i zastrzeżeń w ciągu 14 dni od otrzymania wykonanej koncepcji, natomiast Wykonawca zobowiązany będzie do ich uwzględnienia w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia uwag i zastrzeżeń przez Zamawiającego), 11) dostarczenia Zamawiającemu wszelkich kopii decyzji oraz innych dokumentów uzyskanych w toku wykonywania umowy od organów administracji publicznej oraz innych podmiotów lub osób w ciągu 3 dni roboczych po ich otrzymaniu, 12) przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej wraz z prawomocną decyzją o pozwoleniu na budowę. 11. W zakresie wykonania robót budowlanych Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: 1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, wykonania przyłącza energetycznego dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 2) oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 3) przygotowania harmonogramu badań kontrolnych w odniesieniu do harmonogramu realizacji robót, 4) odtworzenia trawników i terenów zielonych przylegających do miejsc prowadzenia robót drogowych, 5) pokrycia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 6) pokrycia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót, 7) pokrycia kosztów wywozu nadmiaru ziemi w miejsce uzgodnione z Zarządem Dróg Powiatowych w Tucholi, 8) oznakowania terenu budowy m.in. umieszczenie tablicy informacyjnej wynikającej z ustawy Prawo budowlane oraz 2 szt. tablic informacyjnych o finansowaniu projektu z Unii Europejskiej zawierającej treść uzgodnioną z Zamawiającym, 9) sporządzenia projektu stałej i czasowej organizacji ruchu, 10) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 11) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów, 12) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 13) odtworzenia trawników i terenów zielonych przylegających do miejsc prowadzenia robót drogowych, 14) pokrycia kosztów odtworzenia nawierzchni dróg, 15) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 16) zapewnienia i pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 2 egzemplarzach, 17) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 18) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 19) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 20) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, 21) przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 2 egz. operatu kolaudacyjnego zawierającego umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowym, polisę ubezpieczeniową, protokołów przekazania terenu budowy, protokoły robót zakrywanych, badania materiałów, aprobaty, sprawozdania techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenie odbioru robót, oświadczenia uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami, 22) przekazanie zrealizowanych robót Zarządcy drogi oraz uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 12. Zamawiający w dniu zawarcia umowy z Wykonawcą przekaże następujące dokumenty: 1) mapy sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych, 2) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji, 3) decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. 13. Uproszczony kosztorys ofertowy będzie wymagany od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i zostanie przedłożony przez Wykonawcę najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wykonawca złoży dokument w formie oryginału potwierdzający wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Tucholi, ul. Pocztowa 7, pokój nr 110. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego Getin Noble Bank S.A. 49 1560 0013 2340 9874 1000 0005. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu. Kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy w sposób trwały związać z ofertą. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictwa, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej , lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bippowiat.tuchola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach