Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1005C na odcinku Śliwice-Śliwiczki

Powiat Tucholski ogłasza przetarg

  • Adres: 89500 Tuchola, Ul. Pocztowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 525 590 700 , fax. 525 590 701
  • Data zamieszczenia: 2016-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tucholski
    Ul. Pocztowa 7
    89500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 525 590 700, fax. 525 590 701
    REGON: 9235109600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1005C na odcinku Śliwice-Śliwiczki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w systemie „zaprojektuj-wybuduj” jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1005C na odcinku Śliwice-Śliwiczki o długości ok. 1490 m (odcinek od skrzyżowania z ul. Leśną). 2. Zamówienie dotyczy projektu pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1005C na odcinku Śliwice-Śliwiczki” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 3. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV: 45 00 00 00 – 7 roboty budowlane, 71 32 00 00 – 7 usługi projektowania architektonicznego, 71 24 80 00 – 8 nadzór nad projektem i dokumentacją, 45 23 32 00 – 1 roboty w zakresie różnych nawierzchni, 45 11 00 00 – 1 roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, 45 23 33 00 – 2 fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego, 45 11 12 00 – 0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45 23 32 90 – 8 instalowanie znaków drogowych. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z wszelkimi wymaganymi prawem opiniami, uzgodnieniami i decyzjami oraz przekazanie na rzecz Zamawiającego ogółu autorskich praw majątkowych do powyższej dokumentacji, 2) wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami sztuki budowlanej, 5. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy, który stanowi Załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Szczegółowy zakres robót: 1) początek stanowi skrzyżowanie z ul. Leśną od 0+000 2) od km 0+000 do km 0+279 wykonanie 3 nowych zjazdów z kostki betonowej 8 cm na podbudowie betonowej gr. 15cm; 3) chodnik po prawej stronie o długości 260m, od 0+000 do 0+088 na całej szerokości pobocza (szer. 1,2-2m) a od 0+088 do 0+274 - szer. 1,5 m oddalony od drogi - przy granicy posesji; w nawiązaniu do istniejących zjazdów bez ich przebudowy; 4) od km 0+279 do 1+520 wykonanie zjazdów na każdą działkę prywatną o szer. 5 m i dł. 1 m – z kostki betonowej gr. 8cm na podbudowie betonowej 15cm. Zjazdy na drogi gminne o dł. do granicy działki o szer. 5 m z betonu asfaltowego o konstrukcji jak poszerzenia drogi powiatowej; 5) przebudowa drogi zaczyna się od poszerzenia dla prawo skrętu do ul. Szkolnej (dz. nr 413/4), od km 0+279 - 1+520 (z pominięciem terenu PKP o długości 30m) – poszerzenie drogi do 6 m, spadek jednostronny, odtworzenie jednostronnego rowu. Ułożenie jednostronnie krawężnika. Na poszerzeniu siatka przeciwspękaniowa i wzmacniająca 120-200kN; 6) wykonanie prawo skrętów z wysepkami spowalniającymi na ul. Akacjową i ul. Parkową; 7) przebudowa istniejących utwardzonych zjazdów w nawiązaniu do nowej niwelety drogi; 8) od km 0+370 – 1+318 wykonanie poszerzenia istniejących chodników do szerokości 2,5m z naprawą uszkodzeń i załamań (przy maksymalnym wykorzystaniu istniejącej kostki betonowej); 9) od km 1+318 do 1+520 wykonanie nowego chodnika o szer. 2,5 m (z pominięciem terenu PKP 30m); 10) od km 1+365 – 1,430 wykonanie muru oporowego dla chodnika z barierami; 11) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego i oznakowania pionowego; 12) dostosowanie istniejących studni, zaworów i wpustów deszczowych do projektowanej rzędnej drogi; 13) od km 0+279 – 1+520 wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o gr. 10 cm i szer. 1m – jednostronnie. 7. W skład dokumentacji projektowej wchodzą w szczególności: 1) projekt budowlany branży drogowej - 4 egz., 2) projekt wykonawczy branży drogowej – 4 egz., 3) przedmiar robót - 2 egz., 4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 4 egz., 5) pomiary natężenia ruchu drogowego w zakresie niezbędnym dla opracowania dokumentacji technicznej – 2 egz., 6) zatwierdzony i uzgodniony projekt stałej organizacji ruchu – 3 egz., 7) zatwierdzony i uzgodniony projekt czasowej organizacji ruchu – 3 egz., 8) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż – po 2 egz. 8. Całość opracowanej dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest przekazać w formie cyfrowej na nośniku CD w 2 egz. (rysunki w plikach PDF i dwg, przedmiar robót w ATH). 9. Dokumentacja projektowa powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą Prawo budowlane, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz z zaleceniami Zamawiającego, jak również zgodnie ze złożoną ofertą oraz programem funkcjonalno-użytkowym, a także uwzględniać wymagania określone w warunkach technicznych, opiniach i uzgodnieniach wydanych przez właścicieli lub zarządców urządzeń infrastruktury oraz zawierać rozwiązania usunięcia wszelkich kolizji z infrastrukturą znajdującą się w pasie drogowym. 10. W zakresie wykonania dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązuje się do: 1) zapewnienia udziału w opracowaniu projektu osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez te osoby opracowań projektowych, 2) opracowania danych wyjściowych do projektowania, wykonanie badań i analiz uzupełniających niezbędnych do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej, 3) uzyskania wypisów z rejestru gruntów, 4) opracowania dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem dokumentu uprawniającego do realizacji robót budowlanych (tj. projekt zagospodarowania terenu, projekt branży drogowej), 5) pozyskania we własnym zakresie wszelkich wymaganych opinii, decyzji, uzgodnień dokumentacji, koniecznych do uzyskania dokumentu uprawniającego do realizacji robót budowlanych, 6) przygotowania i złożenia wniosku zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia budowę polegającego na przebudowie drogi w ramach istniejącego pasa drogowego, 7) uzgadniania na bieżąco z Zamawiającym dokumentacji i rozwiązań projektowych, w tym rozwiązań materiałowych; 8) szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia; 9) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu w 4 egz. koncepcji rozwiązań projektowych układu drogowego wraz z zasadniczymi elementami stałej organizacji ruchu i uzyskanie pozytywnej opinii w tym zakresie (Zamawiający uprawniony będzie do wniesienia swoich uwag i zastrzeżeń w ciągu 14 dni od otrzymania wykonanej koncepcji, natomiast Wykonawca zobowiązany będzie do ich uwzględnienia w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia uwag i zastrzeżeń przez Zamawiającego), 10) dostarczenia Zamawiającemu wszelkich kopii decyzji oraz innych dokumentów uzyskanych w toku wykonywania umowy od organów administracji publicznej oraz innych podmiotów lub osób w ciągu 3 dni roboczych po ich otrzymaniu, 11) przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej wraz z dokumentem uprawniającym do realizacji robót budowlanych. 11. W zakresie wykonania robót budowlanych Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: 1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, wykonania przyłącza energetycznego dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 2) oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 3) przygotowania harmonogramu badań kontrolnych w odniesieniu do harmonogramu realizacji robót, 4) odtworzenia trawników i terenów zielonych przylegających do miejsc prowadzenia robót drogowych, 5) pokrycia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 6) pokrycia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót, 7) pokrycia kosztów wywozu nadmiaru ziemi w miejsce uzgodnione z Zarządem Dróg Powiatowych w Tucholi, 8) oznakowania terenu budowy m.in. umieszczenie tablicy informacyjnej wynikającej z ustawy Prawo budowlane oraz 2 szt. tablic informacyjnych o finansowaniu projektu z Unii Europejskiej zawierającej treść uzgodnioną z Zamawiającym, 9) sporządzenia projektu stałej i czasowej organizacji ruchu, 10) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 11) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów, 12) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 13) odtworzenia trawników i terenów zielonych przylegających do miejsc prowadzenia robót drogowych, 14) pokrycia kosztów odtworzenia nawierzchni dróg, 15) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 16) zapewnienia i pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 2 egzemplarzach, 17) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 18) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 19) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 20) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, 21) przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 2 egz. operatu kolaudacyjnego zawierającego umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowym, polisę ubezpieczeniową, protokołów przekazania terenu budowy, protokoły robót zakrywanych, badania materiałów, aprobaty, sprawozdania techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenie odbioru robót, oświadczenia uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. 12. Zamawiający w dniu zawarcia umowy z Wykonawcą przekaże następujące dokumenty: 1) mapy sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych, 2) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji, 3) decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, 4) dokumentację geotechniczną. 13. Uproszczony kosztorys ofertowy będzie wymagany od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i zostanie przedłożony przez Wykonawcę najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wykonawca złoży dokument w formie oryginału potwierdzającego wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Tucholi, ul. Pocztowa 7, pokój nr 110. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego S.A. 49 1560 0013 2340 9874 1000 0005. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu. Kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach