Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ciągów pieszych - Alei Młodości na odcinku od ul. Romantycznej do kładki nad ul. Filaretów i Alei Marzeń na odcinku od Sklepu ALDIK przy Alei Młodości w kierunku ul. Jana Pawła II w Lublinie oraz pełnienie nadzorów autorskich

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2015-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ciągów pieszych - Alei Młodości na odcinku od ul. Romantycznej do kładki nad ul. Filaretów i Alei Marzeń na odcinku od Sklepu ALDIK przy Alei Młodości w kierunku ul. Jana Pawła II w Lublinie oraz pełnienie nadzorów autorskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1.Sporządzenie dokumentacji projektowej w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy: 1.1.Projekt wykonawczy branży drogowej, wraz z informacją BIOZ, zgodnie z umową, przepisami techniczno- budowlanymi, normami i wytycznymi w tym zakresie - 5 egz. 1.2.Projekt czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót - 5 egz. 1.3.Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (sporządzone na podstawie wydawanych przez GDDKiA ogólnych specyfikacji technicznych) - 4 egz. 2.Przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formie papierowej i cyfrowej (*.dxf, *.dwg, *.rtf, *.xls, *.doc, *.odt, jak również w formacie *.pdf na nośniku CD) oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego wykonanej dokumentacji. 3.Frezowanie karpin pozostałych po wcześniejszej wycince drzew na głębokość umożliwiającą wykonanie ciągu pieszego oraz wykonanie nasadzeń wynikających z decyzji wydanej z upoważnienia Prezydenta Miasta Lublin przez Wydział Ochrony Środowiska z dnia 27.01.2015 r. - pismo znak: OŚ-OZ-I.6131.41.2015. 4.Zrealizowanie robót budowlanych po trasie istniejących ciągów pieszych w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę: 4.1.Wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych. 4.2.Wykonanie robót ziemnych i podbudowy pod ciągi piesze. 4.3.Wymiana istniejących nawierzchni asfaltowych na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej, 4.4.Regulacja wysokościowa elementów naziemnych uzbrojenia podziemnego z ewentualną wymianą włazów i wpustów ulicznych, 4.5.Wykonanie schodów terenowych z bloczków betonowych z palisadą i obustronnymi poręczami w miejsce istniejących schodów z murami oporowymi. 4.6.Pomalowanie barierek przy schodach terenowych. 4.7.Wykonanie schodów terenowych z bloczków betonowych w obrzeżach w miejsce istniejących. 4.8.Odtworzenie trawników oraz uporządkowanie terenu. 4.9.Przygotowanie dokumentów odbiorowych. 5.Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora nadzoru. 6.Pełnienie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.): 6.1.Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji remontu. 6.2.Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości, w tym zakresie w toku realizacji remontu. 6.3.Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. 6.4.Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. 6.5.Wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego. 6.6.Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 7.Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia 3 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikowych i ulegających zakryciu lub zasłonięciu, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz dokumenty niezbędne do przekazania obiektu do użytkowania. 8.Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie gis/cad i dostarczenie jej na nośniku CD oraz w formie papierowej. 9.Przywrócenie przyległego do terenu budowy terenu do stanu przed przystąpieniem do remontu, 10.Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach