Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie prac remontowych laboratorium wizualno-fonicznego w pomieszczeniu nr 728 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej

Politechnika Gdańska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
    Narutowicza 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    REGON: 000001620
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie prac remontowych laboratorium wizualno-fonicznego w pomieszczeniu nr 728 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie prac remontowych laboratorium wizualno-fonicznego w pomieszczeniu nr 728 w budynku Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej w Gdańsku przy ul. Narutowicza 11/12 (numer działki: 226101 1.0055.403, obręb 055, sekcja 6.221.26.11.3.3).Przedmiotem zamówienia jest:1.1. Zaprojektowanie – tj. opracowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz wykonawczej, dla zamierzenia inwestycyjnego pn.: „Zaprojektowanie i wykonanie prac remontowych laboratorium wizualno-fonicznego w pomieszczeniu nr 728 budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej” w zakresie wykonania projektu i na jego podstawie prac budowlanych w zakresie branży wykończeniowej i elektrycznej.W ramach zadania mieści się także zapewnienie nadzoru autorskiego dla realizacji w/w projektu – tj. pełnienie nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów projektów) przez cały czas trwania inwestycji, w szczególności poprzez: udział projektantów w naradach roboczych w trakcie realizacji robót budowlanych (na terenie budowy), weryfikację dokumentacji powykonawczej w zakresie jej zgodności z faktycznym wykonaniem robót. Weryfikacja dokumentacji zostanie potwierdzona poprzez oświadczenie projektantów – autorów projektu, załączone do dokumentacji powykonawczej. 1.2. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z przyjętym przez inwestora projektem jak w pkt.1.1.Zamawiający oczekuje, iż dla potrzeb inwestycji Wykonawca opracuje w szczególności:a) Dokumentację projektową z podziałem na branże: budowlaną, elektryczną i teletechniczną, instalacyjną.b) Kosztorysy inwestorskie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym w tym: planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2021 poz. 2458) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454).c) Opracowania, zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. 2021 poz. 2351 i Dz.U. 2022 poz. 88) harmonogramu prac projektowych. W/w dokument zostanie sporządzony w ciągu 3 dni roboczych od daty podpisania umowy. Harmonogram winien określać terminy i zakres poszczególnych etapów projektu.d) Wszystkie prace projektowe i budowlane składające się na przedmiot zamówienia powinny zostać wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, warunkami technicznymi, przepisami sanitarnymi oraz BHP, ochrony p.po., obowiązującymi polskimi / europejskimi normami oraz innymi przepisami obowiązującymi dla tego typu obiektów, a także w zgodzie ze współczesną wiedzą budowlaną. Spis przepisów i norm, w oparciu o które powinno być realizowane zadanie został zawarty w części informacyjnej Programu Funkcjonalno-Użytkowego, stanowiącego Załącznik nr I do SWZ,Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o zapisy Programu Funkcjonalno-użytkowego, wizję lokalną oraz bieżące uzgodnienia z Zamawiającym.Zamawiający oczekuje autorskiego rozwinięcia sugerowanych zagadnień zawartych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Proponowany zakres wymagań opisuje oczekiwany kierunek rozwiązań i nie powinien ograniczać uczestników prac w tworzeniu autorskich koncepcji.4. Roboty budowlane należy prowadzić w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia dla użytkowników budynku. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia pomieszczeń celem ograniczenia zapylenia i zanieczyszczenia budynku.5. Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń magazynowych ani socjalnych dla potrzeb Wykonawcy.6. Kody wg klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne71200000-0 Usługi architektoniczne i podobne71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania45000000-7 Roboty budowlane45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach7. Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący Załącznik nr I do SWZ, określa i obejmuje w całości przedmiot zamówienia, dając Wykonawcom pełną wiedzę o zamówieniu i umożliwiając złożenie kompletnej oferty. 8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na okres minimum 36 miesięcy, liczonej od daty podpisania Protokołu Końcowego Odbioru Robót, bez zastrzeżeń i uwag ze strony Zamawiającego albo po odebraniu przez Zamawiającego wad i usterek zgłoszonych podczas odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach