Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie miejsc postojowych przy ul. Kazimierza Wielkiego w Lublinie, na odcinku od ul. Filaretów do ul. Bolesława Śmiałego oraz pełnienie nadzoru autorskiego

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2012-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie miejsc postojowych przy ul. Kazimierza Wielkiego w Lublinie, na odcinku od ul. Filaretów do ul. Bolesława Śmiałego oraz pełnienie nadzoru autorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1.Sporządzenie dokumentacji w w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy: 1.1.Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego branży drogowej - 8 egz. 1.2.Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego ewentualnej przebudowy istniejącego uzbrojenia lub ewentualnego usunięcia kolizji z istniejącym uzbrojeniem - 8 egz. 1.3.Pozyskanie mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500. 1.4.Opracowanie przedmiaru robót - 2 egz. 1.5. Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia specyfikacji technicznych (sporządzonych na podstawie wydawanych przez GDDKiA Ogólnych Specyfikacji Technicznych) na wykonanie i odbiór realizowanych robót - 4 egz. 1.6.Opracowanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 4 egz. 1.7.Wykonanie i zatwierdzenie czasowej organizacji ruchu - 4 egz. 1.8.Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu - 4 egz. 1.9.Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie gis/cad i dostarczenie jej na nośniku CD oraz w formie papierowej - 1 egz. 2.Uzyskanie akceptacji opracowanej dokumentacji w zakresie zgodności z Programem Funkcjonalno - Użytkowym: 2.1.Uzgodnienie projektu budowlano - wykonawczego branży drogowej. 2.2.Uzgodnienie projektu budowlano - wykonawczego ewentualnej przebudowy istniejącego uzbrojenia lub ewentualnego usunięcia kolizji z istniejącym uzbrojeniem. 2.3. Przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno - prawnych, w tym materiałów do wniosku o pozyskanie decyzji pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót do właściwego organu nadzoru budowlanego, oraz dotyczących prowadzenia robót w oparciu o obowiązujące przepisy. 3.Nadzór autorski: 3.1.Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). 3.2.Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji. 3.3.Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji. 3.4.Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. 3.5.Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. 3.6.Wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego. 3.7.Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 4.Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższej dokumentacji: 4.1.Zrealizowanie robót w oparciu o zatwierdzoną dokumentację techniczną po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę. 4.2.Rozebranie istniejących krawężników, opaski chodnikowej, obrzeży na długości pasa drogowego gdzie lokalizowane są projektowane miejsca postojowe. 4.3.Budowa miejsc postojowych z kostki brukowej. 4.4. Wykonanie chodnika z kostki brukowej gr. 6 cm szer. 1,5 m na dojściu z miejsc postojowych do istniejącego chodnika. 4.5.Ustawienie krawężników. 4.6.Regulacja elementów naziemnych infrastruktury technicznej uzbrojenia podziemnego. 4.7.Ewentualna przebudowa istniejącego uzbrojenia lub usunięcie kolizji z istniejącym uzbrojeniem. 4.8.Odtworzenie trawników. 4.9.Uporządkowanie terenu robót. 5.Wykonanie niezbędnych prób i badań: 5.1.Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru. 5.2. Prowadzenia dziennika budowy i wykonania obmiarów ilości zrealizowanych robót. 6.Przygotowanie rozliczania końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. 7.Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach