Gmina Miasto Jordanów z siedzibą Urzędu Miasta Jordanowa ogłasza przetarg
- Adres: 34240 Jordanów, Rynek
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 26 91 700 , fax. 18 26 91 719
- Data zamieszczenia: 2018-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Jordanów z siedzibą Urzędu Miasta Jordanowa
Rynek 1
34240 Jordanów, woj. małopolskie
tel. 18 26 91 700, fax. 18 26 91 719
REGON: 52399100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jordanow.pl, www.bip.malopolska.pl/umjordanow
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zaprojektowanie i wykonanie kompleksowej rewitalizacji i adaptacji zabytkowego budynku przy Rynku 2 w Jordanowie wraz z wyposażeniem z dofinansowaniem ze środków Unii Europejskiej projektu 11 Osi Priorytetowej Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.1 Rewitalizacja miast, Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 pt. „Jordanowskie Centrum Aktywizacji i Integracji Mieszkańców – modernizacja i adaptacja budynku przy Rynku 2 wraz z renowacją plant jordanowskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Zaprojektowanie i wykonanie kompleksowej rewitalizacji i adaptacji zabytkowego budynku przy Rynku 2 w Jordanowie wraz z wyposażeniem realizowanego z dofinansowaniem ze środków Unii Europejskiej projektu 11 Osi Priorytetowej Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.1 Rewitalizacja miast, Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 pt. „Jordanowskie Centrum Aktywizacji i Integracji Mieszkańców – modernizacja i adaptacja budynku przy Rynku 2 wraz z renowacją plant jordanowskich.” na warunkach szczegółowo opisanych: a) w Programie Funkcjonalno- Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, b) w Koncepcji Programowo-Przestrzennej, stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ oraz c) w dokumentacji wykonania robót budowlanych obejmujących wykonanie elewacji oraz dachu zabytkowego budynku przy Rynku 2 w Jordanowie zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ (Zamawiający informuje, że posiada pozwolenie na budowę w pkt 2.1. lit b) SIWZ), d) jak również w Koncepcji wyposażenia stanowiącej Załącznik nr 10 do SIWZ obejmującej zaprojektowanie, dostawę, montaż, uruchomienie, przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie użytkowania oraz przekazanie do użytku kompletnego wyposażenia budynku przy Rynku 2 w Jordanowie. Zamawiający informuje, że wykonanie Dokumentacji projektowej obejmuje uzyskanie ostatecznych decyzji pozwolenia na budowę dla rewitalizacji i adaptacji zabytkowego budynku przy Rynku 2 w Jordanowie, oraz innych pozwoleń, uzgodnień i zgód, w tym w szczególności pozwolenia na użytkowanie (w razie nałożenia takiego obowiązku). Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z przedłożonym i zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo-finansowym, z uwzględnieniem działań ujętych w harmonogramie projektu „Jordanowskie Centrum Aktywizacji i Integracji Mieszkańców – modernizacja i adaptacja budynku przy Rynku 2 wraz z renowacją plant jordanowskich” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej projektu 11 Osi Priorytetowej Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.1 Rewitalizacja miast, Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Wykonawca winien uwzględnić w harmonogramie rzeczowo – finansowym wykonanie Dokumentacji Projektowej, uzyskanie ostatecznych decyzji pozwoleń na budowę oraz robót budowlanych obejmujących elewację oraz dach zabytkowego budynku przy Rynku 2 w Jordanowie w terminie określonym przez Zamawiającego w pkt 3 SIWZ. Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej terenu budowy. Wszyscy zainteresowani odbyciem wizji lokalnej w budynku zobowiązani są ustalić termin wizji z Zamawiającym zgodnie z zasadami wskazanymi w pkt 16 SIWZ. Zamawiający zwraca uwagę na fakt, iż budynek częściowo jest w ciągłym użytkowaniu (instytucje użyteczności publicznej). Udostępnianie części budynku (pomieszczeń) na potrzeby wykonywanych robót budowlanych będzie wymagało należytej koordynacji ze strony Zamawiającego i Wykonawcy. Wykonawca winien udzielić pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia objęty zakresem zamówienia na warunkach określonych w Istotnych Postanowieniach Umownych, tj.: 1) na materiały i robociznę na okres nie krótszy niż 60 miesięcy – okres gwarancji będzie oceniany w kryterium oceny oferty; 2) na wyposażenie wnętrz na okres 36 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 60 000.00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Urząd Miasta Jordanowa BS JORDANÓW nr konta 86 87990001 0000 0000 8859 0024 z adnotacją „WADIUM dot. Rewitalizacja i adaptacja zabytkowego budynku przy Rynku 2 ”, Zamawiający zwraca uwagę, że za skuteczne wniesione wadium uznaje się zaksięgowane kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji ma ona zawierać zapis o nieodwołalnym, bezwarunkowym spełnieniu świadczenia przez Gwaranta na rzecz Beneficjenta (Zamawiającego). 5. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczeń i sporządzonego w języku obcym, Zamawiający żąda, aby do oferty zostało złożone jego tłumaczenie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty. 2. Upoważnienie-pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 3.Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o ile Wykonawca polega na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów. 5. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących „Termomodernizację północnego skrzydła budynku głównego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji Oddziału Terenowego w Krakowie przy ul. Krzemionki 30
Dodano: 2024-04-23 - Likwidacja barier dla osób z niepełnosprawnością w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Zielonkach – dostawa i montaż windy wraz z pracami budowlanymi, adaptacyjnymi oraz infrastrukturą towarzyszącą
Dodano: 2024-03-26 - Budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Radgoszczy – Krzywdzie z funkcją kulturalno – społeczną – etap III
Dodano: 2024-03-05 - Modernizacja budynku szkoły w Zespole Szkół im. Emila Godlewskiego w Piotrkowicach Małych
Dodano: 2024-02-02 - Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Nowym Sączu (II)
Dodano: 2023-11-27 - Modernizacja budynków Domów Pomocy Społecznej w miejscowości Stróże i Nowodworze
Dodano: 2023-11-10 - ROBOTY BUDOWLANE I INSTALACYJNE ZWIĄZANE Z MONTAŻEM DWÓCH DREWNIANYCH CAŁOROCZNYCH DOMKÓW WYPOCZYNKOWYCH NA POTRZEBY CENTRUM WYPOCZYNKU JORDANOVA W GOŁKOWICACH GÓRNYCH 163
Dodano: 2023-11-06 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SĘKOWEJ W RAMACH PROJEKTU PN. „TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE SĘKOWA”
Dodano: 2023-11-04 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BODAKACH W RAMACH PROJEKTU PN. „TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE SĘKOWA”
Dodano: 2023-11-04 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ŚWIETLICY W ROPICY GÓRNEJ W RAMACH PROJEKTU PN. „TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE SĘKOWA”
Dodano: 2023-11-04