Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie instalacji odnawialnych źródeł energii w ramach realizacji projektu pn.: „Odnawialne źródła energii w Gminie Lubowidz”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020 (RPO WM 2014-2020), Działanie 4.1 Odnawialne źródła energii (OZE), Oś. Priorytetowa IV

Miasto i Gmina Lubowidz ogłasza przetarg

  • Adres: 09-304 Lubowidz, ul. Zielona
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6582078, , fax. 23 6582078 w. 20
  • Data zamieszczenia: 2020-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Lubowidz
    ul. Zielona 10
    09-304 Lubowidz, woj. mazowieckie
    tel. 23 6582078, , fax. 23 6582078 w. 20
    REGON: 13037825500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.uglubowidz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie instalacji odnawialnych źródeł energii w ramach realizacji projektu pn.: „Odnawialne źródła energii w Gminie Lubowidz”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020 (RPO WM 2014-2020), Działanie 4.1 Odnawialne źródła energii (OZE), Oś. Priorytetowa IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane prowadzone w systemie „zaprojektuj i wybuduj” polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej i wykonaniu instalacji odnawialnych źródeł energii na terenie Miasta i Gminy Lubowidz. Przedmiot zamówienia obejmuje prace polegające na: a) Wykonaniu niezbędnej dokumentacji projektowej dot. robót budowlanych w zakresie wykonania instalacji odnawialnych źródeł energii, STWiOR, b) Uzyskaniu wszelkich wymaganych przepisami Prawa budowlanego uzgodnień/zatwierdzeń /zezwoleń/decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji przedmiotowego zadania inwestycyjnego, c) Opracowaniu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniającego specyfikę obiektów budowlanych i warunki prowadzenia robót budowlanych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 roku w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia– Dz. U. Nr 120, poz. 1126 z późń. zm.), d) Wykonaniu robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, e) Pełnieniu nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych, f) Wykonaniu prób wytrzymałościowych, ciśnieniowych i wydajnościowych wykonanych instalacji, g) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno-użytkowym. Zamówienie podzielone jest na 2 części: 1) Zaprojektowanie i wykonanie instalacji kolektorów słonecznych i fotowoltaicznych; 2) Zaprojektowanie i wykonanie wymiany instalacji c.o. wraz z wymianą źródeł ciepła.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 22 maja 2020 roku, do godz. 15:00 wnieść wadium w wysokości: Część 1: 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych); Część 2: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w: a) Pieniądzu płatne na rachunek bankowy: 19 8215 1032 2004 0036 8116 0008, Tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację przetargu, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot, w którego imieniu jest wpłacane – w przypadku, jeśli przelewu nie dokonuje Wykonawca składający ofertę. Celem właściwej identyfikacji wpłaty z tytułu wadium powinny zawierać w tytule przelewu znak sprawy postępowania. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (oznaczonego datą i godziną) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach