Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie budowy jednokondygnacyjnego pawilonu kontenerowego z przeznaczeniem na potrzeby praktycznej nauki zawodu w ramach kształcenia zawodowego

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-315 Łódź, Kilińskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48426740275
  • Data zamieszczenia: 2018-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Łodzi
    Kilińskiego 159/163
    90-315 Łódź, woj. łódzkie
    tel. +48426740275
    REGON: 000180999
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zsp3lodz.wikom.pl/?url=przetargi/25,zamowienia-publiczne.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie budowy jednokondygnacyjnego pawilonu kontenerowego z przeznaczeniem na potrzeby praktycznej nauki zawodu w ramach kształcenia zawodowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Łodzi przy ul. Kilińskiego 159/163 jednokondygnacyjnego pawilonu kontenerowego z przeznaczeniem na potrzeby praktycznej nauki zawodu w ramach kształcenia zawodowego oraz budowę urządzeń budowlanych związanych z ww. inwestycją. 3.2 Prace polegają na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych, o których mowa w punkcie 3.1 – w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy opracowany przez Włodzimierza Kacprzaka zawarty w Załączniku nr 5 do SIWZ, a także na zasadach opisanych w Załączniku nr 4 do SIWZ – Wzór umowy. 3.3 Wykonawca na każdym etapie prac musi kontaktować się z Zamawiającym i uzyskać zgodę na dalszą realizację zadania. 3.4 Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych, składających się na przedmiot zamówienia, w szczególności prace: rozbiórkowe, związane z wykonaniem fundamentów, posadowieniem pawilonu kontenerowego, instalacyjne i montażowe, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy. 3.5 Wykonawca winien złożyć na etapie składania swojej oferty oświadczenie, że wszystkie czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych składających się na przedmiot zamówienia w szczególności prace: rozbiórkowe, związane z wykonaniem fundamentów, posadowieniem pawilonu kontenerowego, instalacyjne i montażowe, o ile nie będą wykonywane przez wykonawcę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, będą wykonane przez osoby zatrudnione przez niego lub jego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy. 3.6 Wykonawca, winien najpóźniej w dniu przekazania placu budowy dostarczyć Zamawiającemu wykaz pracowników skierowanych do realizacji zamówienia z przypisaniem im wykonywanych czynności/ funkcji zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. W/w wykaz winien być aktualizowany na bieżąco tj. w przypadku każdorazowych zmian personalnych. 3.7 Wykonawca winien zachować szczególną uwagę i ostrożność podczas wykonywania prac, zwłaszcza związanych z przemieszczaniem się sprzętu budowlanego. 3.8 Roboty muszą być zaplanowane i prowadzone w taki sposób, aby nie miały negatywnego wpływu na utrzymanie porządku ani bezpieczeństwa w funkcjonującym obiekcie. 3.9 Roboty muszą być wykonywane pod kierownictwem uprawnionych osób zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3.10 Zamawiający nie wskazał przedmiotu umów o podwykonawstwo niepodlegających obowiązkowi zgłoszenia. 3.11 Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. 3.12 Kod CPV: 45212600-2 - Roboty budowlane w zakresie pawilonów 45300000-0 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne 44211000-2 - Budynki z gotowych elementów 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów związanych z edukacją i badaniami 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane 71000000-8 - Usługi architektoniczne budowlane, inżynieryjne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212600-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5 Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu: 5.1 posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 5.2 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację przedmiotowego zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 5.3 posiadają zdolność techniczną lub zawodową - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 6 Podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia 6.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy. 6.2 Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 6.3 Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Ustawy. 6.4 W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19, przed wykluczeniem wykonawcy, zamawiający zapewni temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. Zamawiający wskazuje w protokole sposób zapewnienia konkurencji. 6.5 Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 7.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: 7.1.1 w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą w oryginale lub w formie notarialnie potwierdzonego odpisu (Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – wzór ten ma charakter wyłącznie pomocniczy – jego stosowanie nie jest obowiązkowe); 7.1.2 żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z udziału w postępowaniu; 7.1.3 każdy z nich składa oświadczenia o których mowa w 8.2 SIWZ. 7.1.4 każdy z nich składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o którym mowa w pkt 8.3 SIWZ, 7.1.5 działający w ramach spółki cywilnej zamiast pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 7.1 SIWZ, mogą załączyć do oferty oryginał lub notarialnie potwierdzony odpis aktualnej umowy spółki, jeżeli będzie z niej wynikać zakres umocowania wspólników. 7.1.6 Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. 8 Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia 8.1 Zgodnie z art. 24aa ust. 1 Ustawy, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.2 WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu: 8.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 2 do SIWZ; 8.2.2 Zamawiający nie żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa w pkt 8.2.1 SIWZ. 8.2.3 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenia z pkt 8.2.1 SIWZ składa każdy z tych wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 8.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert http://www.bip.zsp3lodz.wikom.pl/?url=przetargi/25,zamowienia-publiczne.html (podstrona dotycząca przedmiotowego postępowania), i zapoznania się z nazwami / firmami Wykonawców którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Zamawiający wraz z informacją o której mowa powyżej, zamieści wzór takiego oświadczenia. 8.3.1 Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 8.4 Forma składanych dokumentów 8.4.1 Oświadczenia, o których mowa w pkt. 8 SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 8.4.2 Pozostałe dokumenty, (inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 8.4.1 SIWZ) składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8.4.3 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 8.4.4 W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 8.4.5 W przypadku wskazania przez wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach