Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie Biegunarium na terenie ZOO w Myślęcinku

Leśny Park Kultury i Wypoczynku MYŚLĘCINEK Sp. z o.o. w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85674 Bydgoszcz, ul. Gdańska 173-175
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 280 009 , fax. 523 280 024
  • Data zamieszczenia: 2018-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Leśny Park Kultury i Wypoczynku MYŚLĘCINEK Sp. z o.o. w Bydgoszczy
    ul. Gdańska 173-175
    85674 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 280 009, fax. 523 280 024
    REGON: 9007292000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslecinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie Biegunarium na terenie ZOO w Myślęcinku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i prace projektowe w zakresie zgodnym z PFU, polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu rozbudowy Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku Myślęcinek (dalej LPKiW) o „Kompleks wybiegów dla zwierząt okołobiegunowych", Zlecone zadanie polega na sporządzeniu projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę i sporządzenie projektów wykonawczych, kosztorysów inwestorskich, a także specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie tych projektów. Zadanie nr 1 -Prace przygotowawcze, projektowe: 1) Opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu;2) Opracowanie koncepcji architektoniczno-konstrukcyjnej budynków oraz wybiegów;3) Sporządzenie projektu budowlanego budynków oraz wybiegów oraz zagospodarowania terenu w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę;4) Uzyskanie, na podstawie zaakceptowanych przez Zamawiającego projektów budowlanych, decyzji o pozwoleniu na budowę; 5) Opracowanie kompletu projektów wykonawczych wszystkich branż; Zadanie nr 2 Budowa wolnostojącego, dwukondygnacyjnego budynku wielofunkcyjnego o powierzchni użytkowej ok 400m2 zgodnie z koncepcją, projektem budowlanym i projektem wykonawczym. Zakres obejmuje: 1) Obsługę geotechniczną i geodezyjną;2) Wykonanie całości robót budowlano-montażowych wraz z drogami, sieciami i przyłączami, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę i zatwierdzanymi przez Zamawiającego projektami; 3) Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej; 4) Sprawowanie nadzoru autorskiego; 5) Skompletowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie i uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; 6) Rozbiórkę istniejącego budynku w technologii kontenerowej. Z uwagi na ciągłość funkcjonowania ZOO i jego obsady pracowniczej, rozbiórka starego budynku jest możliwa dopiero po oddaniu w użytkowanie nowego budynku. Zadanie nr 3 Budowa „Kompleksu wybiegów dla zwierząt okołobiegunowych” o powierzchni inwestycyjnej ok. 13.000m2 zgodnie z koncepcją, projektem budowlanym i projektem wykonawczym. Zakres obejmuje: 1) Przygotowanie terenu do prac budowlanych (m.in. niwelacja, roboty ziemne i transportowe wraz z opłatami wysypiskowymi, opłaty za korzystanie ze środowiska); 2) Ukształtowanie terenu i zieleń (wybiegi zewnętrzne); 3) Ogrodzenie terenu, bramy wjazdowe i wejścia;4) Obiekty małej architektury; 5) Nawierzchnie chodników i drogi wewnętrzne 6) Oświetlenie i monitoring terenu; 7) Sieci zewnętrzne. Roboty i prace projektowe w zakresie i na warunkach szczegółowo określonych w:1)PFU 3) Wzór umowy. Dokumenty wymienione w pkt. 1-2 stanowią integralną część SIWZ i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.myslecinek.pl w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania. Uwaga: Jeżeli w SIWZ i załącznikach znajdują się jakiekolwiek nazwy własne to świadczą one o jakości materiałów/urządzeń/rozwiązań, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów/urządzeń/rozwiązań równoważnych o parametrach, nie gorszych niż te na które wskazują zastosowane nazwy. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie art. 29 ust. 3a UPZP. Zostały określone w pkt.13 SIWZ. 3.2. Nazwa i kod przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego, 71221000-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych, 71242000-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów, 79421200-3 Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych, 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45000000-7 Roboty budowlane, 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45222000-9 Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej, 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej, 45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, 45315100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne, 45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego, 45317200-4 Instalowanie transformatorów elektrycznych, 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu, 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych, 45233140-2 Roboty drogowe, 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny, 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 35121700-5 Systemy alarmowe, 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, 45314000-1 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,00 zł brutto (dziesięć_tysięcy_złotych 00/100). 2. Wadium wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 2.3.gwarancja bankowa, 2.4. gwarancja ubezpieczeniowa, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskie Agencji Rozwoju Przedsiębiorczość (tekst jedn. Dz. U. z 2016r., poz. 359 z późn. zm.). 3.Wadium w pieniądzach należy wpłacać przelewem na konto Zamawiającego nr rachunku 76 1440 1215 0000 0000 1625 2867 PKO Bank Polski z adnotacją „Wadium- „Zaprojektowanie i wykonanie Biegunarium na terenie ZOO w Myślęcinku”. Za datę zapłaty wadium uznaje się moment wpływu na konto Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji powinno być złożone w formie zabezpieczającej skuteczne dochodzenie roszczeń przez Zamawiającego i musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Do oferty należy załączyć dokument potwierdzający wniesienia wadium. 6. Zwrot wadium następuje w trybie i na warunkach określonych art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 upzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku wystąpienia ustawowych postaw do jego zatrzymania, określonych w art. 46 ust. 4a-5 upzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 18.7. Do oferty należy dołączyć – o ile dotyczy – Pełnomocnictwo Pełnomocnictwo może być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y udzielającą/e pełnomocnictwa lub przez notariusza. 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach polega wykonawca, na zasadach określonych w art. 22a uPzp (o ile dotyczy). Przedmiot zobowiązania musi wskazywać: 1.zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2. Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3. Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, (o ile dotyczy). 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 11.4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www.myslecinek.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 uPzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 11.7. W przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, Zamawiający w celu zbadania czy nie zachodzą wobec innych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 uPzp oraz podstawy wykluczenia przewidziane w art.24 ust.5 pkt.1, które wskazane zostały przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w siwz, zażąda przedłożenia w stosunku do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 11.6.2.1. siwz. 11.8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. 11.6.2.1. SIWZ, -składa dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 11.9. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkana ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w 11.8. siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 11.10. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w pkt. 11.1.1.1. i 11.1.1.2. siwz, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 uPzp, lub innych dokumentów są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia ofert wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 11.11. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 uPzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenie lub dokumenty dotyczącego tego Wykonawcy lub może je uzyskać a pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 luty 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Zgodnie z §10 Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016, poz. 1126) Wykonawca zobowiązany jest wskazać dostępność oświadczeń lub dokumentów, które są w posiadaniu Zamawiającego albo które są dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. 13.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a UPZP), osób wykonujących czynności, zgodnie z zadaniami wynikającym z SIWZ, wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 poz. 1502, z późn. zm.). Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp Zamawiający będzie wymagać zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywać czynności określone w opisie przedmiotu zamówienia polegające na robotach/pracach: a) budowlanych, b) ziemnych, c) demontażowych i rozbiórkowych, d) fundamentowych, e) betoniarskich, f) tynkarskich, g) posadzkarskich, h) ślusarskich i spawalniczych, i) izolacyjnych i ociepleniowych, j) okładzinowych, k) drogowych, brukarskich, l) instalacyjnych (elektrycznych, ochrony odgromowej, instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych, sanitarnych- instalacji kanalizacji deszczowej, zewnętrznej instalacji wodociągowej, grzewczej), m) zbrojarskich, n) ciesielskich, o) malarskich, p) murarskich, q) elewacyjnych, r) dekarskich. Zamawiający zastrzega, że nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a UPZP), osób na stanowiskach: kierownik budowy, kierownik robót i projektant tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, zgodnie z ustawą Prawo budowalne. Funkcje te nie polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu kodeksy pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie. 13.2. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących czynności w ppkt.1 polegać będzie na: a) na etapie składania ofert, na wezwanie Zamawiającego: Wykonawca składa wykaz zgodnie z przesłanym wzorem Zamawiającego. b)na etapie realizacji umowy: w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy wykonawca złoży oświadczenie o ilości osób zatrudnionych przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania poszczególnych czynności przedmiotu zamówienia. W razie zaistnienia potrzeby ww. oświadczenie będzie podlegać modyfikacji/aktualizacji w zakresie ilości zatrudnionych osób do wykonywania przedmiotowych czynności. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia zastrzega możliwość żądania przedłożenia: a) Wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujących czynności zamówienia wraz ze wskazaniem rodzaju umowy o pracę, wymiaru czasu pracy i określeniu czynności wykonywanych przez poszczególne osoby, b) Druków zawierających tylko imię, nazwisko pracownika, wymiar czasu pracy i kod tytułu ubezpieczenia, c) Umowa o prace zawierająca tylko nazwę pracodawcy, imię, nazwisko pracownika wymiar czasu pracy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach