Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wybudowanie Wodnego Placu Zabaw w Katowicach.

Miasto Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40-098 Katowice, ul. Młyńska 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 2593302 , fax. +48 327054949
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
    ul. Młyńska 4 4
    40-098 Katowice, woj. śląskie
    tel. +48 32 2593302, fax. +48 327054949
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wybudowanie Wodnego Placu Zabaw w Katowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wybudowanie Wodnego Placu Zabaw w Katowicach. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do : 1.Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie: a. budowy wodnego placu zabaw o pow. ok. 300 m2 wraz z zapleczem technicznym mieszczącym technologię uzdatniania wody i zbiornik wyrównawczy b. budowy zaplecza sanitarnego (kontenerowego) c. budowy oświetlenia terenu wraz z iluminacją nocną d. wykonania sieci i przyłączy niezbędnych do funkcjonowania obiektu w tym: wod-kan i elektroenergetycznego e. wykonania monitoringu wizyjnego f. zagospodarowania terenu g. niezbędnych przekładek i zabezpieczenia uzbrojenia podziemnego kolidującego z zakresem zamówienia, wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7.07.1994 r. dla realizacji inwestycji. Dokumentacja projektowa obejmuje (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego): - projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych; - projekty wykonawcze; - informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów; Wykonawca, który będzie wykonywał zamówienie winien: - opracować dokumentację projektową na podstawie aktualnych przepisów prawa, - uzyskać wszystkie niezbędne uzgodnienia i wymagane przepisami prawa decyzje, - przekazać całość opracowań projektowych w formie papierowej i elektronicznej (na nośniku CD w formacie DWG, PDF). Ponadto dokumentacja powinna zostać przygotowana z uwzględnieniem aktualnych przepisów ustaw: prawo budowlane, o zagospodarowaniu przestrzennym, prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych związanych z w/w ustawami. 2. Wykonania robót budowlanych objętych dokumentacją projektową oraz dostawę i montaż urządzeń niezbędnych do funkcjonowania obiektu wodnego placu zabaw. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiazany jest do: a. Urządzenia zaplecza budowy dla potrzeb własnych. b. Zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt: 1.dostawy energii elektrycznej, wody (i odprowadzenie ścieków), ciepła i innych mediów, a także usunięcia i utylizacji odpadów w okresie realizacji Robót będących przedmiotem zamówienia, 2.dla czasowo przebywających przedstawicieli: Zamawiającego, organów kontrolujących realizację przedmiotu zamówienia - odzież ochronną zgodnie z wymaganiami BHP (minimum 6 kompletów), 3.utrzymywania terenu i zaplecza budowy w należytym porządku, w stanie wolnym od przeszkód oraz usuwania na bieżąco odpadów i śmieci, 4.miejsce tymczasowego składowania odpadów i śmieci, które zostanie uzgodnione z Zamawiającym, 5.zabezpieczenia i stałego dozoru terenu i zaplecza budowy. c. Wykonania i uzgodnienia z odpowiednimi służbami Zamawiającego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia Robót, łącznie z wykonaniem dróg dojazdowych, placów utwardzonych i oznakowania (w razie konieczności Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia aktualizacji projektu organizacji ruchu). d. Zapewnienia na własny koszt, obsługi geodezyjnej i geologicznej w pełnym zakresie wynikającym z realizacji przedmiotu zamówienia. e. Pełnienia nadzoru autorskiego nad zgodnością realizowanej inwestycji z Dokumentacją Projektową. f. Zagospodarowania wszelkich odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27/04/2001 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. nr 39, poz. 251, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 27/04/2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz. U. z 2008 r. nr 25, poz. 150 z późn. zm.) i dostarczenia Zamawiającemu odpowiednich dokumentów na potwierdzenie spełnienia tych wymogów (karty odpadów). g. Naprawy na własny koszt wszystkich elementów pasa drogowego, które ulegną uszkodzeniu w czasie prowadzenia robót oraz zachowania czystości dróg poprzez mycie kół pojazdów przed wyjazdem z terenu lub zaplecza budowy. h. Uzyskanie zezwolenia na wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją. i. Wycinka drzew kolidujących z realizowaną inwestycją. j. Ponoszenia w okresie realizacji inwestycji kosztów zużycia mediów wraz z innymi kosztami eksploatacyjnymi związanymi ze zrealizowanym przedmiotem zamówienia. k. Sporządzenia i przekazania Zamawiającemu w momencie zakończenia Robót i zgłoszenia do odbioru końcowego pełnej dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach papierowych oraz w 1 egzemplarzu w postaci zapisu cyfrowego na płycie CD lub DVD pełnej wersji dokumentacji, w jakości umożliwiającej druk. l. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane. m. Przeszkolenie użytkownika obiektu. Przekazanie obiektu do użytkowania, w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane. n. Dokumentacja powykonawcza, w myśl przepisów ustawy z dnia 07/07/1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r., nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) musi obejmować dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, a także inne dokumenty jakościowe, w szczególności: - projekt budowlany i wykonawczy we wszystkich branżach z naniesionymi zmianami dokonanymi na rysunkach i w opisach wraz z załączonymi do niego rysunkami zamiennymi (podpisany i opieczętowany przez Kierownika Budowy, Projektanta oraz Inspektora Nadzoru branży, której ta część dokumentacji dotyczy), - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą przyjętą do właściwego zasobu geodezyjnego, - dziennik budowy, - instrukcje techniczne, - atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności (w przypadku dokumentu przedstawionego w kopii - poświadczone za zgodność z oryginałem przez Kierownika Budowy). o. Uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi oraz w przeglądzie pogwarancyjnym. Przedmiot zamówienia został określony z uwzględnieniem postanowień rozdziału 2 ustawy. Dodatkowe uwagi: 1. Przy projektowaniu kanalizacji deszczowej należy uwzględnić wytyczne dla projektantów kanalizacji deszczowej oraz ogólnospławnej - zał. nr 9 do SIWZ. 2. Po ścięciu przez Wykonawcę drzew, grube pnie użytkowe po określeniu stanu zdrowotnego zostaną pocięte przez Wykonawcę i przewiezione na koszt Wykonawcy do bazy MZUIM (Katowice, ul. Milowicka) za pokwitowaniem. Karpina i gałęzie oraz pnie nienadające się do ponownego użycia Wykonawca wywiezie na wysypisko do zutylizowania. Wartość szacunkowa zamówienia wynosi: 1.161.200,47 zł. netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca powinien przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium przetargowe w wysokości 23.000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: obsługa gwarancyjna- czas usunięcia wad
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//bip.katowice.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach