Przetargi.pl
„Zaprojektowanie i wybudowanie ulic na Osiedlu Zielony Zakątek w Roszkowie wraz z budową kanalizacji deszczowej, budową oświetlenia ulicznego, budową sieci światłowodowej”

Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63200 Jarocin, ul. T. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 740 02 95 , fax. 62 720 90 94
  • Data zamieszczenia: 2017-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Spółka z o.o.
    ul. T. Kościuszki
    63200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 62 740 02 95, fax. 62 720 90 94
    REGON: 25161891000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zaprojektowanie i wybudowanie ulic na Osiedlu Zielony Zakątek w Roszkowie wraz z budową kanalizacji deszczowej, budową oświetlenia ulicznego, budową sieci światłowodowej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na działkach o numerach ewidencyjnych 727, 728, 729, 730, 731, 651, 660 robót budowlanych, polegających na Zaprojektowaniu i wybudowanie ulic na Osiedlu Zielony Zakątek w Roszkowie wraz z budową kanalizacji deszczowej, budową oświetlenia ulicznego oraz budową sieci światłowodowej. Zamówienie podzielone zostało na trzy zadania: Zadanie nr 1: roboty polegające na zaprojektowaniu i wybudowaniu dróg oraz sieci linii kablowej światłowodowej; Zadanie nr 2: roboty polegające na zaprojektowaniu i wybudowaniu sieci kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami i przyłączami; Zadanie nr 3: roboty polegające na zaprojektowaniu i wybudowaniu oświetlenia ulicznego. W zakres robót wchodzą: 5.1.1. Prace projektowe, kompletowanie decyzji, pozwoleń: Opracowanie dokumentacji projektowo-technicznych w formie projektów wykonawczych, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót wraz z wszystkimi pracami uzupełniającymi w zakresie uzyskania wszystkich niezbędnych uzgodnień, decyzji, opinii potrzebnych do zgłoszenia do właściwego organu robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz uzyskanie pozwolenia na budowę w takim zakresie inwestycji jakim jest to wymagane. Wykonawca na bieżąco powinien uwzględniać zmiany w/w rozporządzeń, ustaw, przepisów itp. oraz uwzględnić je w opracowaniu dokumentacji projektowej a także podczas prowadzenia robót. 5.1.2. Roboty budowlane: A) CZĘŚĆ DROGOWA: Podstawowe parametry techniczne: − szerokość pasa ruchu: 3 m, − odwodnienie: za pomocą wpustów deszczowych przez przykanaliki do projektowanej kanalizacji deszczowej. − klasa techniczna: D -dojazdowa − kategoria administracyjna: droga gminna, − prędkość projektowa: 30 km/h, − pochylenie poprzeczne jezdni: 2%, − kategoria ruchu: KR 2, Nawierzchnie: Jezdnia o nawierzchni asfaltowej. Jezdnia o nawierzchni z kostki betonowej. Wjazdy do posesji z kostki brukowej betonowej. B) CZĘŚĆ INSTALACYJNA – INSTALACJA KANALIZACJI DESZCZOWEJ: Należy zaprojektować i wykonać odwodnienie jezdni za pomocą wpustów deszczowych z przykanalikami włączonymi do projektowanej kanalizacji deszczowej. C) CZĘŚĆ ELEKTRYCZNA – OŚWIETLENIE ULICZNE: Należy zaprojektować i wybudować linię kablową oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego na drogach Osiedla Zielony Zakątek w Roszkowie. Przy projektowaniu należy kierować się wytycznymi ZUK Sp. z o.o. w Jarocinie. D) CZĘŚĆ TELETECHNICZNA – SIEĆ KABLOWA ŚWIATŁOWODOWA Należy zaprojektować i wybudować sieć kablową światłowodową wraz z przyłączami na Osiedlu Zielony Zakątek w Roszkowie. Wykonawca musi opracować dokumentację projektową wraz ze wszystkimi koniecznymi uzgodnieniami i oświadczeniami odbiorców. E) Zakończenie robót, pozwolenie na użytkowanie: a. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wszystkich branż. b. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. c. Skompletowanie pozostałych niezbędnych dokumentów odbiorowych. d. Wykonanie zawiadomienia u Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu robót budowlanych objętych pozwoleniem na budowę. e. Uzyskanie pozytywnych decyzji organów państwowych w zakresie pozwolenia na użytkowanie. f. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. g. Wykonanie wszystkich dodatkowych prac, które są niezbędne do użytkowania zgodnie z projektowanym przeznaczeniem. 5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. 45.23.31.40-2 Roboty drogowe. 45.33.00.00-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne. 45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne. 5.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 5.5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi Tom III SIWZ Program Funkcjonalno – Użytkowy. 5.6. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Projekt umowy. 5.7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących wszystkie prace i roboty będące przedmiotem niniejszej umowy w trakcie realizacji zamówienia, z wyłączeniem Kierownika budowy oraz projektantów. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Tomie II Projekt umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5.8. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 5.9. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5.10. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 16.1 Wysokość wadium (przepisy art. 45. PZP). Zamawiający ustalił wysokość wadium w kwocie 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych, 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 16.2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 16.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 16.3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy na nr konta: 61 1090 1131 0000 0001 0268 7712 z dopiskiem „Wadium w przetargu nieograniczonym na „Zaprojektowanie i wybudowanie ulic na Osiedlu Zielony Zakątek w Roszkowie wraz z budową kanalizacji deszczowej, budową oświetlenia ulicznego, budową sieci światłowodowej”. 16.3.2. Zamawiający, wymaga by wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu, a dopuszczonych do wniesienia zgodnie z ustawą Pzp, było złożone w oryginale wraz z ofertą - przed upływem terminu składania ofert. Złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innych formach niż pieniądz, o którym mowa w niniejszym punkcie jest wymagane jako warunek konieczny. 16.3.3. Zaleca się, by do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tzn. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. Załączenie w/w kopii do oferty, o których mowa w niniejszym punkcie jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny. 16.4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 16.5. Zwrot wadium 16.5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 16.5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 16.5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16.5.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadku, o którym mowa w ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 16.5.5. W pozostałych sprawach dotyczących zwrotu wadium, nieuregulowanych w niniejszym dziale SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp. 16.6. Utrata wadium 16.6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16.6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 17. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT 17.1. Oferty powinny być złożone w siedzibie: Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o. Ul. T. Kościuszki 15B, 63-200 Jarocin do dnia 16.03.2017 r. do godz. 11:00. 17.2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie: Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o. Ul. T. Kościuszki 15B, 63-200 Jarocin dnia 16.03.2017r., o godz. 11:15. 17.3. Otwarcie ofert jest jawne. 17.4. Z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu do ich otwarcia. 17.5. Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania, z tym że dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest dniem ich otwarcia. 17.6. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 17.7. Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 17.8. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach