Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wybudowanie toalety publicznej w Parku im. Stanisława Staszica w Łodzi

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 94-303 Łódź, Konstantynowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48426327579 , fax. +48426329290
  • Data zamieszczenia: 2018-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    Konstantynowska 8/10
    94-303 Łódź, woj. łódzkie
    tel. +48426327579, fax. +48426329290
    REGON: 101465672
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wybudowanie toalety publicznej w Parku im. Stanisława Staszica w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    [wszelka numeracja zgodna z numeracją w SIWZ] 3.1 Przedmiotem zamówienia jest „Zaprojektowanie i wybudowanie toalety publicznej w Parku im. St. Staszica w Łodzi” dz. Nr 228/9, obręb S-2 w Łodzi, które obejmuje: 3.1.1.1 Pozyskanie na koszt Wykonawcy mapy do celów projektowych. 3.1.1.2 Opracowanie na mapie do celów projektowych projektu budowlanego i wykonawczego dla realizacji zakresu prac opisanego w punkcie 3.1.1.5 i 3.1.2, kosztorysu inwestorskiego, przedmiarów oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla całego zakresu prac wraz z uzyskaniem niezbędnych warunków/uzgodnień/decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót oraz przekazania obiektu do użytkowania, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. 3.1.1.2.1 Uzgodnienie projektu z Łódzkim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków i innymi organami – jeśli obowiązujące przepisy tego wymagają. 3.1.1.2.2 Ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektu na podstawie Rozp. Min. Transportu, budownictwa i Gospodarki Morskiej z dn. 25.04.202 w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. 2012. poz. 463) i poświadczenie tego faktu stosownym zapisem w dokumentacji. 3.1.1.2.3 Przygotowanie, złożenie wniosku do organu administracyjnego (Wydziału Urbanistyki i Architektury UMŁ) o uzyskanie decyzji na prowadzenie prac (pozwolenia na budowę/brak sprzeciwu do zgłoszonego zamiaru rozpoczęcia robót) 3.1.1.3 Uzyskanie od organu administracyjnego decyzji na prowadzenie prac. 3.1.1.4 Wykonania dokumentacji potrzebnej do zarządzania obiektem: książki obiektu, w tym: planu konserwacji urządzeń, kontroli + instrukcji obsługi w zakresie konserwacji i utrzymania itp. 3.1.1.5 Wykonanie robót wg. opracowanej dokumentacji , w tym m.in: . 3.1.1.5.1 Wykonanie studzienki wodomierzowej wraz z przeniesieniem wodomierza 3.1.1.5.2 Wykonanie doziemnych instalacji wlz i wodno – kanalizacyjnej. 3.1.1.5.3 Wykonanie fundamentu wraz z pracami ziemnymi. 3.1.1.5.4 Dostarczenie i montaż automatycznej toalety jednoosobowej. 3.1.1.5.5 Wykonanie alejki i zatoczek z betonowej kostki brukowej. 3.1.1.5.6 Wywóz odpadów z utylizacją. 3.1.1.5.7 Uporządkowanie terenu robót. 3.1.1.5.8 Nawiezienie ziemi urodzajnej z wysiewem trawy. 3.1.1.5.9 Obsługa geodezyjna w tym opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 3.1.1.6 Nadzór autorski. 3.1.1.7 Uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających przekazanie zakresu przedmiotu umowy do użytkowania, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. 3.1.2 UWAGA: zakres robót wyłączony przez Zamawiającego z realizacji w ramach niniejszego zamówienia. 3.1.2.1 Kompletna rozbiórka istniejącego szaletu miejskiego wraz z zewnętrznymi instalacjami. 3.1.2.2 Zasypanie dołu po rozbiórce budynku z zagęszczeniem. 3.1.2.3 Wywóz odpadów z utylizacją. 3.1.2.4 Układanie 10 cm warstwy ziemi urodzajnej z wysiewem trawy. 3.1.2.5 Uporządkowanie terenu robót. 3.1.2.6 Wykonanie stelażu dla pnączy. 3.1.2.7 Wykonanie nasadzeń roślin. 3.1.2.8 Nawiezienie ziemi urodzajnej z wysiewem trawy. 3.1.2.9 Obsługa geodezyjna w tym opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 3.2 Zakres prac winien być wykonany zgodnie z Programem Funkcjonalno Użytkowym opracowanym przez Pracownię Projektową KERRIA Piórkowski s. j. z Koła stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ – z wyłączeniem prac o których mowa w pkt. 3.1.2. 3.3 Zamawiający wymaga, by wykonana dokumentacja zgadzała się z koncepcją zawartą w PFU co najmniej w 90%. 3.4 Odstępstwo od zaproponowanych w P.F.U. wymiarów nie powinno przekraczać 5% . 3.5 Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie systemu wykrywania obecności osób w toalecie, w oparciu o czujniki ruch i podczerwieni oparty na czujnikach tensometrycznych. 3.6 Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie mycia, dezynfekcji i suszenia muszli poprzez zastosowanie mechanizmu przesuwu muszli w linii przód - tył, z zachowaniem wszystkich opisanych wymagań sanitarno – higienicznych. 3.7 Teren parku jest obiektem wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych województwa łódzkiego pod nr A/328, objęty ochroną Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 3.8 Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił wykonanie projektu i robót budowlanych przez projektantów/kierownika budowy/kierowników robót, posiadających odpowiednie uprawnienia i aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą Prawo budowlane. 3.9 Inwestycja nie stanowi zagrożenia dla środowiska. 3.10 Zamawiający uzyskał warunki ZWiK 3.11 Zamawiający wyznaczy inspektorów nadzoru inwestorskiego. 3.12 Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych w zakresie: wykonania montażu toalety, wykonaniu instalacji wod-kan i elektrycznej, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy. 3.13 Wykonawca, winien najpóźniej w dniu przekazania terenu prac dostarczyć Zamawiającemu wykaz pracowników skierowanych do realizacji zamówienia z przypisaniem im wykonywanych czynności/ funkcji zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w zakresie prac, o którym mowa w punkcie 3.12. W/w wykaz winien być aktualizowany na bieżąco tj. w przypadku każdorazowych zmian personalnych. 3.14 Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonywaniu zamówienia w pełnym zakresie zamówienia. 3.15 Zamawiający nie wskazał przedmiotu umów o podwykonawstwo niepodlegających obowiązku zgłoszenia. 3.16 Miejsce wykonania prac - Park im. St. Staszica dz. nr 228/9 obręb S-2. 3.17 Wykonawca zobowiązany jest w ramach udzielonych mu pełnomocnictw przeprowadzić niezbędne wymagane przepisami prawa budowlanego procedury w imieniu Zamawiającego umożliwiające oddanie przedmiotu umowy do eksploatacji. 3.18 Wykonawca winien zachować szczególną uwagę i ostrożność podczas wykonywania prac, zwłaszcza związanych z przemieszczaniem się sprzętu budowlanego. 3.19 Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy na wykonanie prac, o których mowa w pkt. 3.1.1.2 i 3.1.1.4, a także minimum 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego na wykonanie prac, o których mowa w pkt. 3.1.1.5. Wykonawca może zwiększyć okres gwarancji do: 66 miesięcy albo 72 miesięcy otrzymując z tego tytułu dodatkowe punkty w kryterium oceny ofert. Warunki gwarancji zostały określone w karcie gwarancyjnej stanowiącej złącznik do umowy. 3.20 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.21 Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 3.22 Kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111213-4 Roboty w zakresie oczyszczania terenu 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu 45112711-2 Roboty w zakresie kształtowania parków 45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane 45223800-4 Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45231100-6 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45233260-9 Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45233293-9 Instalowanie mebli ulicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1 Zamawiający zgodnie z art. 45 ust. 1 Ustawy żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 11.2 Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 Ustawy, tj.: 11.2.1 pieniądzu, 11.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 11.2.3 gwarancjach bankowych, 11.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 jt.). 11.3 Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: Bank: Getin Noble Bank S.A. Nr: 67 1560 0013 2312 6179 3000 0009 w tytule przelewu wskazując nr referencyjny postępowania ZZM.WOA.ZP.2510.52.2018 i skróconą nazwę Wykonawcy 11.4 Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to zaleca się, aby oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączono do oferty. 11.5 Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty – oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 11.6 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: 11.6.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib, 11.6.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją, 11.6.3 kwotę wadium, 11.6.4 termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, 11.6.5 zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, zaistnienia okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp. 11.7 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt. 11.6 SIWZ. 11.8 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 11.9 Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1 Zgodnie z art. 24aa ust. 1 Ustawy, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.2 WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ, w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 8.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ; 8.2.2 Zamawiający nie wymaga, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnym o którym mowa w pkt. 8.2.1 SIWZ. 8.2.3 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenia z pkt 8.2.1 SIWZ składa każdy z tych wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie tych warunków. 8.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html - podstrona dotycząca przedmiotowego postępowania), przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Zamawiający wraz z informacją, o której mowa powyżej, zamieści wzór takiego oświadczenia. 8.3.1 Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 8.4 NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane/dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zobowiązany jest przedłożyć karty katalogowe toalety automatycznej jednostanowiskowej potwierdzające że oferowany jako gotowy produkt spełnia wymagania zamawiającego. 8.5 Forma składanych dokumentów 8.5.1 Oświadczenia, o których mowa w pkt. 8 SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale (forma pisemna). 8.5.2 Pozostałe dokumenty, (inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 8.5.1 SIWZ) składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8.5.3 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 8.5.4 W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 8.5.5 W przypadku wskazania przez wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach