Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wybudowanie szklarni do namnażania roślin na terenie Ogrodu Botanicznego w Łodzi

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 94-303 Łódź, Konstantynowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48426327579 , fax. +48426329290
  • Data zamieszczenia: 2018-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    Konstantynowska 8/10
    94-303 Łódź, woj. łódzkie
    tel. +48426327579, fax. +48426329290
    REGON: 101465672
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wybudowanie szklarni do namnażania roślin na terenie Ogrodu Botanicznego w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    [wszelka numeracja zgodna z numeracją w SIWZ] 3.1 Przedmiotem zamówienia jest „Zaprojektowanie i wybudowanie szklarni do namnażania roślin na terenie Ogrodu Botanicznego w Łodzi”. Ramowy zakres prac do zrealizowania w latach 2018 - 2019 obejmuje: 3.1.1 Pozyskanie na koszt Wykonawcy mapy do celów projektowych. 3.1.2 Opracowanie na mapie do celów projektowych projektu budowlanego i wykonawczego, kosztorysu inwestorskiego, przedmiarów oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla zakresu prac, o których mowa w ust. 3.1.5 wraz z uzyskaniem niezbędnych warunków/uzgodnień/decyzji administracyjnych i od innych podmiotów, umożliwiających realizację robót oraz przekazania obiektu do użytkowania, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. 3.1.2.1 Ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektu na podstawie Rozp. Min. Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dn. 25.04.2012 w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. 2012. poz. 463) i wykonanie niezbędnych badań w tym zakresie. 3.1.2.2 Opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu - szklarni. 3.1.2.3 Przygotowanie, złożenie wniosku do organu administracyjnego (Wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta Łodzi) o uzyskanie decyzji na prowadzenie prac (pozwolenia na budowę/brak sprzeciwu do zgłoszonego zamiaru rozpoczęcia robót) 3.1.3 Uzyskanie od organu administracyjnego decyzji na prowadzenie prac. 3.1.4 Wykonania dokumentacji potrzebnej do zarządzania obiektem: książki obiektu, w tym: planu konserwacji urządzeń, kontroli + instrukcji obsługi w zakresie konserwacji i utrzymania itp. 3.1.5 Wykonanie robót budowlanych wg. opracowanej dokumentacji , w tym m.in.: 3.1.5.1 Przygotowanie terenu do realizacji inwestycji. 3.1.5.2 Szklarnia wraz z oszkleniem i dwoma wewnętrznymi zbiornikami magazynującymi wodę deszczową każdy po ok. 15m3. 3.1.5.3 Dostawa i montaż wyposażenia i sprzętu szklarni, w tym: uprawowe, aluminiowe zalewowe stoły, zamontowane w dwóch blokach hodowlanych, które pozwolą na oszczędne gospodarowanie zasobami wody oraz na ewentualne odzyskiwanie pożywek niepobranych przez rośliny (układ recyrkulacji z dezynfekcją pożywek). Jeden z bloków hodowlanych zostanie wyposażony w stoły uprawowe o pow. ok. 100 m2., natomiast drugi blok hodowlany w stoły o pow. ok. 50 m2. 3.1.5.4 Wymiana palników gazowych na gazowo-olejowe w dwóch kotłach o mocy 130kW i 375 kW. 3.1.5.5 Instalacje grzewcze. 3.1.5.6 Instalacje elektryczne: przewidywane zapotrzebowanie na energię elektryczną szklarni wraz z doświetleniem asymilacyjnym w blokach hodowlanych sterowanych zegarem, powinno zamknąć się mocą do 10-15 KW na jeden blok hodowlany. 3.1.5.7 Instalacja odgromowa. 3.1.5.8 Przyłącza energetyczne zasilania: podstawowego od strony ul. Retkińskiej i rezerwowego od strony ul. Krzemienieckiej zgodnie z uzyskanymi z PGE warunkami zasilania. 3.1.5.9 Instalacje wodociągowe. 3.1.5.10 System wentylacji. 3.1.5.11 Instalacje do zacieniania w postaci kurtyn cieniująco – odbijających promieniowanie świetlne i cieplne. Górne poziome kurtyny cieniujące, energooszczędne, zatrzymujące promieniowanie cieplne w podczerwieni (mieszane) instalować należy w ustalonych płaszczyznach dla górnej (kurtyna nr 1) i dolnej (kurtyna nr 2) belki mocującej do zaprojektowanej ramownicy konstrukcji szklarni. Rolowane kurtyny pionowe. 3.1.5.12 Instalacje do nawadniania: w postaci systemu podwieszonych do konstrukcji rurek PE z zamontowanymi dyszami wirowymi, zapewniającymi pełne pokrycie zraszaniem, sterowanie ręczne za pomocą zaworu odcinającego. Dodatkowo w szklarni powinny być zainstalowane punkty czerpania wody do podpięcia węży ogrodniczych po 4 w każdym bloku hodowlanym. 3.1.5.13 Odwodnienie liniowe odprowadzające nadmiar wody do gruntu (studzienki chłonne). 3.1.5.14 Nawierzchnia z kostki betonowej. 3.1.5.15 Oświetlenie terenu: dwie lampy z oprawami LED o mocy 30W, na stalowych słupach o wysokości 3,8 m. 3.1.5.16 Monitoring: dwie kamery kompatybilne z istniejącym systemem połączone światłowodem z rejestratorem Quadrus tripleks, znajdującym się w portierni budynku administracyjnego. 3.1.5.17 Obsługa geodezyjna, w tym wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. 3.1.6 Nadzór autorski. 3.1.7 Uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających przekazanie zakresu przedmiotu umowy do użytkowania, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. 3.2 Zakres prac winien być wykonany zgodnie z: 3.2.1 Programem Funkcjonalno-Użytkowym opracowanym przez mgr inż. Nelly Hołownia w styczniu 2016 roku, 3.2.2 Weryfikacją technicznych możliwości podłączenia nowobudowanej szklarni do istniejących przyłączy wody, gazu, energii cieplnej, energii elektrycznej w Ogrodzie Botanicznym (WT) opracowaną przez Wodkol-Bis sp. z o.o. z Łodzi w lipcu 2018 roku - wersja elektroniczna stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Uwaga: Zmawiający przekaże Wykonawcy wersje papierowe w/w dokumentów w dniu zawarcia umowy. 3.3 Zamawiający wymaga, by wykonana dokumentacja zgadzała się z koncepcją zawartą w PFU, co najmniej w 90%. 3.4 Odstępstwo od zaproponowanych w P.F.U. wymiarów nie powinno przekraczać 5%. 3.5 Teren robót nie jest objęty ochroną konserwatorską. 3.6 Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy wykonywaniu zamówienia w pełnym zakresie zamówienia, na warunkach określonych w § 2 umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 3.7 Wykonawca winien przedłożyć przed podpisaniem umowy Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji prac z podziałem zakresu na poszczególne lata, sporządzony w oparciu o podaną przez Zmawiającego Tabelę elementów scalonych, z uwzględnieniem zasad, o których mowa poniżej - wzór Tabeli stanowi Załącznik nr 1a do SIWZ. 3.7.1 Zamawiający dopuszcza możliwość zafakturowania w 2018 roku kosztów wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej i robót budowlanych do kwoty 489 540,00 zł brutto. 3.7.2 Ostateczna wersja harmonogramu rzeczowo-finansowego zostanie zaktualizowana po opracowaniu przez Wykonawcę kosztorysów inwestorskich, przedmiarów, z uwzględnieniem postanowień pkt. 3.7.1 SIWZ. 3.8 Zamawiający wyznaczy inspektorów nadzoru inwestorskiego. 3.9 Zamawiający przekaże plac budowy w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót przez Wykonawcę. 3.10 Zamawiający nie wskazał przedmiotu umów o podwykonawstwo niepodlegających obowiązku zgłoszenia. 3.11 Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych w zakresie: montażu konstrukcji szklarni, nawierzchni z kostki betonowej, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy. 3.12 Wykonawca, winien najpóźniej w dniu przekazania placu budowy dostarczyć Zamawiającemu wykaz pracowników skierowanych do realizacji zamówienia w zakresie montażu konstrukcji szklarni, nawierzchni z kostki z przypisaniem im wykonywanych czynności / funkcji zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, w zakresie prac, o których mowa w ust. 15. W/w wykaz winien być aktualizowany na bieżąco tj. w terminie 7 dni od zaistnienia każdorazowej zmiany personalnej. Zamawiający wymaga, aby roboty były faktycznie wykonywane przez osoby wymienione w wykazie, o którym mowa powyżej. 3.13 Wykonawca zobowiązany jest w ramach udzielonych mu pełnomocnictw przeprowadzić niezbędne wymagane przepisami prawa budowlanego procedury w imieniu Zamawiającego umożliwiające oddanie przedmiotu umowy do eksploatacji. 3.14 Wykonawca winien zachować szczególną uwagę i ostrożność podczas wykonywania prac, zwłaszcza związanych z przemieszczaniem się sprzętu budowlanego. 3.15 Odbiory prac dokonywane będą do 12 dnia miesiąca, w którym wystąpiły faktyczne wykonanie danych zakresów prac i skwitowane zostaną protokołami odbiorów częściowych, w których trony ustalą każdorazowo procentowe zaawansowanie robót. 3.16 Uwzględniając zapis pkt 3.15 Wykonawca winien zgłosić Zamawiającemu gotowość do odbioru z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. 3.17 Wykonawca winien do 15 dnia miesiąca, w którym ustalono procentowe zaawansowanie robót, dostarczyć fakturę wraz z załącznikami, o których mowa w załączonym wzorze umowy, a skan faktury i załączników winien być przesłany mailem do sekretariatu i działu Inwestycji Zamawiającego 3.18 Miejsce wykonania: Ogród Botaniczny w Łodzi, dz. nr 24/32 obręb P-25. 3.19 Wymagany okres gwarancji i rękojmi za wady: 3.19.1 36 miesięcy na wykonanie prac, o których mowa w pkt. 3.1.1, 3.1.2 i 3.1.4, 3.19.2 minimum 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego na wykonanie Robót budowlanych. Wykonawca może zwiększyć okres gwarancji do 66 albo 72 miesięcy otrzymując z tego tytułu dodatkowe punkty w kryterium oceny ofert. Warunki gwarancji zostały określone w karcie gwarancyjnej stanowiącej złącznik do umowy. 3.20 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.21 Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 3.22 Kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45100000-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę 45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych 45223110-0 Roboty w zakresie instalowania konstrukcji metalowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1 Zamawiający zgodnie z art. 45 ust. 1 Ustawy żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 23 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych 00/100). 11.2 Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 Ustawy, tj.: 11.2.1 pieniądzu, 11.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 11.2.3 gwarancjach bankowych, 11.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 jt.). 11.3 Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: Bank: Getin Noble Bank S.A. Nr: 67 1560 0013 2312 6179 3000 0009 w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania ZZM.WOA.ZP.2510.33.2018 11.4 Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to zaleca się, aby oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączono do oferty. 11.5 Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty – oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 11.6 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: 11.6.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib, 11.6.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją, 11.6.3 kwotę wadium, 11.6.4 termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, 11.6.5 zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, zaistnienia okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp. 11.7 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt. 11.6 SIWZ. 11.8 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 11.9 Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1 Zgodnie z art. 24aa ust. 1 Ustawy, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.2 WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ, w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 8.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SIWZ; 8.2.2 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ; 8.2.3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach odpowiednio w oświadczeniach, o jakich mowa w pkt 8.2.1 i 8.2.2 SIWZ; 8.2.4 Zamawiający nie wymaga, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w 8.2.2 SIWZ. 8.2.5 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenia z pkt 8.2.1. i 8.2.2 SIWZ składa każdy z tych wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie tych warunków i brak podstaw do wykluczenia. 8.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html - podstrona dotycząca przedmiotowego postępowania), przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Zamawiający wraz z informacją, o której mowa powyżej, zamieści wzór takiego oświadczenia. 8.3.1 Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 8.4 NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza jest zobowiązany złożyć aktualne na dzień ich złożenia, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia: 8.4.1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 8.4.1.1 wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Zamawiający wraz z wezwaniem, przekaże wzór takiego wykazu robót. 8.4.1.2 dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 8.4.1.3 zobowiązanie innego podmiotu do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału. W celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności: 8.4.1.3.1 zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 8.4.1.3.2 sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 8.4.1.3.3 zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 8.4.1.3.4 czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 8.4.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Zamawiający nie wymaga przedłożenia żadnych szczególnych dokumentów. 8.5 Forma składanych dokumentów 8.5.1 Oświadczenia, o których mowa w pkt. 8 SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale (forma pisemna). 8.5.2 Pozostałe dokumenty, (inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 8.5.1 SIWZ) składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8.5.3 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 8.5.4 W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 8.5.5 W przypadku wskazania przez wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach