Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wybudowanie systemu kolektorów słonecznych wraz z instalacją do podgrzewania ciepłej wody użytkowej w budynku KMP w Elblągu przy ul. Tysiąclecia 3 (II postępowanie)

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 10-521 Olsztyn, ul. Partyzantów 6/8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 089 5225205
  • Data zamieszczenia: 2012-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Partyzantów 6/8 6/8
    10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5225200, 5225760, fax. 089 5225205
    REGON: 51006478400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wybudowanie systemu kolektorów słonecznych wraz z instalacją do podgrzewania ciepłej wody użytkowej w budynku KMP w Elblągu przy ul. Tysiąclecia 3 (II postępowanie)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na montaż kolektorów słonecznych w budynku Komendy Miejskiej Policji w Elblągu przy ul. Tysiąclecia 3 wraz z jej realizacją i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Planowany zakres prac obejmuje opracowanie pełnej dokumentacji projektowej, zdobycie wszystkich uzgodnień i pozwoleń, wykonanie kompletnej instalacji, a następnie rozruch wszystkich układów i podzespołów wraz z przeszkoleniem pracowników zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji wybudowanych instalacji solarnych.. 2. W stanie obecnym ciepła woda użytkowa (c.w.u.) w budynkach KMP w Elblągu przy ul. Tysiąclecia 3 przygotowywana jest z miejskiej sieci ciepłowniczej. Instalacja ciepłej wody użytkowej jest centralna ze zbiorczym wodomierzem. Przewody instalacji są wykonane z rur ocynkowanych, izolowanych watą szklaną. Ich stan jest dobry. Instalacja nie jest wyposażone w wodomierze indywidualne. Należy zaprojektować i wykonać dostosowanie istniejącej instalacji c.w.u. i c.o. do włączenia w obieg projektowanych urządzeń. 3. Celem niniejszego zadania jest działanie proekologiczne - zmniejszenie emisji oraz zmniejszenie zużycia ciepła poprzez modernizację instalacji (c.w.u.). Budynek KMP przy ul. Tysiąclecia 3 posiada następujące parametry: - powierzchnia użytkowa 5185 m2 - kubatura 22283 m? - ilość kondygnacji - budynek A i C 5 - ilość kondygnacji - budynek B 3 4. Przedsięwzięcie ma poprawić komfort użytkowania budynku, komfort cieplny budynku oraz ograniczyć zużycie ciepłej wody użytkowej dostarczanej z sieci miejskiej, co ma zmniejszyć koszty jej dostarczania. 5. Montaż kolektorów słonecznych oraz prowadzone instalacje nie powinny skutkować zmianą układu pomieszczeń w budynku ani zmianą przeznaczenia pomieszczeń wymagającą uzyskania decyzji administracyjnej. Nie dopuszcza się dokonywania przez Wykonawcę zmian konstrukcji budynku innych, niż niezbędne zmiany w konstrukcji konieczne dla bezpiecznego montażu, instalacji oraz konserwacji eksploatowanego układu solarnego. 6. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji techniczno - kosztorysowej, na którą składać się będą: a) projekt budowlano - wykonawczy wraz z dokumentacją techniczną, b) kosztorys inwestorski, c) zestawienie materiałów i urządzeń, d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 2) uzyskanie pozytywnych opinii i uzgodnień właściwych służb. 3) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę. 4) wykonanie robót budowlano - montażowych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową. 5) przywrócenie do stanu wyjściowego całego obiektu wraz z placem budowy, w tym roboty instalacyjne, tynkarskie, malarskie i prace porządkowe. 6) rozruch wszystkich układów i podzespołów, w tym przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji wybudowanych instalacji solarnych. 7) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 7. Wymagana jest dokumentacja techniczna: a) Projekt technologiczny i montażowy układu solarnego. b) Projekt technologiczny i montażowy układu zasilania energią elektryczną. c) Projekt technologiczny i montażowy c.w.u. 8. Prace projektowe należy wykonać w pełnym zakresie niezbędnym do realizacji zadania inwestycyjnego. Opracowanie projektowe wielobranżowe winno obejmować cały zakres realizowanego zadania. Po wykonaniu wstępnych założeń i rozwiązań projektowych Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia ich Zamawiającemu celem zatwierdzenia, w terminie umożliwiającym wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego uzgadniania opracowań projektowych i uzyskiwania akceptacji Zamawiającego oraz do przedłożenia Zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej do zatwierdzenia przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do protokolarnego przekazania Zamawiającemu w jego siedzibie opracowanej dokumentacji w następujących ilościach: 1) projekt budowlano - wykonawczy wraz z dokumentacją techniczną - 4 egz.; 2) kosztorysy inwestorskie wraz z zestawieniem materiałów i urządzeń - 2 egz.; 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz.; 4) pełna dokumentacja projektowa w wersji elektronicznej, w formacie DWG i PDF, na płycie CD - 1 egz.; 5) kosztorysy inwestorskie w formie elektronicznej zapisane w formacie ath (program Norma) i pdf; 6) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, harmonogram rzeczowo-finansowy w wersji edytowalnej (MS Office), 7) oświadczenie, że projekt został wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi i jest kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, 8) oświadczenie o przeniesieniu na Zamawiającego wszelkich uprawnień z tytułu praw autorskich i pokrewnych, 9) pozwolenie na budowę lub zgłoszenie organowi budowlanemu o rozpoczęciu robót budowlanych. 11. Opracowana dokumentacja musi spełniać wymagania określone aktualnymi przepisami prawa m.in.: 1) projekt budowlano - wykonawczy - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133), 2) projekt budowlany, projekt budowlano-wykonawczy - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (D.U. Nr 202, poz. 2072) 3) kosztorysy inwestorskie - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389), oraz posiadać będzie komplet wymaganych uzgodnień i opinii. 12. Wykonawca dokumentacji projektowej zapewni w cenie oferty nadzór autorski w okresie realizacji robót budowlano-montażowych. 13. Roboty budowlane i montażowe powinny zostać wykonane zgodnie z warunkami prowadzonego postępowania, z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. 14. Roboty budowlano-montażowe obejmują montaż i wykonanie instalacji solarnej do przygotowania c. w. u. na budynku Komendy Miejskiej Policji w Elblągu w zakresie: 1) Instalacji c.w.u. i c.o., przebudowy i przełączenia, 2) Instalacji elektrycznej zasilającej urządzenia ujęte w projekcie, 3) Przejścia i przekucia przez stropy i ściany, 4) Zabezpieczenia przejść i przekuć z uszczelnieniem ogniowym i otynkowaniem, 5) Doprowadzenie pomieszczeń do stanu z przed remontu, uporządkowanie pomieszczeń, malowanie ścian etc. 6) Prace montażowe na dachu obiektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093311009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę: 5.000,00 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach