Gmina Miejska Świeradów-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 59850 Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757 816 471 , fax. 757 816 585
- Data zamieszczenia: 2018-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
ul. 11-go Listopada 35
59850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 757 816 471, fax. 757 816 585
REGON: 23082139700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wybudowanie infrastruktury dla zadania inwestycyjnego realizowanego w systemie zaprojektuj i wybuduj pn. „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na osiedlu Czerniawa w Świeradowie-Zdroju” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie infrastruktury dla zadania inwestycyjnego realizowanego w systemie zaprojektuj i wybuduj pn. „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na osiedlu Czerniawa w Świeradowie-Zdroju”. Inwestycja będzie realizowana w systemie: zaprojektuj i wykonaj obiekt, zgodnie z opisem zakresu prac zawartym w programie funkcjonalno-użytkowym i polegać będzie, w szczególności, na: 1) pozyskaniu map do celów projektowych; 2) wykonaniu kompleksowej dokumentacji budowlano-wykonawczej wraz z uzyskaniem stosownych dokumentów i pozwoleń; 3) wykonaniu kompleksowej dokumentacji wykonawczej wraz z uzyskaniem stosownych dokumentów i uzgodnień; 4) budowie sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na osiedlu Czerniawa w Świeradowie – Zdroju; 5) wykonaniu prób, odbiorów częściowych i przekazaniu wybudowanych sieci do użytkowania; 6) wykonaniu kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją powykonawczą poszczególnych elementów; 7) zapewnieniu serwisu gwarancyjnego; 8) pełnieniu nadzoru autorskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy wraz z załącznikami, który będzie podstawą do sporządzenia projektu budowlanego, projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót i realizacji robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. B. Dokumenty wymienione w punktach 6.2., 6.3. i 6.4. SIWZ wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy robotach zw. z inwestycją pod nazwą: „Udostępnienie nowych partii Jaskini Niedźwiedziej w Kletnie (Partie Mastodonta) dla ruchu turystycznego”
Dodano: 2024-04-18 - Projekt przebudowy skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 364 ul. Legnickiej z drogą gminną ul. Broniewskiego i dojazdu do strefy przemysłowej
Dodano: 2024-04-16 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 120168D. Lubiel droga dojazdowa do gruntów rolnych"
Dodano: 2024-04-09 - Kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z pełnieniem funkcji Kierownika Projektu dla zadania pn. „Rozbudowa Centrum Zarządzania Bezpieczeństwem Województwa Dolnośląskiego”
Dodano: 2024-03-19 - OPRACOWANIE PROGRAMÓW FUNKCJONALNO - UŻYTKOWYCH DLA ZADANIA PN.: "BUDOWA DRÓG DLA ROWERÓW W JELENIEJ GÓRZE" (Etap II)
Dodano: 2024-02-20 - Wykon.dokum.projekt. dla inwest.realiz. w ramach zad.: Rozw.infrast.edukac. powiatu polkowickiego poprzez budowę dostępn.budynku Powiat.Ośrod.Poradnictwa Psycholog.-Pedagogicznego i Doradzt.Metodycz.
Dodano: 2023-12-28 - Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej rozbudowy drogi gminnej nr 104910D w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa multimodalnego węzła przesiadkowego w Miękini"
Dodano: 2023-12-13 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę placów, dróg oraz wykonanie kanalizacji w PST-2 w kompleksie wojskowym nr 7788 w Świętoszowie.
Dodano: 2023-12-06 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Wąsosz”
Dodano: 2023-12-05 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami bud. podczas realizacji zadania pn.: „Przebudowa basenu wraz z budową infrastruktury towarzyszącej oraz zagospodarowaniem terenu w Polanicy – Zdroju”
Dodano: 2023-11-24