Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wdrożenie systemów VR, mappingu, iluminacji i nagłośnienia oraz aplikacji audioguide dla zwiedzających pałac Goszcz (..)

GMINA TWARDOGÓRA ogłasza przetarg

  • Adres: 56-416 Twardogóra, ul. Ratuszowa 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 713992250
  • Data zamieszczenia: 2024-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA TWARDOGÓRA
    ul. Ratuszowa 14
    56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie
    tel. +48 713992250
    REGON: 931934822
  • Adres strony internetowej zamawiającego: twardogora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wdrożenie systemów VR, mappingu, iluminacji i nagłośnienia oraz aplikacji audioguide dla zwiedzających pałac Goszcz (..)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaprojektowanie i wdrożenie systemów VR, mappingu, iluminacji i nagłośnienia oraz aplikacji audioguide dla zwiedzających pałac Goszcz (..)3.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie a następnie wdrożenie systemów VR, mappingu i nagłośnienia oraz aplikacji audioguide dla zwiedzających.3.2. Wszystkie elementy należy przygotować i wdrożyć na podstawie zapisów zawartych w SOPZ oraz w porozumieniu z Zamawiającym. Aplikacja VR powinna być dodatkowym doświadczeniem dla zwiedzających Pałac Goszcz. Wirtualna podróż w czasie, powinna opierać się na historycznym odtworzeniu, wizualizacji Pałacu wewnątrz oraz widoku Pałacu z zewnątrz wraz z przylegającymi skrzydłami gospodarczymi. Całe doświadczenie powinno być zrealizowane w technologii 3D i uzupełnione treściami (opis lektora, zdjęcia, modele itp). Baza zdjęć archiwalnych w zasobie gminy, jest do sprawdzenia na: https://palacgoszcz.twardogora.pl/. W ramach zadania wykonawca zobligowany będzie do przygotowania scenariusza, projektów graficznych a następnie wdrożenia aplikacji VR na dostarczone przez siebie urządzenia. Dodatkowo w ramach zadania należy zrealizować film promocyjny pokazujący działanie aplikacji VR na zewnętrznym monitorze.3.3. Dodatkowo należy wdrożyć współpracujące ze sobą systemy mappingu, istniejącej iluminacji, nagłośnienia oraz aplikacji dla zwiedzających. Głównym założeniem całości przedsięwzięcia jest możliwość pracy niezależnej poszczególnych elementów lub działania połączonego. Zamierzeniem Zamawiającego jest osiągnięcie takiego efektu, aby poszczególne elementy (np. istniejąca iluminacja) działały niezależnie od siebie, jednak w przypadku pokazu, zarówno nagłośnienie jak i iluminacja z mappingiem powinny być ze sobą zsynchronizowane. Zadaniem wykonawcy będzie opracowanie kilku scenariuszy działania i przedstawienie ich do akceptacji Zamawiającego.3.4. CPV 39150000-4, 32322000-6.3.5. Zadanie to jest traktowane jako jedna całość. Podzielenie zadania jest niezasadne pod względem ekonomicznym, technicznym oraz organizacyjnym i mogłoby zagrozić właściwemu wykonaniu zadania. Brak podziału na zadania nie ogranicza kręgu potencjalnych wykonawców.3.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.3.7. Wymagania dla Wykonawcy lub podwykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z art. 95 PZP:Nie dotyczy.3.8. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz konieczność weryfikacji możliwości wdrożenia zaplanowanych przez Zamawiającego rozwiązań, a także zabytkowy charakter obiektu, Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej przez Wykonawcę.3.9. Odbycie wizji lokalnej jest obowiązkowe. Nie odbycie wizji lokalnej spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Prawo zamówień publicznych.3.10. Koszty wizji lokalnej obciążają Wykonawcę.3.11. W trakcie wizji lokalnej przedstawiciel Zamawiającego nie będzie udzielał żadnych informacji i wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia. Wszelkie pytania i wnioski o wyjaśnienia treści SWZ należy kierować do Zamawiającego zgodnie z procedurą opisaną w sekcji „sposoby porozumiewania się z Zamawiającym”.3.12. Wniosek o wyznaczenie terminu wizji lokalnej należy kierować do Zamawiającego na adres e-mail: ratusz@twardogora.pl. We wniosku należy wskazać ilość oraz imię i nazwisko osób, które będą uczestniczyć w wizji lokalnej. 3.13. Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół, który będzie dokumentem potwierdzającym odbycie wizji lokalnej. Protokół zostanie sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron i podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego oraz przedstawiciela Wykonawcy, który wziął udział w wizji lokalnej.3.14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ, stanowiący Załącznik do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale 7 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.6.2. Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunkówWykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:6.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.6.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.6.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.6.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Określenie warunków:6.2.4.1. Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej:• 2 zadania polegające na dostawie i montażu urządzeń multimedialnych, nagłośnienia i sterowania o wartości min. 300 000 zł brutto każde;• 2 zadania polegające na dostawie i wdrożeniu lub opracowaniu i wdrożeniu aplikacji/oprogramowania w technologii wirtualnej rzeczywistości (VR);• 1 zadanie polegające na przygotowaniu i wdrożeniu aplikacji audioprzewodnika na platformy iOS i/lub android o ilości pobrań minimum 30 tyś.z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których ta dostawa została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana należycie.Zamawiający dopuszcza wykazanie 2 zadań w ramach których wykonano wszystkie wymagane przez Zamawiającego dostawy wraz z montażem sprzętu oraz przygotowanie i wdrożenie aplikacji.6.2.4.2. Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże dysponowanie oraz podstawę do dysponowania następującymi osobami:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach