Przetargi.pl
ZAPROJEKTOWANIE I RZECZOWA REALIZACJA ZAGOSPODAROWANIA TERENU KOMPLKESU WOJKOWEGO 2223 W BRZEGU W ZAKRESIE ODTWORZENIA NAWIERZCHNI CHODNIKÓW WRAZ Z UŁOŻENIEM TRAWNIKÓW ORAZ ODBUDOWĄ MISY FONTANNOWEJ W KONWENCJI „ZAPROJKTUJ I ZBUDUJ”

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 65 68 01 , fax. 261 65 68 02
  • Data zamieszczenia: 2018-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 65 68 01, fax. 261 65 68 02
    REGON: 93010390600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAPROJEKTOWANIE I RZECZOWA REALIZACJA ZAGOSPODAROWANIA TERENU KOMPLKESU WOJKOWEGO 2223 W BRZEGU W ZAKRESIE ODTWORZENIA NAWIERZCHNI CHODNIKÓW WRAZ Z UŁOŻENIEM TRAWNIKÓW ORAZ ODBUDOWĄ MISY FONTANNOWEJ W KONWENCJI „ZAPROJKTUJ I ZBUDUJ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i rzeczowa realizacja zagospodarowania terenu kompleksu wojskowego 2223 w Brzegu w zakresie odtworzenia nawierzchni chodników, wraz z ułożeniem trawnika oraz odtworzenia misy fontannowej w konwencji „zaprojektuj i zbuduj” wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszeniem wykonania robót budowlanych, ze skutecznym zawiadomieniem właściwego organu o zakończeniu robót oraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych. Całe zamierzenie ma na celu wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzeniu nawierzchni chodników wraz z ułożeniem trawnika oraz odtworzeniu misy fontannowej w kompleksie wojskowym 2223 przy ul. Piaskowej w Brzegu. Remont przywróci właściwy stan techniczny nawierzchni chodnikowych i drogowych co wpłynie na poprawę bezpieczeństwa jego użytkowników oraz poprawi estetykę otoczenia budynku nr 413 Klubu Garnizonowego. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Szczegółowy zakres rzeczowy określa: PROGRAM FUNKCJONALNO - UŻYTKOWY DLA ZADANIA REMONTOWEGO „Zagospodarowanie terenu w kompleksie K-2223 w Brzegu, w zakresie odtworzenia nawierzchni chodników wraz z ułożeniem trawnika oraz odtworzenia misy fontannowej” stanowiący załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. ETAP I PROJEKTOWANIE W projektowaniu uwzględnić przede wszystkim niezbędne wymagania wynikające z: - Warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, - Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla Zadania Remontowego - „Ogólnych wymagań technicznych do stosowania w projektowaniu w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury We Wrocławiu” (do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego), Opracowania projektowe winny przewidywać wykonanie m.in. następujących zakresów prac: 1. remont nawierzchni chodnikowych z kostki oraz mineralnych; 2. odbudowę misy fontanny „Grupa Trytona”; 3. przygotowanie gruntu i ułożenie trawnika z rolki, 4. wykonanie stanowiska pompowni; 5. wykonanie oświetlenia terenu oraz fontanny Na etapie przygotowania projektowego sporządzić wstępny bilans mocy, sprawdzić czy istniejące przyłącze kablowe zabezpiecza planowaną moc potrzebną do zasilania pompowni i oświetlenia. REALIZACJA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ (WYKAZ OPRACOWAŃ): ETAP 1 1. Inwentaryzacja terenu do celów projektowych we wszystkich branżach. Ilość egzemplarzy. 1 2. Koncepcja programowo-przestrzenna zagospodarowania terenu oraz część architektoniczno-budowlana wraz aranżacją. Ilość egzemplarzy. 1 ETAP 1. 2. 1. Projekt budowlany we wszystkich branżach – TOM I. Ilość egzemplarzy. 4 2. Projekt zagospodarowania terenu wraz z projektami wykonawczymi w obszarze inwestycji we wszystkich branżach z uwzględnieniem zieleni, ciągów komunikacyjnych, dróg i małej architektury – TOM II 4 3. Projekty wykonawcze zgodne z projektem budowlanym wraz z niezbędną dokumentacją warsztatową branży budowlanej (misa fontanny, stanowisko pompowni) sanitarnej i elektrycznej. 3 4. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. Ilość egzemplarzy. 3 5. Mapa do celów projektowych na bazie otrzymanej mapy do celów opiniodawczych. Ilość egzemplarzy. 1 6. Uzyskanie w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenie na budowę lub dokonanie skutecznego zawiadomienia. Ilość egzemplarzy. 1 ETAP III PIELĘGNACJA (GWARANCJA) Wykonawca w okresie gwarancji, zgodnie ze złożoną w toku postępowania przetargowego ofertą, zobowiązany będzie do prowadzenia pielęgnacji trawników. Czas trwania pielęgnacji nie może być którzy niż 1 rok od daty odbioru końcowego. PIELĘGNACJA TRAWNIKÓW: Pielęgnacja w okresie gwarancyjnym (wg. złożonej przez wykonawcę oferty nie mniej niż 1 rok) powinna być zgodna z zaleceniami producenta trawników, w tym należy uwzględnić: 1) właściwe odchwaszczani trawników; 2) podlewaniu –w zależności od warunków atmosferycznych i potrzeb gatunku trawy; Konieczne jest utrzymanie odpowiedniej wilgotności gleby, 3) nawożeniu – do nawożenia używać nawozu odpowiedniego do prawidłowej pielęgnacji trawa w rolkach;; 4) usuwaniu odrostów korzeniowych oraz z pnia istniejących drzew na terenie objętym zamówieniem (do wys. 2 m); 5) systematyczne usuwanie opadłych liści z istniejących drzew w zakresie objętym zamówieniem; 6) koszenia powinny się odbywać w takich odstępach czasu, aby wysokość trawy przed kolejnym koszeniem nie przekraczała wysokości 10 do 12 cm, 1) wysokość trawy po skoszeniu nie może przekraczać 5 cm, 2) koszenia trawników w całym okresie pielęgnacji powinny się odbywać często i w regularnych odstępach czasu, przy czym częstość koszenia i wysokość cięcia, należy uzależniać od gatunku trawy, 3) w okresie 6 – 12 tygodni od zakończenia robót miejsca, na których widoczne są braki trawy należy je uzupełnić polem maty ok. 1x1m; 4) wszelkie nierówności, kępy, kretowiska powinny zostać usunięte, WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ OSÓB WYKONUJĄCYCH ZAMÓWIENIE (ART. 29 UST. 3A USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH): 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający żąda zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 22 czerwca 1976 r. – Kodeksu Pracy) co najmniej 5 osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia przez cały okres trwania umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą (1x pracownika ds. elektrycznych, 1x pracownika ds. sanitarnych i 3x pracowników drogowych) 2) W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą, o której mowa w pkt. 1, przed zakończeniem terminu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3) W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający jest uprawniony 4) do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy (odpowiednio Podwykonawcy) odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia, o którym mowa w pkt 1, a w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy lub Zakład Ubezpieczeń Społecznych. 6) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, jak i sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudniania na umowę o pracę osób zgodnie z warunkami SIWZ zostały zawarte w projekcie umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 9 141,00 zł 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 11.10.2018 r., do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) musi zawierać co najmniej: a) nazwę i adres Wykonawcy, b) nazwę i adres beneficjenta, c) nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela, d) nazwa zadania, na które składane jest wadium, e) kwotę, f) termin ważności, g) wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna mieć postać gwarancji bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wadium, o którym mowa w pkt 3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia – 11.10.2018 r. do godz. 10.00. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, a także w przypadku gdy Wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużony okres związania ofertą, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a i 7b Ustawy Pzp. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP O/Okr. we Wrocławiu 44 1010 1674 0030 7213 9120 2000, z dopiskiem „wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na zaprojektowanie i rzeczowa realizacja zagospodarowania terenu kompleksu wojskowego 2223 w Brzegu w zakresie odtworzenia nawierzchni chodników wraz z ułożeniem trawników oraz odbudową misy fontannowej w konwencji „zaprojektuj i zbuduj”. 8. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 15. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca załączy: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony wg załączonego wzoru (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 2) wypełnioną i podpisaną tabelę elementów scalonych – Formularz nr 5 (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 3) zobowiązanie innego podmiotu na zdolnościach którego zamierza polegać Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu – Formularz Nr 4 (oryginał podpisany przez ten podmiot).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach