Przetargi.pl
ZAPROJEKTOWANIE I RZECZOWA REALIZACJA SYSTEMU KONTROLI DOSTĘPU W KOMPLEKSIE 2836 W KONWENCJI „ZAPROJKTUJ I ZBUDUJ” W CENTRUM SZKOLENIA WOJSK INŻYNIERYJNYCH I CHEMICZNYCH PRZY UL. OBORNICKIEJ 108 WE WROCŁAWIU

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 65 68 01 , fax. 261 65 68 02
  • Data zamieszczenia: 2018-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 65 68 01, fax. 261 65 68 02
    REGON: 93010390600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAPROJEKTOWANIE I RZECZOWA REALIZACJA SYSTEMU KONTROLI DOSTĘPU W KOMPLEKSIE 2836 W KONWENCJI „ZAPROJKTUJ I ZBUDUJ” W CENTRUM SZKOLENIA WOJSK INŻYNIERYJNYCH I CHEMICZNYCH PRZY UL. OBORNICKIEJ 108 WE WROCŁAWIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i rzeczowa realizacja rozbudowy Systemu Kontroli Dostępu w kompleksie K-2836 we Wrocławiu na terenie CSWI i Chem. w konwencji „zaprojektuj i zbuduj” wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszeniem wykonania robót budowlanych, ze skutecznym zawiadomieniem właściwego organu o zakończeniu robót oraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych. . Całe zamierzenie ma na celu dostosowanie Systemu Kontroli Dostępu na obiekcie do obowiązujących przepisów: Normy Obronnej NO-04-A004 2016 oraz Ustawy z dnia 05.08.2010 o ochronie informacji niejawnych. Usprawnienie systemu ochrony technicznej. 2. STAN ISTNIEJĄCY. W kompleksie 2836 stacjonuje Centrum Szkolenia Wojsk Inżynieryjnych i Chemicznych im. Gen. Jakuba Jasińskiego, Wojskowy Instytut Inżynierii Wojskowej oraz Orkiestra Reprezentacyjna Wojsk Lądowych. Na terenie kompleksu, w ramach remontu budynku nr 6 zapoczątkowany został System Kontroli Dostępu firmy Kantech, pracujący pod programem nadzorczym ENTRAPASS, współpracujący z czytnikami kart typu MIFARE. Administrator wyposażony jest w stację do personalizacji i kodowania kart kontroli dostępu, oprogramowanie pozwalające na przygotowanie i drukowanie identyfikatorów oraz drukarkę. Obecnie wejście / wjazd na teren Centrum odbywa się na podstawie papierowych przepustek, a kontrola oparta jest na pracownikach ochrony Specjalistycznej Uzbrojonej Formacji Ochronnej (SUFO). 2.a Ochrona informacji niejawnych Wykonywanie prac wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE. Dokumentacja projektowa i powykonawcza powinna posiadać klauzulę ZASTRZEŻONE. Na terenie całego kompleksu 2836 została wyznaczona III strefa ochronna. Wykonawca powinien spełniać następujące wymagania:  posiadać ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia;  posiadać zdolność wytwarzania dokumentacji niejawnej o klauzuli ,,ZASTRZEŻONE’’ w systemach teleinformatycznych spełniających wymogi Ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 412);  posiadać zorganizowany Pion Ochrony Informacji Niejawnych, tj.: pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych i kancelarię do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE;  dysponować instalatorami systemów alarmowych przewidzianych do realizacji, którzy winni posiadać: legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE dla osób przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia;  dopuszcza się udziału podwykonawców w pełnym zakresie. 3. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Szczegółowy zakres rzeczowy określa: PROGRAM FUNKCJONALNO - UŻYTKOWY DLA ZADANIA REMONTOWEGO „Rozbudowa Systemu Kontroli Dostępu w kompleksie K-2836” we Wrocławiu, stanowiący załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. ETAP I PROJEKTOWANIE W projektowaniu uwzględnić przede wszystkim niezbędne wymagania wynikające z: - Warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, - Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla Zadania Remontowego - „Ogólnych wymagań technicznych do stosowania w projektowaniu w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury We Wrocławiu” (do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego), Opracowania projektowe winny przewidywać wykonanie m.in. następujących zakresów prac: 1. montaż 2-ch przejść typu TRIPOD (objęte dwustronna kontrolą) w bud. nr 37 – biuro przepustek; 2. montaż 2-ch furt obrotowych (kołowroty pełnej wysokości) przy budynku nr 37 z pełnym zadaszeniem; 3. montaż szlabanów drogowych wjazd/wyjazd przy bramie głównej obsługiwane przez pracownika ochrony SUFO; 4. montaż 2-ch przejść TRIPOD (objęte dwustronna kontrolą) w budynku nr 5 –wejście; 5. montaż systemu nadzoru (3 kamery zewnętrzne i 1 kamera wewnętrzna) obejmujące w/w przejścia; 6. remontowe budowlane – rozkucia, przekucia i drobne naprawy; 7. instalacje elektryczne – połączenie, sterowanie. ETAP II REALIZACJA ROBÓT BUDOWLANYCH ORGANIZACJA TERENU BUDOWY: 1) Organizacja terenu budowy została opisana w projekcie umowy w dziale „Obowiązki Wykonawcy”, stanowiącej załącznik do SIWZ. 2) Teren budowy zorganizować i bezwzględnie wyposażyć, na czas prowadzenia robót budowlanych wg własnego uznania i potrzeb w zaplecze budowy: biuro kierownika budowy, niezbędną ilość kontenerów socjalnych dla pracowników, WC typu TOI-TOI oraz magazynowe – wszystko na koszt Wykonawcy robót. 3) Zaplecze budowy zorganizować w miejscu wskazanym podczas przekazania terenu budowy z udziałem przedstawicieli Zamawiającego i 2 Wojskowego Oddziału Gospodarczego we Wrocławiu. 4) Zaplecze należy zorganizować w terminie do 14 dni licząc od daty przekazania terenu budowy. Wykonawca zobowiązany będzie do właściwego zabezpieczenia sprzętu i terenu budowy przed kradzieżą oraz pod względem bhp i p.poż. 5) Wykonawca zobowiązuje się podpisać oddzielną umowę z dostawca energii elektrycznej na czas trwania przedmiotu zamówienia. W przypadku zaistnienia uzasadnionych przyczyn uniemożliwiających zawarcie odrębnej umowy, Zamawiający zapewni dostęp do punktu poboru energii elektrycznej. DEMONTAŻ, UTYLIZACJA, OBSŁUGA GEODEZYJNA, OCHRONA ŚRODOWISKA: 1) Na Wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowego zagospodarowania odpadów (np. gruz betonowy i ceglany uzyskany z wszelkich rozbiórek, śmieci, papa, zdemontowane urządzenia, gaz odzyskany z urządzeń). 2) Wytwórcą powstałych w trakcie remontu odpadów jest Wykonawca robót. 3) Na dzień odbioru przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopie kart przekazania odpadów poświadczone za zgodność z oryginałem. 4) Teren czasowo udostępniony przez Zamawiającego do składowania odpadów Wykonawca robót przywróci do stanu pierwotnego. 5) Odpad stanowiący złom należy przekazać do magazynu 2 WOG Wrocław /SOI Wrocław/ 6) Wykonawca zobowiązany jest zlecić na własny koszt: bieżącą obsługę geodezyjną, wykonanie wszelkich niezbędnych pomiarów geodezyjnych powykonawczych, ich opracowanie i przekazanie w niezbędnym zakresie do komórki geodezyjnej Zamawiającego celem uaktualnienia zasobu geodezyjnego. 7) W myśl przepisów o ochronie przyrody (Art. 82. 1) oraz przepisów Prawo budowlane (rodz. 3 art. 22) Wykonawca robót zabezpieczy elementy środowiska przyrodniczego w tym również istniejące drzewa i krzewy w sposób gwarantujący ich skuteczną ochronę przed uszkodzeniami. 8) Zadanie może wymagać usunięcia drzew i krzewów. WARUNKI REALIZACJI ROBÓT NARZUCONE PRZEZ UŻYTKOWNIKA: 1) Najpóźniej w dniu przekazania terenu Wykonawca powinien dostarczyć Zamawiającemu wykaz pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu prac, w którym należy podać nazwisko i imię pracownika wraz z serią i numerem dowodu osobistego oraz wykaz pojazdów Wykonawcy (wraz z przypisanymi do nich kierowcami). 2) O wszelkich zmianach dotyczących przedłożonego wykazu pracowników i pojazdów Wykonawca będzie powiadamiał Zamawiającego co najmniej z trzydniowym wyprzedzeniem. 3) Wykonawca przedstawi do zaakceptowania Komendantowi Centrum propozycję godzin pracy. W przypadku wystąpienia potrzeby zmiany ustalonych godzin pracy, Wykonawca każdorazowo będzie zobowiązany zwrócić się do Komendanta Centrum o ich zmianę. 4) Pracownicy Wykonawcy będą mieli prawo przebywać tylko na wyznaczonym terenie budowy, nie będą mogli przebywać w innym miejscu na terenie jednostki wojskowej bez istotnej potrzeby np. rozładunek materiałów budowlanych itp. 5) Przebywanie na terenie Centrum obcokrajowców oraz poruszanie się pojazdów zarejestrowanych poza granicą RP reguluje Decyzja nr 19/MON z dnia 24.01.2017 r. (Dz. Urzędowy MON, poz. 18). Zamawiający nie gwarantuje wydania pozytywnej opinii SKW na przebywanie na terenie kompleksu obcokrajowców. 6) Sprawy wymagające dodatkowych uzgodnień w trakcie realizacji zadania, wykonawca będzie uzgadniał poprzez inwestora; 7) Komendant Centrum wyznaczy osobę upoważnioną do kontaktów z inwestorem (osoba ta będzie również nadzorowała przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych w trakcie wykonywania prac). 8) Na terenie Jednostki Wojskowej obowiązuje bezwzględny zakaz wnoszenia i spożywania alkoholu oraz przebywania pod jego wpływem. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ OSÓB WYKONUJĄCYCH ZAMÓWIENIE (ART. 29 UST. 3A USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH): 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający żąda zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 22 czerwca 1976 r. – Kodeksu Pracy) co najmniej 5 osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia przez cały okres trwania umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą (3 pracowników ds. elektrycznych, 2 pracowników budowlano -drogowych) 2) W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą, o której mowa w pkt. 1, przed zakończeniem terminu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3) W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający jest uprawniony 4) do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy (odpowiednio Podwykonawcy) odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia, o którym mowa w pkt 1, a w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy lub Zakład Ubezpieczeń Społecznych. 6) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, jak i sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudniania na umowę o pracę osób zgodnie z warunkami SIWZ zostały zawarte w projekcie umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 8.420,00 zł 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 22.10.2018 r., do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) musi zawierać co najmniej: a) nazwę i adres Wykonawcy, b) nazwę i adres beneficjenta, c) nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela, d) nazwa zadania, na które składane jest wadium, e) kwotę, f) termin ważności, g) wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna mieć postać gwarancji bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wadium, o którym mowa w pkt 3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia – 22.10.2018 r. do godz. 10.00. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, a także w przypadku gdy Wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużony okres związania ofertą, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a i 7b Ustawy Pzp. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP O/Okr. we Wrocławiu 44 1010 1674 0030 7213 9120 2000, z dopiskiem „wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na zaprojektowanie i rzeczową realizację Systemu Kontroli Dostępu w kompleksie 2836 w konwencji „zaprojektuj i zbuduj” w Centrum Szkolenia Wojsk Inżynieryjnych i Chemicznych przy ul. Obornickiej 108 we Wrocławiu”. 8. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 15. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca załączy: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony wg załączonego wzoru (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 2) wypełnioną i podpisaną tabelę elementów scalonych – Formularz nr 7 (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 3) zobowiązanie innego podmiotu na zdolnościach którego zamierza polegać Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu – Formularz Nr 6 (oryginał podpisany przez ten podmiot).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach