Przetargi.pl
„Zaprojektowanie i przebudowanie węzła przesiadkowego z modernizacją głównego przystanku w miejscowości Pokój”- przetarg ponowny

Gmina Pokój ogłasza przetarg

  • Adres: 46-034 Pokój, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 693 085 , fax. 077 4693085 w. 22
  • Data zamieszczenia: 2018-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pokój
    ul. Sienkiewicza 8
    46-034 Pokój, woj. opolskie
    tel. 774 693 085, fax. 077 4693085 w. 22
    REGON: 53141274000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminapokoj.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zaprojektowanie i przebudowanie węzła przesiadkowego z modernizacją głównego przystanku w miejscowości Pokój”- przetarg ponowny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia zaprojektowanie i przebudowa węzła przesiadkowego – głównego przystanku w miejscowości Pokój. Roboty budowlane polegają na kompleksowym zagospodarowaniu działki, w sposób określony poprzez część opisową w PFU, oraz załączniki graficzne stanowiące integralną część opracowania. W zakresie realizacji inwestycji są to działanie takie jak: demontaż istniejących nawierzchni i obiektów budowlanych, wykonanie nowych warstw podbudowy, oraz stabilizacji gruntu, wykonanie nawierzchni utwardzonych, montaż prefabrykowanych obiektów małej architektury, przebudowy i rozbudowy sieci wewnętrznych na terenie, celem przyłączenia nowych obiektów, a także dostawa i montaż niezbędnych urządzeń infrastruktury technicznej. W zakres inwestycji wchodzi również uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, ekspertyz, badań, materiałów, pozwoleń i decyzji administracyjnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ponoszenie kosztów ich pozyskania. Inwestycja jest współfinansowana w ramach „Realizacji strategii niskoemisyjnych na obszarze Subregionu Północnego Województwa Opolskiego” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach Poddziałania 3.1.1 - Strategie niskoemisyjne w miastach subregionalnych.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno- użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ, specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz obowiązującymi przepisami i normami, sztuką budowlana, zasadami współczesnej wiedzy technicznej.1.2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1.2.1 Wykonanie czynności i opracowań przygotowawczych do sporządzenia dokumentacji projektowej: a) aktualna mapa do celów projektowych, b) koncepcja techniczna przed przystąpieniem do opracowania Projektu Budowlanego,c) informacja terenowo-prawna, d) badanie geologiczne i jeżeli będzie wymagane przez OWKZ również archeologiczne e) analiza rozwiązań pod względem zgodności z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego wsi Pokój oraz wymaganiami ochrony środowiska i ochrony zabytków f) niezbędne operaty wodnoprawne m.in. na odprowadzenie wód z wykopów i wód opadowych obszaru inwestycji w tym uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego i innych wymaganych uzgodnień. 1.2.1 Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie:a) Wielobranżowy Projekt Budowlany opracowany w zakresie zgodnym z wymaganiami obowiązującej w Polsce ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) wraz z przygotowaniem wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę oraz uzyskaniem wszystkich niezbędnych zgód, uzgodnień, wytycznych, opinii, b) dokumentacja wykonawcza dla celów realizacji inwestycji. Projekty techniczne wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa projektu budowlanego. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Wielobranżowego Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego. Dokumentacja będzie przygotowana z podziałem, co najmniej na branże: projekt zagospodarowania terenu, projekt drogowy, projekt oświetlenia projekt zieleni, projekty uwzględniające przebudowę pozostałych obiektów i sieci kolidujących inne projekty, które podczas ustaleń z Zamawiającym uznane zostaną za niezbędne do prawidłowego wykonania zadania w tym projekty uwzględniające przebudowę pozostałych obiektów i sieci c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,d) przedmiary robót,e) plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,f) projekt organizacji robót i projekt czasowej organizacji ruchu,g) projekt docelowej organizacji ruchu,1.2.2 Wykonawca wykona roboty budowlane w następującym zakresie:a) Geodezyjne wytyczenie obszaru inwestycji, b) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu budowy,c) Rozbiórka obiektów przeznaczonych do demontażu, d) Transport obiektów przeznaczonych do translokacji, e) Oczyszczenie i uzupełnienie materiału konstrukcji obiektów przeznaczonych do translokacji, f) Wykonanie zagęszczeń/zabezpieczeń gruntu pod planowaną inwestycjęh) Budowa – lub montaż poszczególnych obiektów: Posadowienie i zagęszczenie Podłoża: Fundamenty, Ściany fundamentowe i izolacje, Drenaż opaskowy z odprowadzeniem, Konstrukcja posadzki parteru, Konstrukcja nośna, Konstrukcja ścian zewnętrznych, Ścian wewnętrzne i działowe, Strop na parterem, Trzony kominowe spalinowe i wentylacyjne, Konstrukcja dachu, Pokrycie dachu, Stolarka okienna i drzwiowa, Docieplenie ścian zewnętrznych, Wykończenie elewacji, Wykończenie ścian wewnętrznych, Wykończenie ścian pom. mokrych, Posadzki i izolacje poziome, Elementy wykończenia wnętrz, Instalacja elektryczna, Instalacja wodno-kanalizacyjna, Instalacja gazowa, Instalacja antywłamaniowa, Instalacja telekomunikacyjna, Instalacja ochrony pożarowej, Malowanie elewacji, Malowanie pomieszczeń, Montaż oświetlenia, urządzeń i instalacji odbiorczych. Inne prace budowlane wynikające z zakresu inwestycji określone w szczegółowej koncepcji dla każdej części inwestycji Wyposażenie obiektu:dostawa i montaż wyposażenia zgodnie z wyszczególnieniem dla poszczególnych obiektów; Zagospodarowanie działki: Zabezpieczenie działki p. działaniu wód powierzchniowych i Podpowierzchniowych – budowa skrzynek rozsączających i drenaży, Budowa utwardzeń, chodników i dróg wewnętrznych, Montaż oświetlenia terenu i małej architektury Montaż ogrodzeń, Nasadzenia zieleni, Oczyszczenie terenu , Budowa/rozbudowa/przebudowa istniejących sieci: wodnej, kanalizacyjnej, energetycznej, teletechnicznej, zabezpieczenia p. poż., antywłamaniowej, odgromowej. Wyposażenie obiektu: a) Dostawa i montaż wyposażenia zgodnie z wyszczególnieniem dla poszczególnych obiektów Pozostałe roboty:uporządkowanie terenu budowy wraz z odtworzeniem stanu pierwotnego obiektów naruszonych (odtworzenie dróg, chodników, skarp, rowów, humusowanie i realizacja zieleni),wszystkie inne niezbędne elementy.1.2.3 Wykonawca wykona dokumentację porealizacyjną w następującym zakresie: 1) dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy,2) geodezyjny operat powykonawczy, 3) protokoły sprawdzeń i badań, 4) kompletny wniosek o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenie zakończenia robót przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7.1 Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000, 00 złotych (słownie: pięć tysiący złotych). 7.2 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 7.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez wykonawcę: a Pieniądzu, b Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c Gwarancjach bankowych, d Gwarancjach ubezpieczeniowych, e Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2016.359 z późn. zm.). Uwaga W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego Bank Spółdzielczy w Namysłowie O/Pokój Nr 23 8890 1066 0000 0299 2004 0008 z dopiskiem „wadium – „Zaprojektowanie i przebudowanie węzła przesiadkowego z modernizacją głównego przystanku w miejscowości Pokój- przetarg ponowny”. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do upływu terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego, tj. do dnia 26.01. 2018 r. do godziny 9:00 Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego. 7.5 W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, wykonawca składa oryginał dokumentu wadium w Sekretariacie Urzędu Gminy, od poniedziałku do piątku od 8:00 – 14:30, (kopię złożonego dokumentu należy dołączyć również do oferty) tj. do dnia 26.02. 2018 r. do godziny 9:00 7.6 Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 7.7 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7.8 i 7.9 SIWZ. 7.8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej 7.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7.10 Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7.11 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.12 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7.7 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7.13 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.7 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. SEKCJA IV: PROCEDURA

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach