Przetargi.pl
Zaprojektowanie i przebudowa zatok autobusowych w centrum m. Bolesław w zakresie dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z uporządkowaniem i zagospodarowaniem przestrzeni publicznej

Gmina Bolesław ogłasza przetarg

  • Adres: 32-329 Bolesław, ul. Główna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 642-45-01, 642-40-71 , fax. (032) 642 48 01
  • Data zamieszczenia: 2019-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolesław
    ul. Główna 58
    32-329 Bolesław, woj. małopolskie
    tel. 032 642-45-01, 642-40-71, fax. (032) 642 48 01
    REGON: 27625788300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i przebudowa zatok autobusowych w centrum m. Bolesław w zakresie dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z uporządkowaniem i zagospodarowaniem przestrzeni publicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem zgody właściwego organu na prowadzenie robót (zgłoszenie lub pozwolenie na budowę); 2. Sporządzenie niezbędnej dokumentacji dla potrzeb robót rozbiórkowych (w przypadku konieczności); 3. Wykonanie robót budowlanych: - przebudowa zatok autobusowych – korekta geometrii oraz wykonanie nawierzchni; - przebudowa przyległych chodników i schodów; - wymiana wiat przystankowych (montaż wiat zespolonych z mikro instalacją fotowoltaiczną); - przebudowa peronów zatok z zastosowaniem systemów płyt wskaźnikowych i prowadzących dla osób niepełnosprawnych oraz krawężników peronowych; - przebudowa terenów zielonych – zieleń niska, wraz z zabezpieczeniem skarp łańcuchami stalowymi na słupkach pełniących funkcję barierki; - wykonanie przejścia dla pieszych; - przebudowa wpustów ulicznych z przykanalikami; - zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt, wykonanie, utrzymanie i likwidacja); - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; - wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją; - roboty ziemne; - budowa oświetlenia ulicznego; - zabezpieczenie i przebudowa urządzeń obcych i uzbrojenia terenu; - stała organizacja ruchu (oznakowanie pionowe i poziome); - przeniesienie punktów geodezyjnych; - roboty wykończeniowe i porządkowe (m. in. wyrównanie terenu, plantowanie terenu wraz z obsianiem trawą); - wyznaczenie i montaż punktów referencyjnych jeżeli takowe istnieją; - utrzymanie nawierzchni jezdni dróg istniejących na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy; - wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań projektowych opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej; 4. Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej; 5. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie przez właściwy organ (w przypadku, gdy będzie wymagane) lub zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez właściwy organ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 Pzp, tj: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), d) w gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Bolesław, Bank PEKAO S.A. nr 68 1240 4748 1111 0000 4877 8530 z dopiskiem: Wadium - „Zaprojektowanie i przebudowa zatok autobusowych w centrum m. Bolesław”. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się uznanie rachunku bankowego Zamawiającego kwotą wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w pokoju 5A w Urzędzie Gminy Bolesław (kasa) lub oryginał dołączyć do oferty w osobnej kopercie. 6. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załącznik nr 1. 2. Oświadczenie o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z Podwykonawców (zawarte w druku oferty) 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeśli dotyczy). a. W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 Pzp). 4. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). UWAGA 1: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. UWAGA 2: Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia – art. 22d Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach