Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20401 Lublin, ul. Krochmalna
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 814 665 700 , fax. 814 665 701
- Data zamieszczenia: 2017-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
ul. Krochmalna
20401 Lublin, woj. lubelskie
tel. 814 665 700, fax. 814 665 701
REGON: 6077887900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: gminna jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i przebudowa ulicy Północnej w Lublinie na odcinku od ul. Szymańskiego do posesji Północna 127 wraz z odwodnieniem i oświetleniem drogowym oraz pełnienie nadzoru autorskiego. - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje: 1. Sporządzenie dokumentacji projektowej w oparciu o program funkcjonalno–użytkowy: 1.1. Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej: pozyskanie mapy sytuacyjno–wysokościowej dla celów projektowych w skali 1:500 – 2 egz. w przypadku przyjęcia rozwiązań projektowych przewidujących wykonanie robót poza istniejącymi pasami drogowymi ulic należy wykonać dokumentacje zawierającą materiały opisowo-graficzne podziału nieruchomości i czasowego korzystania z nieruchomości obejmujące: mapę sytuacyjną, linie rozgraniczające (granice pasa drogowego), współrzędne punktów załamania linii rozgraniczających, punktów charakterystycznych ulic i obiektów inżynierskich, wymiary i powierzchnię zajętej pod inwestycję nieruchomości - w ilości - 5 egz. 1.2. Sporządzenie projektów budowlanych branży: drogowej, sanitarnej (budowy kanalizacji deszczowej) i elektrycznej (oświetlenie drogowe) - po 5 egz. 1.3. Sporządzenie projektów wykonawczych branży: drogowej, sanitarnej (budowy kanalizacji deszczowej) i elektrycznej (oświetlenie drogowe) - po 5 egz. 1.4. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania przez Gminę Lublin decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wraz z wypełnionym wnioskiem - po 5 egz. 1.5. Wykonanie projektu branży „zieleń” – obejmującego szczegółową inwentaryzację dendrologiczną drzew i krzewów, przewidzianych do wycinki lub przesadzenia (w przypadku kolizji z budową ulic) oraz zaprojektowanie sposobu zagospodarowania zielenią pasów drogowych projektowanych ulic – po 5 egz. 1.6. Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do uzgodnienia specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów dla każdej z branż – po 4 egz. 1.7. Wykonanie badań geotechnicznych i dokumentacji geotechnicznej - po 4 egz. 1.8. Wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu stałej organizacji ruchu – 4 egz. 1.9. Wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektów czasowej organizacji ruchu na etapie realizacji robót budowlanych – 4 egz. 1.10. Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż – po 5 egz. 1.11. Opracowanie inwentaryzacji początkowej budynków zlokalizowanych przy inwestycji, a także ulic w obrębie inwestycji przed przystąpieniem do robót budowlanych – 2 egz. 1.12. Opracowanie inwentaryzacji końcowej budynków zlokalizowanych przy inwestycji, a także ulic w obrębie inwestycji po zakończeniu robót budowlanych – 2 egz. 1.13. Uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno – użytkowym. 1.14. Przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formatach: *.dxf, *.dwg, *.rtf, *.xls, *.doc, *.odt, jak również w formacie *.pdf na nośniku CD. Dokumentacja w formacje *.pdf powinna być przekazana jako jeden plik dla każdej branży, ponadto dokumentacja w wersji elektronicznej powinna być spójna z dokumentacją w wersji papierowej tj. zawierać zachowaną kolejność stron, oraz niezbędne opinie i uzgodnienia. Przedmiary należy przedłożyć w formie pozwalającej na otwarcie pliku w programie NORMA (format *ath). 2. Pełnienie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.): 2.1. Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji przebudowy. 2.2. Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji przebudowy. 2.3. Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. 2.4. Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. 2.5. Wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego. 2.6. Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia – fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 3. Wykonanie robót budowlanych na podstawie uzgodnionej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej: 3.1. Opracowanie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych. 3.2. Wytyczenie robót przez uprawnionego geodetę. 3.3. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp. 3.4. Wykonanie monitoringu budowanego odcinka kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami, zgodnie z wytycznymi dysponentów sieci oraz wykonanie monitoringu wraz z czyszczeniem w/w sieci przed upływem okresu gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy. 3.5. Uporządkowanie terenu przyległego po zakończeniu robót z odtworzeniem trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót budowlanych. 3.6. Prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót. 3.7. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie GIS/CAD na nośniku CD oraz w formie papierowej. 3.8. Przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora nadzoru. 3.9. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: dokumentację projektową podstawową z naniesionymi zmianami oraz dodatkową jeżeli została sporządzona w trakcie realizacji umowy, dziennik budowy, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, kosztorys powykonawczy, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, terenowych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, badanie typu mieszanek bitumicznych, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, końcowy protokół odbioru, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz wszystkie niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania. 3.10. Przekazanie zrealizowanych robót Zarządcy drogi. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby wszelkie czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia wskazane i opisane w programie funkcjonalno – użytkowym, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, w szczególności: 1. Przekopanie gleby. 2. Cięcie piłą mechaniczną. 3. Ręczne usunięcie warstwy humusu. 4. Ręczne formowanie nasypów z ziemi. 5. Frezowanie nawierzchni. 6. Malowanie oznakowania jezdni. 7. Ręczne układnie betonu. 8. Sadzenie drzew i krzewów oraz zakładanie trawników. 9. Zagęszczanie gruntu, brukarstwo. 10. Wykonywanie odwodnienia - studnie, kanalizacje. 11. Regulacja pionowa włazów kanałowych, studzienek telefonicznych, zaworów wodociągowych i gazowych. 12. Ręczny transport urządzeń i materiałów. 13. Rozkładanie mieszanki mineralno – asfaltowej. 14. Roboty montażowe oświetlenia drogowego. 15. Inne czynności konieczne do wykonania przedmiotu umowy. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie budowy chodników i remontu nawierzchni jezdni ul. Pliszczyńskiej w Lublinie wraz z odwodnieniem oraz wykonanie robót budowlanych i sprawowanie nadzoru autorskiego.
Dodano: 2024-04-15 - RDW w Białej Podlaskiej: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 811 Sarnaki – Konstantynów -Biała Podlaska od km 37+220 do km 38+169 o dł. ok. 0,949 km
Dodano: 2024-03-26 - RDW w Białej Poodlaskiej: Remont drogi wojewódzkiej nr 806 od km 6+457 do km 6+816
Dodano: 2024-03-14 - Budowa drogi dla rowerów wzdłuż al. Warszawskiej na odcinku od Ronda Honorowych Krwiodawców do ul. Przygodnej w Lublinie wraz z usunięciem kolizji
Dodano: 2024-03-12 - Zaprojektowanie budowy/przebudowy chodników i remontu nawierzchni jezdni ul. Budowlanej w Lublinie, na odcinku od skrzyżowania z ul. Zemborzycką do wysokości Elektrociepłowni Wrotków oraz (...)
Dodano: 2024-02-29 - Budowa odcinka drogi dla rowerów wzdłuż ul. Północnej w Lublinie.
Dodano: 2023-08-25 - Budowa odcinka drogi dla rowerów łączącej ul. Jana Pawła II w Lublinie z Parkiem Jana Pawła II.
Dodano: 2023-08-07 - Budowa ogólnodostępnego terenu rekreacji przy ul. Kwiatowej w Krasnymstawie
Dodano: 2023-07-10 - Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji chodnika po stronie nieparzystej ulicy Głębokiej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
Dodano: 2023-06-14 - RDW w Białej Podlaskiej: Remont drogi wojewódzkiej nr 806 od km 6+816 do km 7+800 odcinek w m. Dębowica. - dł. 0,984 km
Dodano: 2023-05-19