Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła przy Zespole szkół Specjalnych w Czeladzi przy ul. Szpitalnej 85.

Powiat Będziński ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. Sączewskiego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 368 07 00 , fax. 32 267 79 33
  • Data zamieszczenia: 2013-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Będziński
    ul. Sączewskiego 6 6
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 32 368 07 00, fax. 32 267 79 33
    REGON: 27625494000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bedzin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła przy Zespole szkół Specjalnych w Czeladzi przy ul. Szpitalnej 85.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła przy Zespole Szkół Specjalnych w Czeladzi przy ul. Szpitalnej 85. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót oraz budowę szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła przy Zespole Szkół Specjalnych w Czeladzi przy ul. Szpitalnej 85; b) dostawę oraz montaż urządzeń i elementów wchodzących w skład stanowisk placu zabaw (wraz z tablicą informacyjną) i jego uruchomienie; c) przekazanie Zamawiającemu gotowego do użytkowania obiektu wraz z dokumentacją powykonawczą zawierającą zagospodarowanie terenu, atesty, aprobaty bądź certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji oraz instrukcję użytkowania i kartę gwarancyjną. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik Nr 8 do SIWZ. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowej oraz projektu zagospodarowania terenu w 3 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej oraz dokumentacji powykonawczej w 3 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz w wersji elektronicznej, b) dołączenie do projektu oświadczenia, że projekt jest wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi oraz, że został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć c) nadzór autorski na etapie realizacji robót budowlanych, d) natychmiastowe usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, 5. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów. 6. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń - użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zapewniające pełną sprawność eksploatacyjną. Uwaga! Ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Uwaga! Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest do organizacji robót w sposób niezakłócający funkcjonowania szkoły, w porozumieniu z Dyrekcją szkoły. Uwaga! Zamawiający informuje, iż wskazane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym materiały i urządzenia należy traktować jako przykładowy standard. Wykonawca może zaoferować materiały równoważne o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego i złożyć w ofercie stosowne dokumenty, np. karty katalogowe urządzeń, które zostaną zaopiniowane przez Zamawiającego. Opinia ta będzie stanowić podstawę do podjęcia decyzji przez Zamawiającego o przyjęciu bądź odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.bedzin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach