Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Słońsk Dolny o długości ok. 700 m.

Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski ogłasza przetarg

  • Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 12
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2822031, 2822059 w. 37 , fax. 054 2822031, 2822059
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski
    ul. Słowackiego 12 12
    87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2822031, 2822059 w. 37, fax. 054 2822031, 2822059
    REGON: 00054496400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.aleksandrowkuj.4bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Słońsk Dolny o długości ok. 700 m.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie projektu oświetlenia drogowego, w skład, którego wchodzą następujące elementy: - wykonanie projektu budowlanego oświetlenia drogowego, - wykonanie kosztorysu inwestorskiego i ślepego na przedmiotowe zadanie, - wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - uzyskanie pozwolenia na budowę ww zadania, - wytyczenie i inwentaryzacja geodezyjna. 2. budowę oświetlenia drogowego z materiałów Wykonawcy, zgodnie z wykonanym projektem budowlany oświetlenia, przewidzianymi normami w tym zakresie oraz sztuką budowlaną. Zamawiający posiada mapę do celów projektowych oraz uzgodnienia PZUD.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. spełniają wszystkie warunki wynikające z punktu 12 Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę, 6. wykażą się doświadczeniem w realizacji robót budowlanych i usług projektowych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem co najmniej 2 robót budowlanych oświetlenia drogowego w kwocie nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda, oraz 2 usług projektowych w danym zakresie w kwocie nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto każda, robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie 12 SIWZ dla ofert wspólnych także w punkcie 13 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału z postępowania skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę: 1. Wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Zaakceptowany wzór umowy lub oświadczenie o akceptacji warunków umowy -załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat niezbędnych kwalifikacji do wykonania przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ ); do wykazu należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień projektanta oraz kierownika robót w danym zakresie oraz zaświadczenia ,aktualne na dzień składania oferty, stwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem co najmniej 2 robót w zakresie budowy oświetlenia drogowego w kwocie nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda, oraz 2 usług projektowych w danym zakresie w kwocie nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto każda, robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy; do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających, że wskazane zamówienia zostały należycie wykonane, (załącznik nr 4); 7. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych- załącznik nr 5 do SIWZ; Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w przypadku złożona oferta, prócz dokumentów określonych w pkt 12 SIWZ spełniać musi następujące wymogi: a) W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz każdy z Wykonawców musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy, b) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać: - wskazanie postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, - ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu wspólnej, solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, - powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. - dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. c) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik. d) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Dokumenty , o których mowa w punkcie 12 i 13 SIWZ mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ( oświadczenia, zobowiązania w oryginale).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.aleksandrowkuj.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach