Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa miejsc parkingowych przy ul. Kazimierza Wielkiego w Lublinie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2013-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa miejsc parkingowych przy ul. Kazimierza Wielkiego w Lublinie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie dokumentacji w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy: 1.1. Koncepcji - propozycji rozwiązań geometrycznych budowy miejsc parkingowych wraz z zasadniczymi elementami stałej organizacji ruchu i przedłożenie Zamawiającemu do akceptacji (zawierającej: materiał opisowy i graficzny: plan orientacyjny, plan sytuacyjny wraz koncepcją organizacji ruchu, profile podłużne, przekroje normalne, konstrukcje nawierzchni projektowanych elementów ulic w ilości - 4 egz. 1.2. Projektu wykonawczego branży drogowej (w oparciu o wykonaną i uzgodnioną przez Zamawiającego koncepcję) zgodnie z zawartą umową, przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi w tym zakresie - 6 egz. 1.3. Projektu stałej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem - 4 egz. 1.4. Projektu czasowej organizacji ruchu wraz zatwierdzeniem - 4 egz. 1.5. Branżowych projektów budowlanych i wykonawczych zabezpieczenia lub usunięcia kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym - w przypadku zaistnienia kolizji - 6 egz. 1.6. Projektu branży zieleń zawierającego m.in. opracowanie dokumentacji dendrologicznej - zakres planowanej wycinki drzew i krzewów oraz nowych nasadzeń - 6 egz. 1.7. Sporządzenie szczegółowych specyfikacji technicznych (SST) wykonania i odbioru robót budowlanych, na podstawie ogólnych specyfikacji technicznych wydawanych przez GDDKiA - 5 egz. 1.8. Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 6 egz. 2. Uzyskanie akceptacji Zamawiającego wykonanej dokumentacji projektowej. 3. Pozyskanie własnym kosztem i staraniem Wykonawcy wszelkich wymaganych opinii, decyzji i uzgodnień dokumentacji koniecznych do uzyskania potwierdzenia zgłoszenia robót. 4. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego zgłoszenia robót budowlanych wraz z wypełnionym wnioskiem - po 2 egz. 5. Zrealizowanie robót w oparciu o program funkcjonalno- użytkowy oraz zatwierdzoną dokumentację projektową, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę. 6. Wykonanie badań i pomiarów zgodnie z wymaganiami określonymi w SST. 7. Pełnienie nadzoru autorskiego: 7.1. wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), 7.2. wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji, 7.3. uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji, 7.4. ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, 7.5. udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie, 7.6. wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego, 7.7. bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 1 dnia od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 8. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia w 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, badania typu mieszanki mineralno-asfaltowej, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. 9. Przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formatach: *.dxf, *.dwg, *.rtf, *.xls, *.doc, *.odt, jak również w formacie *.pdf na nośniku CD. 10. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formacie gis/cad i dostarczenie jej na nośniku CD oraz w formie papierowej. 11. Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach