Przetargi.pl
„Zaprojektowanie i budowa energooszczędnego oświetlenia drogowego typu LED w pasach drogowych dróg gminnych dla wybranych miejscowości na terenie Gminy Kobylnica w formule partnerstwa publiczno-prywatnego wraz z jego utrzymaniem”

Gmina Kobylnica ogłasza przetarg

  • Adres: 76-251 Kobylnica, Główna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 842-90-70, , fax. 59 842-90-72
  • Data zamieszczenia: 2020-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobylnica
    Główna 20
    76-251 Kobylnica, woj. pomorskie
    tel. 59 842-90-70, , fax. 59 842-90-72
    REGON: 77097983200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kobylnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zaprojektowanie i budowa energooszczędnego oświetlenia drogowego typu LED w pasach drogowych dróg gminnych dla wybranych miejscowości na terenie Gminy Kobylnica w formule partnerstwa publiczno-prywatnego wraz z jego utrzymaniem”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa energooszczędnego oświetlenia drogowego typu LED w pasach drogowych dróg gminnych dla wybranych miejscowości na terenie Gminy Kobylnica w formule partnerstwa publiczno-prywatnego wraz z jego utrzymaniem (zwane łącznie dalej Przedsięwzięciem), poprzez m.in.: sporządzenie Koncepcji Projektowej i Dokumentacji Projektowej w oparciu o założenia zawarte w PFU oraz zalecenia projektowe, wykonanie Robót Budowalnych, zgodnie z opracowaną Dokumentacją Projektową zatwierdzoną przez Zamawiającego, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz doprowadzeniem do jej przyjęcia przez właściwy organ do dnia odbioru końcowego, odrębnie dla każdego Obiektu, utrzymanie wybudowanego oświetlenia drogowego. 2. Podstawą realizacji Przedsięwzięcia będzie umowa o partnerstwie publiczno-prywatnym zawarta pomiędzy Gminą Kobylnica (Zamawiającym) a Wykonawcą (Partnerem Prywatnym), wybranym zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy o PPP. 3. Przedsięwzięcie będzie obejmowało: 3.1 Etap Inwestycyjny, w tym: 3.1.1 Część I: Etap Przygotowawczy obejmujący wykonanie Koncepcji Projektowej oraz z zapewnieniem Sfinansowania Przedsięwzięcia, 3.1.2 Część II: wykonanie Dokumentacji Projektowej w oparciu o zatwierdzoną Koncepcję Projektową oraz PFU, 3.1.3 Część III: budowę energooszczędnego oświetlenia drogowego typu LED wraz z instalacją i konfiguracją systemu zarządzania oświetleniem zewnętrznym w oparciu o zatwierdzoną Dokumentacją Projektową, 3.2 Etap Utrzymania, w tym świadczenie usług utrzymania i konserwacji oraz wszelkie czynności faktyczne i prawne, podejmowane przez Partnera Prywatnego, związane z utrzymaniem technicznym w zakresie określonym Umową, obejmujące Konserwację, Naprawy i Remonty oraz gwarantujące zachowanie Obiektu w stanie niepogorszonym i umożliwiające korzystanie z niego zgodnie z jego przeznaczeniem. 4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia (zwanym OPZ), stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ i w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (zwanym PFU), stanowiącym Załącznik Nr 5 do Projektu umowy oraz w Projekcie umowy wraz z załącznikami, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Na mocy art. 45 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: – 80.000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium może być wniesione najpóźniej wraz z upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Kobylnica nr 94 9317 0002 0090 0733 2000 0020 w Banku Spółdzielczym w Sławnie z dopiskiem: „wadium – GIF.271.1.2020.IP”, 2) poręczeniach bankowych, 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych, 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299 ze zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy powinno wpłynąć na wskazany w pkt 3 ppkt 1) powyżej rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Kobylnicy przed upływem terminu składania ofert. Z treści gwarancji powinno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty pełnej kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Ponadto dokument wadialny powinien zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) kwotę gwarancji, 3) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, 4) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać: 1) Formularz ofertowy wraz z załącznikami, 2) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, 3) dowód wniesienia wadium (w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium – zgodnie z pkt 5 Rozdziału XI SIWZ; a w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty potwierdzenia nadania przelewu) 4) Analizę finansową wraz z modelem finansowym - według wymagań określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ, 5) promesa finansowania (zgodna z wymaganiami SIWZ). Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom zawartym w SIWZ i w Załącznikach do SIWZ. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Oferta winna być sporządzona w języku polskim. Ofertę zaleca się sporządzić na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Na ofertę składają się wypełniony Formularz ofertowy wraz z załącznikami oraz wszelkie pozostałe dokumenty, wymagane zgodnie z postanowieniami SIWZ. Wszystkie strony oferty winny być ze sobą połączone w sposób uniemożliwiający jej naruszenie. Wskazane jest ponumerowanie wszystkich stron oferty i załączników oraz parafowanie przez osobę/y podpisujące ofertę. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną we właściwym rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione, przy czym do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w kopii poświadczonej notarialnie. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy umieścić w zamkniętej kopercie. Kopertę należy opisać według poniższego wzoru: Gmina Kobylnica, ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica Oferta na „Zaprojektowanie i budowę energooszczędnego oświetlenia drogowego typu LED w pasach drogowych dróg gminnych dla wybranych miejscowości na terenie Gminy Kobylnica w formule partnerstwa publiczno-prywatnego wraz z utrzymaniem” Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert. 2. Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 8 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie to wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o których mowa w pkt 1) powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Oświadczenie składane jest zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa oświadczenie, o którym mowa w pkt 1) powyżej dotyczące tych podmiotów wg treści zawartej w Załączniku nr 8 do SIWZ. Oświadczenia Wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy p.z.p. powinny mieć formę pisemną pod rygorem nieważności. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inne dowody potwierdzające udostępnienie zasobów przez inne podmioty – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stroni internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy p.z.p., jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie ww. oświadczenie stanowiące Załącznik nr 9 musi być złożone przez każdego z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach