Przetargi.pl
Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji klimatyzacji w budynku Rektoratu PUM wraz z zapewnieniem przeglądów serwisowych i usługą konserwacji

Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70204 Szczecin, ul. Rybacka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 48 00 700 , fax. 91 48 00 769
  • Data zamieszczenia: 2017-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
    ul. Rybacka 1
    70204 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 48 00 700, fax. 91 48 00 769
    REGON: 28888600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pum.edu.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji klimatyzacji w budynku Rektoratu PUM wraz z zapewnieniem przeglądów serwisowych i usługą konserwacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Rektoratu Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie, przy ul. Rybackiej 1 w Szczecinie oraz zapewnienie przeglądów serwisowych i usługi konserwacji dla zamontowanej instalacji klimatyzacji. Przedmiotem zamówienia jest:  opracowanie projektu budowlanego wykonawczego dla planowanej instalacji klimatyzacji w budynku Rektoratu Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze zm.), obejmującego branże instalacji sanitarnych oraz instalacji elektrycznych,  opracowanie kosztorysu inwestorskiego w zakresie branży instalacji sanitarnych oraz instalacji elektrycznych,  uzyskanie w imieniu Zamawiającego zaleceń Miejskiego Konserwatora Zabytków dla planowanych prac instalacyjnych w budynku, w szczególności obejmujących lokalizację jednostki zewnętrznej systemu klimatyzacji oraz sposobu prowadzenia przewodów hydraulicznych i elektrycznych we wnętrzach budynku,  uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków,  uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę bądź dokonania zgłoszenia robót nie wymagających uzyskania pozwolenia na budowę dla realizowanej inwestycji,  wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowanym projektem,  uruchomienie instalacji klimatyzacji,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331220-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia wymaganego poziomu zdolności
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty stanowiące element oświadczenia woli wykonawcy i inne niezbędne dokumenty – które wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: 1) Formularz oferty – wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Dowód wniesienia wadium lub kopię dokumentu wadialnego poświadczoną za zgodność z oryginałem – wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty kopię dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form wniesienia wadium - kopię dokumentu wadialnego poświadczoną za zgodność z oryginałem; albo dokument wadialny. 3) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom – w tym celu Wykonawca wypełnia wykaz podwykonawców, złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 4) W odniesieniu do podmiotów mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, celem potwierdzenia braku podstaw do wykluczania z postępowania składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się odpowiednich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby; c). W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5) W przypadku gdy wykonawca powołuje się przy spełnieniu warunków udziału postępowaniu na zasoby innych podmiotów zobowiązany jest złożyć w oświadczeniu informacje dotyczące każdego nich – w zakresie niezbędnym do wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w odniesieniu do udostępnianego potencjału. W przypadku powoływania się przez wykonawcę na potencjał innych podmiotów oraz korzystania z instytucji podwykonawstwa - dokumenty wymagane: a). W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. b). Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymaganych dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczania z postępowania. (z wyjątkiem informacji dotyczącej przynależności do grupy kapitałowej). c). Zamawiający może żądać od wykonawcy korzystającego z instytucji podwykonawstwa przestawienia w odniesieniu do podwykonawców dokumentów wymaganych dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczania z postępowania. (z wyjątkiem informacji dotyczącej przynależności do grupy kapitałowej) – nawet w sytuacji gdy wykonawca nie korzysta z potencjału tych podmiotów dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 6)W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie w zakresie wykazania braku podstaw do wykluczania z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie w zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu składa wykonawca lub partner konsorcjum w zakresie, w jakim każdy z nich wykazuje spełnienie tych warunków.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach