Przetargi.pl
Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Piasecznie (Zadanie A), Siedliskach (Zadanie B), i Złotokłosie (Zadanie C).

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Piasecznie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-500 Piaseczno, Ul. Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 750 23 20; 701 54 00 , fax. 22 701 54 04
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Piasecznie Sp. z o.o.
    Ul. Żeromskiego 39
    05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
    tel. 22 750 23 20; 701 54 00, fax. 22 701 54 04
    REGON: 14161860100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwikpiaseczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Piasecznie (Zadanie A), Siedliskach (Zadanie B), i Złotokłosie (Zadanie C).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych wraz z inwerterami: A) na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Piasecznie – zadanie A; B) na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Siedliskach – zadanie B; C) na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Złotokłosie – zadanie C. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a. wykonanie dokumentacji projektowej mikroinstalacji PV; b. dokonanie uzgodnień z rzeczoznawcą ochrony przeciwpożarowej; c. dostawa, montaż, rozruch instalacji fotowoltaicznej oraz podłączenie do systemu energetycznego OSD; d. archiwizacja w postaci liczb, wykresów następujących danych: chwilowa moc instalacji, napięcie pracy, prąd pracy, energia wyprodukowana, np. godzina, dzień, miesiąc, rok, informacja o zaistniałych błędach systemu. Dostępność w/w danych archiwizowanych przez 12 m-cy. Możliwość pozyskania tych danych przez lokalny system po komunikacji Ethernet lub Modbus RTU. e. wykonanie pomiarów powykonawczych. f. szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji; g. zgłoszenie instalacji do OSD. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Zadanie A- Stacja Uzdatniania Wody, Piaseczno 05-500, ul. Żeromskiego 15, dz. nr. ew. 25 – moc PV 49kWp (+0,9kWp, -0,2kWp). Zadanie B-Stacja Uzdatniania Wody, Siedliska 05-500, ul Od Lasu, dz. nr ew. dz. 81/1, 81/2 - moc PV 49kWp (+0,9kWp, -0,2kWp). Zadanie C- Stacja Uzdatniania Wody, Złotokłos 05-504, ul. Szkolna, dz. nr ew. dz. 423 – moc PV 30kWp (+0,9kWp, -0,2kWp). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych odrębnie dla Zadania A, Zadania B, Zadania C. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamawiający zaleca wizję lokalną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09332000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: a) dla ZADANIA A – 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych); b) dla ZADANIA B – 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych); c) dla ZADANIA C – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 13.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr: 62 1160 2202 0000 0003 3321 0887 2. poręczeniach bankowych; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium. Wymagane jest, aby znalazły się następujące zapisy dla uznania ważności wadium: „Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w § 45 Regulaminu, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.” Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 13.2.1. rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zgodnie z Regulaminem i SIWZ, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w § 45 Regulaminu, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.”
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowisk, jakie im zostaną powierzone - zgodnie z poniższym wykazem: a) 1 osoba na stanowisko Kierownika robót elektrycznych i elektroenergetycznych: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) 2 osoby posiadające uprawnienia SEP grupy 1, lub posiadające ważny certyfikat instalatora systemów fotowoltaicznych (OZE) potwierdzonych przez Urząd Dozoru Technicznego. Uprawnienia muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22.12.2015 r. (tj. Dz. U. z 2020, poz. 220). Na w/w stanowiskach nie dopuszcza się wskazania tej samej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach