Przetargi.pl
Zapewnienie w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. usług całodobowego tymczasowego schronienia w schronisku oraz w schronisku z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych podopiecznym (mężczyznom oraz kobietom) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim”

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Świętokrzyska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 276 76 00 , fax. 41 265 22 51
  • Data zamieszczenia: 2020-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim
    ul. Świętokrzyska 22
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 276 76 00, fax. 41 265 22 51
    REGON: 36758620000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsostrowiec.4bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. usług całodobowego tymczasowego schronienia w schronisku oraz w schronisku z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych podopiecznym (mężczyznom oraz kobietom) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie całodobowego tymczasowego schronienia wraz z wyżywieniem i zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych, prowadzenie pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu niezbędnych spraw w zakresie potrzeb socjalno–bytowych, rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych w schronisku dla osób bezdomnych oraz schronisku z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych podopiecznym (kobietom oraz mężczyznom) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim zgodnie z art. 48a ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1876) w formie: 1) Część I - Udzielenia schronienia w schronisku dla osób bezdomnych - dla średnio 8 osób. 2) Część II - Udzielenia schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi - dla 2 osób. 3) Część III - Udzielenia schronienia osobom zaburzonym psychicznie, upośledzonym umysłowo w schronisku dla osób bezdomnych - dla 3 osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85311000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca składa: • oświadczenie o spełnianiu przez schronisko minimalnych wymagań określonych w rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 poz. 896 z późn. zm.) oraz minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami określone przez Zamawiającego w pkt III.13 SIWZ wraz ze wskazaniem dokładnego adresu schroniska • Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, obejmujący co najmniej osoby, o których mowa w pkt V.2.3.lit. b lub c SIWZ stosownie do oferowanej części zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania w zakresie na jakim się powołuje na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. VI. 1 i VI. 2. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt VI. 1. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców: • oświadczenia o których mowa w pkt VI. 1 i VI. 2 składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zmówienie, • należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczeń, o których mowa w pkt VI. 1 i VI. 2. 5. Inne dokumenty, które zobowiązany jest złożyć Wykonawca: 1) Formularz oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Formularz cenowy – Załącznik Nr 2 do SIWZ 3) Podpisany projekt umowy- Załącznik Nr 7, 7A lub 7B do SIWZ. 4) Dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty lub innych dokumentów składanych z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca wskazał ten fakt w składanej ofercie. 5) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. 6) Oświadczenie o wypełnienie przez wykonawcę obowiązku wynikającego z art. 13 RODO w stosunku do osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia – według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 9 do SIWZ. 7) Podpisany projekt umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych- Załącznik Nr 10 do SIWZ, 8) Oświadczenie o zobowiązaniu się podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców składane są w oryginale. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach