Przetargi.pl
Zapewnienie usług personelu (Kontrolerów) w trakcie wykonywania przez Ośrodek Rozwoju Edukacji 30 kontroli projektów konkursowych, realizowanych w ramach Priorytetu III Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ośrodek Rozwoju Edukacji ogłasza przetarg

  • Adres: 00-478 Warszawa, Al. Ujazdowskie 28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 345 37 00 , fax. 22 345 37 70
  • Data zamieszczenia: 2015-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Rozwoju Edukacji
    Al. Ujazdowskie 28 28
    00-478 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 345 37 00, fax. 22 345 37 70
    REGON: 14214358300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ore.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Oświata, Edukacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie usług personelu (Kontrolerów) w trakcie wykonywania przez Ośrodek Rozwoju Edukacji 30 kontroli projektów konkursowych, realizowanych w ramach Priorytetu III Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług Personelu (Kontrolerów) - spełniającego wymagania Zamawiającego - w trakcie wykonywania przez ORE 30 kontroli projektów konkursowych POKL na terenie całej Polski, polegających na zbadaniu zgodności projektów realizowanych w ramach Priorytetu III POKL z prawem krajowym, prawem Unii Europejskiej, umowami/decyzjami o dofinansowanie i wytycznymi Instytucji Zarządzającej, na podstawie Zasad kontroli PO KL. 2. Kontrole projektów zostaną przeprowadzone na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w trakcie realizacji projektów lub po ich zakończeniu i będą się odbywać w biurze projektu lub siedzibie Beneficjenta, w godzinach urzędowania Beneficjenta oraz w miejscu realizacji usługi (wizyta monitoringowa). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić udział Personelu w wykonywaniu czynności kontrolnych od dnia podpisania umowy do dnia 18 grudnia 2015 r., przy czym kontrole w siedzibach Beneficjentów zakończą się do 30 września 2015 r. 3. W każdej kontroli będzie brał udział pracownik Zamawiającego, który będzie pełnił rolę kierownika Zespołu Kontrolującego i który będzie koordynował przebieg czynności kontrolnych w trakcie kontroli. Kierownik Zespołu Kontrolującego ma prawo do bieżącego wglądu w dokumentację podlegającą kontroli. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udostępnił na czas każdej kontroli nie mniej niż 2 Kontrolerów, posiadających uprawnienia audytora wewnętrznego, spełniającego wymogi określone w art. 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157 poz. 1240 z późn. zm.). 5. Każdy z udostępnionych przez Wykonawcę Kontrolerów powinien posiadać doświadczenie obejmujące udział w kontroli bądź audycie, co najmniej 10 projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł każdy. 6. W kontroli w miejscu realizacji usługi (wizyta monitoringowa) może brać osoba posiadająca wyżej wskazane doświadczenie w kontrolowaniu projektów, nieposiadająca uprawnień audytora wewnętrznego. 7. Celem każdej kontroli jest stwierdzenie, czy projekt jest realizowany zgodnie z prawem krajowym, prawem Unii Europejskiej, umową o dofinansowanie i wytycznymi Instytucji Zarządzającej. Kontrola projektu powinna stanowić krytyczną ocenę prawidłowości jego realizacji zarówno w ujęciu formalnym, jak i pod względem wartości dodanej oraz zgodności z zasadami gospodarności, efektywności i skuteczności. 8. Wszystkie kontrole powinny zostać przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi na dzień kontroli Zasadami kontroli PO KL oraz zgodnie, z co najmniej jednym z wymienionych poniżej standardów: a) Międzynarodowymi Standardami Rewizji Finansowej i normami wykonywania zawodu biegłego rewidenta, b) Kodeksem Etyki Zawodowej Biegłych Rewidentów, ogłoszonym przez Krajową Izbę Biegłych Rewidentów, c) Międzynarodowymi Standardami Audytu Wewnętrznego oraz Kodeksem Etyki, ogłoszonymi przez Institiute of Internal Auditors (IIA), d) Standardami kontroli wydanymi przez Komisję Standardów Kontroli Międzynarodowej Organizacji Najwyższych Organów Kontroli (INTOSAI) lub Europejskimi Wytycznymi Stosowania Standardów Kontroli INTOSAI. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 796100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin sporządzenia dokumentacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ore.edu.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach