Przetargi.pl
Zapewnienie uczniom przewozu do placówek oświatowych na terenie gminy Dobromierz w okresie od 2 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. przez zakup biletów miesięcznych

Gmina Dobromierz ogłasza przetarg

  • Adres: 58170 Dobromierz, Plac Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 586 217 , fax. 748 586 460
  • Data zamieszczenia: 2018-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobromierz
    Plac Wolności 24
    58170 Dobromierz, woj. dolnośląskie
    tel. 748 586 217, fax. 748 586 460
    REGON: 89071834300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobromierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie uczniom przewozu do placówek oświatowych na terenie gminy Dobromierz w okresie od 2 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. przez zakup biletów miesięcznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z miejsca zamieszkania na zajęcia lekcyjne do placówek oświatowych oraz przewóz po skończonych zajęciach do miejsca zamieszkania (przystanki w miejscowościach, w których zamieszkują) wraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu. 2. Czas realizacji zamówienia obejmuje dni realizacji obowiązku szkolnego w roku kalendarzowym 2019, tj. od 2 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. 3. Przewóz uczniów odbywać się będzie na podstawie imiennych ulgowych biletów miesięcznych, zakupywanych przez Zamawiającego na podstawie list uczniów uprawnionych do przejazdów, sporządzanych co miesiąc przez poszczególne placówki oświatowe. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe, do których dowożeni są uczniowie z ich miejsca zamieszkania: Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Dobromierzu, ul. Podgórna 2 Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Gniewkowie, Gniewków 3 Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Roztoce, ul. Jana Pawła II 7/9 Liczbę uczniów dojeżdżających do w/w szkół przedstawiono w tabelach poniżej. 5. Zamawiający zastrzega, że liczba uczniów dojeżdżających na poszczególnych trasach może ulec zmianie w trakcie trwania umowy (w przypadku np. rezygnacji ucznia z kształcenia w danej placówce, zdarzenia losowe, przyjęcia ucznia do szkoły). 6. Zamawiający zastrzega, że liczba przystanków może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. 7. Do obsługi zamówienia Wykonawca zapewni minimum dwa autobusy, które będą dopuszczone do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Zamawiający wymaga, aby wszystkie przewożone dzieci miały zapewnione miejsca siedzące. Pojazdy muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa, muszą być odpowiednio oznakowane, muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki zewnętrznej i wewnętrznej. 8. Autobus powinien być wyposażony w urządzenie rejestrujące obraz i dźwięk. Nagranie powinno być przechowywane przez Wykonawcę co najmniej 7 dni. 9. W przypadku awarii autobusu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy, spełniający warunki określone w niniejszej SIWZ w ciągu 60 minut, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów ze strony Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca nie wywiąże się z tego obowiązku, Zamawiający zorganizuje przewóz uczniów na koszt Wykonawcy a Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów przewozu zastępczego w terminie 3 dni od dostarczenia rachunku lub faktury za przewóz zastępczy. Wykonawca nie będzie ponosił odpowiedzialności za niewykonanie usługi jedynie w przypadku wystąpienia czynników zewnętrznych uniemożliwiających jej wykonanie, takich jak: nadmierne opady atmosferyczne, gołoledź, klęska żywiołowa. 10. Wykonawca musi zapewnić w każdym autobusie opiekuna, którego zadaniem będzie sprawowanie opieki nad przewożonymi uczniami. Szczegółowe zasady dowozu uczniów zawarte są w Regulaminie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Dobromierz, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wniósł wadium w wysokości 5.000,- zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 3. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A., Oddział Operacyjny w Świdnicy, ul. Różana 1 Nr: 44 2030 0045 1110 0000 0203 2530 z tytułem: WADIUM „Zapewnienie uczniom przewozu do placówek oświatowych na terenie gminy Dobromierz w okresie od 2 stycznia 2019 do 26 czerwca 2020 r. przez zakup biletów miesięcznych” (sygn. postępowania ZP.271.16.2018)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca posiada uprawnienia na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach