Gmina Miasto Lublin ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, Pl. Łokietka 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 4663000 , fax. 081 4663001
- Data zamieszczenia: 2010-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lublin
Pl. Łokietka 1 1
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 4663000, fax. 081 4663001
REGON: 00059419800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zapewnienie serwisu i świadczenie usługi asysty technicznej dla firewalla Juniper SSG 550 i przełączników Cisco Catalyst oraz dostawa kluczy licencyjnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Zakres zamówienia obejmuje: Zadanie I: Zapewnienie serwisu i świadczenie usług asysty technicznej firewalla Juniper SSG 550 oraz przełączników Cisco Catalyst; Zadanie II: dostawa kluczy licencyjnych (subskrypcji na 12 miesięcy) na jedno urządzenie Juniper SSG 550M. 1.1.Szczegółowy wykaz urządzeń objętych serwisem: numer seryjny - model - wersja: SMC1028009C - wsc6509 - s72033_rp-IPSERVICES_WAN-M; SMC102500AU - wsc6509 - s72033_rp-IPSERVICES_WAN-M; 33899995 - 7206Vxr - C7200-IS-M; JN10D3507ADB - Juniper SSG 550M - 6.2.0r1.0(Firewall+VPN); JN10DB118ADB - Juniper SSG 550M - 6.2.0r1.0(Firewall+VPN). 1.2.Wykonawca w ramach realizacji Zadania I zobowiązany jest do świadczenia usług serwisu oraz asysty technicznej dla urządzeń wymienionych w 1.1., a w szczególności: 1) dokonywania w siedzibie Zamawiającego napraw sprzętu oraz usuwania przyczyn jego niestabilnej pracy, lub w przypadku niemożności wykonania czynności serwisowych na miejscu, wymiany sprzętu na zastępczy o identycznych parametrach - w terminie do końca pierwszego dnia roboczego następującego po dniu zgłoszenia uszkodzenia. 2) przyjmowania i każdorazowego potwierdzania mailem na adres 1111@lublin.eu zgłoszeń o awariach sprzętu oraz jego niestabilnej pracy w godzinach pracy Urzędu przesyłanych telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną. 3) zapewnienia nielimitowanych konsultacji telefonicznych w zakresie eksploatacji sprzętu sieciowego z certyfikowanym inżynierem (Juniper Networks Certified Internet Specialist Firewall/VPN Track) wsparcia technicznego w zakresie użytkowania, programowania i eksploatacji urządzeń Juniper, 4) zapewnienia nielimitowanych konsultacji telefonicznych w zakresie eksploatacji sprzętu sieciowego z certyfikowanym inżynierem (CCNP+CCDP) Cisco wsparcia technicznego w zakresie użytkowania, programowania i eksploatacji urządzeń Cisco, 5) zapewnienia nielimitowanych konsultacji w zakresie eksploatacji sprzętu sieciowego drogą e-mail, 6) zapewnienia dostępu do aktualnych wersji systemów IOS, ScrenOS. 1.3.Asysta techniczna o której mowa w pkt. 1.2. prowadzona będzie w języku polskim. 1.4.Wykonawca w ramach realizacji Zadania II zobowiązany jest do dostawy kluczy licencyjnych (subskrypcji) na jedno urządzenie Juniper SSG 550M nr. Ser. JN10D3507ADB obejmujących usługi: Deep Inspection; Anty Virus - Kaspersky; Anti Spam; URL Filtering, ważnych w terminie 12 miesięcy od dnia dostawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 726110006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 370 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wsparcia technicznego dla sprzętu serwerowego i sieciowego firmy Hewlett-Packard (oznaczenie sprawy: PN/37-2016/DOP-p)
Dodano: 2016-06-16 - Usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania oraz sprzętu serwerowego (oznaczenie sprawy: PN/29-2016/DOP-p)
Dodano: 2016-04-26 - Zapewnienie serwisu i świadczenie usługi asysty technicznej dla systemu telekomunikacyjnego Open Stage Voice (Hipath8000) w wersji 6.0 oraz Hipath4000 w wersji 6.0 wraz z aplikacjami towarzyszącymi Xpressions V7 Itar4.04 i Biling Online
Dodano: 2013-11-27 - Usługa wsparcia technicznego dla licencji oprogramowania Oracle dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2013-11-25 - Usługa wsparcia technicznego dla licencji oprogramowania Oracle dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2013-11-12 - Usługa wsparcia technicznego dla licencji oprogramowania Oracle dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2013-10-11 - Zapewnienie świadczenia usługi wsparcia urządzeń sieciowych Cisco OP-IV.272.100.2013.PW
Dodano: 2013-08-12 - usługi wsparcia OP-IV.272.88.2013.PW
Dodano: 2013-07-16 - zapewnienie świadczenia usługi wsparcia urządzeń sieciowych Cisco i dostawa licencji dostępowych CAL oraz licencji Microsoft Windows Server w podziale na części [OP-IV.272.44.2012.PW]
Dodano: 2012-05-16 - Zapewnienie serwisu i świadczenie usługi asysty technicznej dla systemu telekomunikacyjnego Hipath 4000, Hipath 8000, aplikacji Xpressions, Itar, Biling Online, firewalla Juniper SSG 550 oraz przełączników Cisco Catalyst oraz dostawa kluczy licencyjnych.
Dodano: 2010-11-26