Przetargi.pl
Zapewnienie platformy komunikacji audiowizualnej w projekcie Tworzenie i rozwiajnie standardów usług pomocy i integracji społecznej

Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 00-349 Warszawa, ul. Tamka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 237 00 00 , fax. 022 237 00 99
  • Data zamieszczenia: 2010-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich
    ul. Tamka 3 3
    00-349 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 237 00 00, fax. 022 237 00 99
    REGON: 14097129300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.crzl.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie platformy komunikacji audiowizualnej w projekcie Tworzenie i rozwiajnie standardów usług pomocy i integracji społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonawca zapewni usługę komunikacji audiowizualnej (wideokonferencyjnej) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz wszelkie niezbędnymi licencjami na cały okres od daty podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2012r. 2. Usługa będzie charakteryzować się następującymi cechami: 2.1. Wymagania ogólne dotyczące usługi na zasadzie udostępnienia systemu wideokonferencyjnego: 2.1.1. Usługa dostępna w ramach miesięcznej zryczałtowanej opłaty abonamentowej; 2.1.2. Korzystanie z systemu wideokonferencji za pomocą komputerów posiadających dostęp do Internetu; 2.1.3. Interfejs użytkownika bazujący na przeglądarce internetowej; 2.1.4. Wykonywanie połączeń bezpośrednich między dowolnymi użytkownikami typu punkt-punkt; 2.1.5. Odbywanie wideokonferencji wielostronnych. 2.2. Wymagania dotyczące interfejsu użytkownika: 2.2.1. Interfejs użytkownika dostępny w Internecie z poziomu przeglądarki internetowej Internet Explorer, FireFox lub Safari; 2.2.2. Dostęp do systemu po zalogowaniu za pomocą nazwy użytkownika i hasła; 2.2.3. Wyświetlanie statusu wszystkich użytkowników systemu: dostępny, niedostępny, w trakcie spotkania; 2.2.4. Lista użytkowników z oknem wyszukiwania umożliwiającym wyszukanie dowolnego użytkownika po jego nazwie bądź jej części. 2.3. Wymagania dotyczące oprogramowania wideokonferencyjnego: 2.3.1. Aplikacja natywna (nie bazująca na technologii Flash lub Java) instalowana na komputerze użytkownika automatycznie przy pierwszym logowaniu do systemu; 2.3.2. Kompatybilność z systemami operacyjnymi: MS Windows XP, MS Windows Vista, Windows 7 oraz Mac OS 10.5 lub nowszymi; 2.3.3. Wideo kodowane z użyciem kodeka H.264 Scalable Video Codec (ITU H.264 Annex G); 2.3.4. Współpraca z dowolnymi akcesoriami audio-wideo (mikrofony i słuchawki usb, kamery internetowe usb); 2.3.5. Wysyłanie wideo w rozdzielczości minimum HD 720p i 30 klatkami na sekundę; 2.3.6. Odbieranie wideo w rozdzielczości minimum HD 720p i 30 klatkami na sekundę; 2.3.7. Obsługa WebProxy; 2.3.8. Możliwość odbywania połączeń wideokonferencyjnych z sieci prywatnych gdzie jedynymi portami otwartymi do komunikacji z siecią Internet na zaporze sieciowej są TCP 80 oraz 443 oraz z użyciem tzw. WebProxy; 2.3.9. Użytkownicy niezależnie od siebie mogą zmieniać układ okien z w połączeniu wideokonferencyjnym (decydują o ilości widocznych stron zdalnych, trybie połączenia wielostronnego: CP lub VAS, rozmiarze otrzymywanej prezentacji i wideo); 2.3.10. Przesyłanie dowolnego okna aplikacji jako prezentacji do wszystkich uczestników spotkania; 2.3.11. Wyświetlanie otrzymywanej prezentacji jednocześnie z obrazem wideokonferencji w jednym oknie aplikacji; 2.4. Wymagania funkcjonalne: 2.4.1. 80 imiennych kont użytkowników; 2.4.2. Zarządzanie konferencją w której uczestniczy więcej niż dwóch użytkowników: wyciszanie/włączanie mikrofonów użytkowników, wyłączanie/włączanie kamer poszczególnym użytkownikom, odłączanie użytkowników, zapraszanie użytkowników on-line; 2.4.3. Zapraszanie użytkowników do wideokonferencji bezpośrednio z MS Outlook; 2.4.4. Możliwość posiadania osobistych konferencji przez każdego z użytkowników (do 4 stron spotkania w trybie HD Continuous Presence, nielimitowana ilość spotkań); 2.4.5. Możliwość odbywania nielimitowanej ilości spotkań w konferencji ogólnodostępnej dla wszystkich użytkowników w trybie HD Continuous Presence z 30 użytkownikami gdzie na ekranie widać jednocześnie minimum 8 uczestników; 2.4.6. Możliwość odbywania 3 spotkań kwartalnie w konferencji ogólnodostępnej dla wszystkich użytkowników w trybie HD Continuous Presence z 80 użytkownikami gdzie na ekranie widać jednocześnie minimum 8 uczestników; 2.4.7. Możliwość zapraszania do wideokonferencji gości - uczestników, którzy nie posiadają w systemie konta użytkownika. 2.5. Wymagania jakościowe: 2.5.1. Minimalne pasmo dostępowe do platformy usługowej zapewnione przez usługodawcę - 2 Mbit/s dla każdego z klientów oprogramowania wideokonferencyjnego; 2.5.2. Dostępność usługi wideokonferencyjnej - 99% w skali roku; 2.5.3. Czas reakcji po zgłoszeniu awarii - 4 godziny; 2.5.4. Czas usunięcia usterki - 48 godzin. 2.6. Wykonawca zapewni w ramach oferowanej usługi nieodpłatnie akcesoria audio-wideo w postaci urządzeń typu Spekaerphone (11szt.), kamer internetowych (80 szt.) oraz słuchawek z mikrofonem (69szt.) niezbędnych do świadczenia usługi na wymaganym poziomie. Kamera USB o rozdzielczości min. 2Mpix (rzeczywista rozdzielczość sensora) powinna mieć możliwość instalacji na górnej krawędzi ekranu notebooka, lub na dostarczonym przez usługodawcę wraz z kamerą stojaku biurkowym umożliwiającym umieszczenie kamery na poziomie oczu użytkownika (min. 25cm powyżej poziomu biurka). Oprogramowanie kamery powinno mieć funkcję śledzenia twarzy użytkownika. Słuchawki nagłowne zintegrowane z mikrofonem na regulowanym pałąku powinny komunikować się z komputerem za pomocą interfejsu USB i mieć możliwość sprzętowego wyłączania mikrofonu, oraz regulacji poziomu głośności. Mikrofon musi być wyposażony w wizualny wskaźnik wyciszenia oraz systemem redukcji szumów tła. Długość przewodu łączącego słuchawki z komputerem: min. 2m. Speakerphone będzie posiadał następujące parametry: Złącze USB, Możliwość podłączenia jednocześnie bezpośrednio lub poprzez przystawkę (zestawu słuchawkowego z mikrofonem, telefonu stacjonarnego ze złączem słuchawkowym RJ 11), Regulacja głośności, przycisk wyciszenia mikrofonu, Mikrofon wielokierunkowy 360 stopni, Dźwięk dwustronny FullDuplex, Kancelacja echa akustycznego, Kancelacja echa liniowego, Redukcja szumów, Kompensacja poziomu dźwięku, Kompatybilność z systemami operacyjnymi MS Windows. 2.7. Wszelkie urządzenia audio-wideo określone w pkt. 2.6 zostaną dostarczone przez Wykonawcę w miejsca wskazane przez Zamawiającego w ramach świadczenia usługi. 2.8. Po dostarczeniu akcesoriów audio/video usługodawca udzieli wsparcia w instalacji akcesoriów i uruchomieniu usługi audio video u każdego z użytkowników końcowych usługi oraz przeprowadzi instruktaż obsługi oprogramowania komunikacyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724160009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.crzl.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach