Przetargi.pl
Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Regionalnego Centrum Naukowo-Technologicznego w Podzamczu koło Chęcin.

Regionalne Centrum Naukowo-Technologiczne ogłasza przetarg

  • Adres: 26-060 Chęciny, Podzamcze
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 343 40 50 , fax. 41 307 44 76
  • Data zamieszczenia: 2018-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Naukowo-Technologiczne
    Podzamcze 45
    26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 343 40 50, fax. 41 307 44 76
    REGON: 26031506700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcnt.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Regionalnego Centrum Naukowo-Technologicznego w Podzamczu koło Chęcin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Regionalnego Centrum Naukowo – Technologicznego w Podzamczu koło Chęcin. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Regionalnego Centrum Naukowo – Technologicznego w Podzamczu koło Chęcin na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 649, 137/12, 137/17, 137/18, 137/20, 137/22, 137/70 położonych w miejscowości Podzamcze Chęcińskie obręb 14 Starochęciny gmina Chęciny - zwanej obiektem chronionym. 2. Usługą ochrony objęty będzie teren Zamawiającego – obiekt chroniony, przez co rozumie się: 1) Dwór Starościński wraz z oficyną i jego otoczeniem 2) Stawy wraz z otoczeniem 3) Ogrody włoskie wraz z otoczeniem 4) Brama Jana III Sobieskiego wraz z otoczeniem 5) Aleja Lipowa wraz z otoczeniem 6) Budynek Biobanku wraz z otoczeniem 7) Budynek Centrum Nauki Leonardo da Vinci wraz z otoczeniem. 3. Wykonawca wyłoniony w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania zobowiązany będzie do zapewnienia stałej, ochrony obiektu chronionego przez: 1) 1 pracownika ochrony całodobowo przez cały okres trwania zamówienia (Dwór Starościński wraz z oficyną i jego otoczeniem, stawy wraz z otoczeniem, ogrody włoskie wraz z otoczeniem, brama Jana III Sobieskiego wraz z otoczeniem, Aleja Lipowa wraz z otoczeniem); 2) 1 pracownika ochrony w godzinach 15.00 – 8.00 w dniach, będących dniami pracy Zamawiającego (Budynek Biobanku wraz z otoczeniem, oraz całodobowo w dni wolne od pracy Zamawiającego); 3) 1 pracownik ochrony w godzinach 15.00 – 8.00 w dniach, będących dniami pracy Zamawiającego (Budynek Centrum Nauki wraz z otoczeniem, oraz całodobowo w dni wolne od pracy Zamawiającego); 4) Zapewnienia wsparcia technicznego oraz grup patrolowych tj.: a) zainstalowania na terenie obiektów chronionych systemu kontroli obchodów umożliwiających weryfikację dokonywanych obchodów ( co najmniej dziewięć punktów potwierdzania obchodu); b) wyposażenia w system antynapadowy (w tym również dla wyznaczonego pracownika Zamawiającego) umożliwiający bezpośrednie przywołanie załóg patrolowych w przypadku zagrożenia; c) podjazdów grup patrolowych ( co najmniej dwa podjazdy na dobę) oraz grup interwencyjnych ( w każdym przypadku wystąpienia takiej konieczności całodobowo); d) archiwizacji zdarzeń i sygnałów odebranych z systemu alarmowego oraz nagrań z telewizji przemysłowej Zamawiającego na elektronicznych nośnikach danych; 4. Wykonawca zapewnia pracownikom ochrony estetyczne i reprezentacyjne umundurowanie. Pracownicy ochrony powinni być jednolicie umundurowani (marynarka, koszula, krawat, klasyczne spodnie) i nosić plakietki identyfikacyjne z nazwą firmy ochraniającej oraz z danymi personalnymi pracownika wraz ze zdjęciem. 5. Do obowiązków pracowników ochrony w szczególności należeć będzie: 1) Zabezpieczenie budynków jak i całego terenu Zamawiającego przed dostępem i działaniem osób trzecich zagrażających bezpieczeństwu lub zakłócających porządek publiczny, zapobieganie kradzieżom, uszkodzeniom mienia przez osoby trzecie, 2) informowanie osób wyznaczonych przez Zamawiającego - do skutku - i niezwłocznie po dostrzeżeniu, o przerwach w dostawie prądu lub o jego zanikach, 3) respektowanie sporządzonego przez Zamawiającego wykazu obowiązków. 4) doglądanie obiektów oraz otoczenia i niezwłoczne zawiadamianie wyznaczonych przez Zamawiającego osób o wszelkich dostrzeżonych nieprawidłowościach, mogących Zamawiającego narazić na jakąkolwiek szkodę lub narażające mienie Zamawiającego na niebezpieczeństwo. 5) dbanie o nienaruszanie regulaminów i prawa powszechnego na terenie objętym ochroną przez osoby odwiedzające lub przechodzące. 6) pracownik ochraniający Dwór Starościński ma obowiązek w czasie gdy w Centrum Nauki nie ma ochrony, co godzinę robić obchód po Centrum Nauki oraz po terenie zespołu parkowego i otoczenia Centrum Nauki. 7) Przechowywanie i zabezpieczenie kluczy użytku bieżącego po godzinach pracy Zamawiającego, jak również przechowywanie i zabezpieczanie kluczy zapasowych, kodów wejściowych i kodów systemów alarmowych do pomieszczeń Zamawiającego. 8) Umożliwienie wstępu na teren obiektu chronionego odpowiednim służbom, np. sprzątającym, wywożącym śmieci, itd. po uprzednim wylegitymowaniu. 9) Weryfikacja zamknięcia pomieszczeń po godzinach pracy Zamawiającego. 6. Pracownicy muszą posiadać wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. 7. W sytuacjach ekstremalnych, wymagane jest, aby pracownicy byli wspomagani przez załogę interwencyjną, wyposażoną w środki bezpośredniego przymusu, stawiającą się na miejsce wezwania niezwłocznie, jednak nie później niż w czasie podanym przez Wykonawcę w ofercie. W trakcie trwania zamówienia Zamawiający może bezpłatnie kontrolować czas dojazdu patrolu interwencyjnego do siedziby Zamawiającego (wezwania kontrolne). 8. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia do zatwierdzenia przez Dyrektora RCN-T projektu planu ochrony w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. Plan ochrony musi zostać przygotowany przy współpracy z Zamawiającym. Przedstawiony do zatwierdzenia projekt musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, uwzględniać charakter obiektów i jego wyposażenie techniczne służące do zabezpieczenia osób i mienia znajdujących się w obszarze chronionym tj. działek o numerach ewidencyjnych 649, 137/12, 137/17, 137/18, 137/20, 137/22, 137/70 w msc. Podzamcze, gmina Chęciny. Plan ochrony winien zawierać w szczególności: a) Szczegółowy opis realizacji usługi ochrony na terenie siedziby Zamawiającego; b) Instrukcję kontroli ruchu osobowo – materiałowego; c) Instrukcję postępowania Pracowników Zamawiającego oraz pracowników ochrony na wypadek pożaru, napadu, podłożenia ładunku wybuchowego, zagrożenia atakiem bioterrorystycznym, zdarzeń losowych; d) Instrukcję postępowania na wypadek włamania i kradzieży; e) Instrukcję dotyczącą zasad gospodarowania kluczami oraz ich przechowywania; f) Procedurę działania grupy interwencyjnej; g) Zasady współpracy pracowników Firmy Agencji ochrony świadczących usługi dla Zamawiającego z pracownikami portierni administracji obiektów Regionalnego Centrum Naukowo – Technologicznego w Podzamczu koło Chęcin. h) Protokół przekazania – przejęcia obiektów wraz z otoczeniem; i) Strukturę funkcjonowania budynków, w którym znajduję się chroniona siedziba Zamawiającego; 9. Dyrektor Regionalnego Centrum Naukowo – Technologicznego w ciągu 7 dni od otrzymania projektu, zatwierdzi przedstawione propozycje, lub może uzupełnić je albo przedstawić Wykonawcy ewentualne uwagi do poprawy lub przedstawić własną wersję instrukcji. 10. Do czasu akceptacji planu ochrony, Wykonawca zapewni ochronę siedziby Zamawiającego zgodnie z powyższymi postanowieniami. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania zmiany każdego z pracowników Wykonawcy, który przez swoje zachowanie i jakość wykonywanej pracy dał powód do uzasadnionych skarg. 12. W zawiązku z koniecznością wdrożenia się przez pracowników ochrony w obowiązujące u Zamawiającego procedury i formalności, wskazanym jest ustalenie stałych pracowników ochrony świadczących usługi u Zamawiającego oraz by o wszelkich zmianach składu osobowego pracowników Zamawiający był niezwłocznie informowany. Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji przedłożonego przez Wykonawcę składu osobowego pracowników ochrony oraz ewentualnych zmian. 13. Zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące powyższe czynności w ramach przedmiotowego zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). 14. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższego wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia, określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem koncesji w zakresie usług ochrony osób i mienia wykonywanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2017 r. poz. 2213),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy sporządzony wg. wzoru stanowiącego (Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wykazem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ w zakresie kryterium doświadczenie). 2. Informacja o wystąpieniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (Załącznik nr 5 do SIWZ). 3. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt. 1 i 8 ustawy, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego (Załącznik nr 2 do SIWZ). 4. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego (Załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 (Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy wykazu osób zatrudnionych na na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach