Przetargi.pl
Zapewnienie na okres 3 lat systemu druku wraz z serwisem w Urzędzie Miejskim w Elblągu.

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552353536, , fax. 552393334
  • Data zamieszczenia: 2020-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    Łączności 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552353536, , fax. 552393334
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie na okres 3 lat systemu druku wraz z serwisem w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Zapewnienie na okres 3 lat systemu druku wraz z serwisem w Urzędzie Miejskim w Elblągu. Przedmiot główny: CPV: 79.80.00.00 - 2 Nazewnictwo wg CPV: Usługi drukowania i powiązane Główne miejsce świadczenia usług: Urząd Miejski w Elblągu ul. Łączności 1 82-300 Elbląg 2. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie na okres 3 lat systemu druku wraz z serwisem w Urzędzie Miejskim w Elblągu 3. Zakres zamówienia: System obejmuje obsługę 50 urządzeń wielofunkcyjnych czarno-białych, do 500 użytkowników. Przewidywana ilość wydruków to 1 500 000 stron rocznie. 4. Urządzenia wielofunkcyjne muszą spełniać następujące wymagania: 1) Podstawowe: a) rok produkcji urządzenia - urządzenie nowe lub używane, rok produkcji nie wcześniejszy niż 2019; b) stan urządzenia - przebieg nie większy niż 30 000 stron; c) funkcje - kopiowanie, skanowanie kolorowe, drukowanie, faksowanie, automatyczne kopiowanie dwustronne jednoprzebiegowe lub dwuprzebiegowe, automatyczne drukowanie dwustronne, skanowanie dwustronne jednoprzebiegowe lub dwuprzebiegowe w kolorze, wydruk poufny, wydruk szyfrowany, znak wodny; d) technologia drukowania - laserowa monochromatyczna, o rozdzielczości min. 1200x1200 dpi przy druku; e) maksymalne obciążenie miesięczne - 120 000 stron f) prędkość kopiowania i drukowania A4 zgodnie z normami ISO / IEC 24734 i ISO / IEC 24735 (ESAT) - minimum 40 stron A4/minutę przy kopiowaniu/drukowaniu jednostronnym, minimum 21 stron A4/minutę przy kopiowaniu/drukowaniu dwustronnym; g) czas wydruku pierwszej strony lub wykonania pierwszej kopii - maximum 6 sekund przy wydruku lub kopiowaniu ze stanu gotowości; h) prędkość skanowania - minimum 80 stron A4/min.; i) interfejs - 10/100/1000 Base-TX, 2 x Hi-Speed USB 2.0 Host, 1 x Hi-Speed USB 2.0 Device; j) procesor – minimum 1,2 GHz 4 rdzenie; k) pamięć - minimum 2 GB; l) typy sterowników - minimum PCL5e, PLC6, PostScript 3 (dopuszczalna emulacja); m) Kompatybilność sterowników - WIN XP/7/8/10 (32/64 bit); Windows Vista (32/64 bit) Windows Server 2003/2008/2008R2 (32/64); Windows Server 2012 (64); Windows Server 2016; Windows Server 2019; o) powiększenie - 25 – 400% w odstępach 1%, automatyczne powiększenie; p) ilość kopii - 1 – 999; r) pojemność papieru - minimum 2 kasety uniwersalne o łącznej pojemności min. 800 arkuszy 80g/m2, podajnik ręczny o pojemności minimum 100 arkuszy 80g/m2, własne formaty papieru; s) obsługiwane formaty papieru - 10 Envelope, 7 3/4 Envelope, 9 Envelope, A4, A5, DL Envelope, Executive, Folio, JIS-B5, Legal, Letter, Statement, Universal, Oficio, A6; t) podajnik dokumentów ADF - automatyczny dwustronny na minimum 50 arkuszy; u) panel operacyjny - wyświetlacz o przekątnej min. 4” dotykowy w języku polskim, klawiatura numeryczna; v) dodatkowe - rozbudowa o opcjonalne podajniki papieru, możliwość rozbudowy podajników papieru do łącznej pojemności, co najmniej 2000 arkuszy, możliwość rozbudowy o podajnik z zamkiem 2) Skaner: a) typ skanera – kolorowy; b) rozdzielczość - min. 600 x 1200 dpi; c) tryby - skanowanie do poczty elektronicznej, zapisywanie w folderze sieciowym, zapisywanie w pamięci USB, wysyłanie do serwera FTP, wysyłanie do serwera sFTP, wysyłanie do faksu LAN, wysyłanie do faksu internetowego, lokalna książka adresowa, protokół SMTP przez SSL, usuwanie pustych stron, usuwanie krawędzi, automatyczne wykrywanie kolorów, niewielkie rozmiary plików PDF; d) formaty plików - JPEG, PDF, PDF kompaktowy, PDF/A, XPS; Szyfrowany PDF; 3) Inne: a) wydajność materiałów eksploatacyjnych – wydajność bębnów - powyżej 60 000 stron; b) wydajność materiałów eksploatacyjnych – wydajność tonerów - powyżej 16 000 stron c) czytnik kart - Mifare d) sposoby druku sieciowego - LPR/LPD, Direct IP (Port 9100), Enhanced IP (Port 9400), Secure IP (Port 96xx), FTP, TFTP, ThinPrint .print integration, IPP 1.0, 1.1, 2.0 (Internet Printing Protocol), Microsoft Web Services WSD, Pull Printing; e) protokoły zarządzania siecią - HTTP, HTTPs (SSL/TLS), SNMPv1, SNMPv2c, SNMPv3, WINS, IGMP, BOOTP, RARP, APIPA (AutoIP), DHCP, ICMP, DNS, DDNS, mDNS, ARP, NTP, Telnet, Finger; f) bezpieczeństwo sieci - SNMPv3, 802.1x Authentication: MD5, MSCHAPv2, LEAP, PEAP, TLS, TTLS, IPSec. 5. Zamawiający wymaga, aby parametry dostarczonego systemu zarządzania środowiskiem wydruku spełniały minimalne wymagania: 1) Rejestracja i zliczanie wydruków przesyłanych na drukarki sieciowe, których kolejki zainstalowane są na serwerach wydruku i udostępnione stacjom roboczym. 2) Rejestracja i zliczanie kopii wykonanych na urządzeniach wielofunkcyjnych przez użytkownika. 3) Rejestracja i zliczanie wydruków lokalnych (USB, IP drukarki). 4) Wydruk poufny możliwość odbioru prac na urządzeniach pracujących w zdefiniowanej grupie wydruku podążającego. 5) Identyfikacja użytkownika przy urządzeniach w grupie wydruku podążającego za pomocą kart zbliżeniowych będących w eksploatacji przez Zamawiającego, karty MIFARE. 6) Możliwość przydzielenia dodatkowych identyfikatorów zastępczych dla użytkownika w systemie. 7) Blokowanie wszystkich funkcji urządzenia wielofunkcyjnego do momentu poprawnego uwierzytelnienia. Uwierzytelnienie musi odbywać się na podstawie dwóch metod: loginu i hasła domenowego lub karty. 8) Możliwość automatycznego łączenia karty zbliżeniowej z użytkownikiem AD na urządzeniu. 9) Możliwość skonfigurowania systemu (osobno dla każdego urządzenia) aby wydruk był zwalniany bezpośrednio po autoryzacji użytkownika na urządzeniu. 10) Użytkownik może wydelegować prawa do odbioru swoich prac na urządzeniu innemu użytkownikowi. 11) Możliwość definiowania limitów ilościowych i kosztowych dla użytkownika, grup użytkowników lub na urządzenie. 12) Możliwość wprowadzenie limitów na wydruki, po przekroczeniu których, użytkownik nie będzie miał możliwości druku oraz kopiowania. 13) Interfejs Administratora oraz Użytkownika realizowany poprzez przeglądarkę internetową. 14) Możliwość sprawdzania przez każdego z użytkowników wykorzystania własnego limitu oraz stanu wydruków poprzez portal www. 15) Użytkownik musi mieć możliwość podglądu na urządzeniu wielofunkcyjnym swojego aktualnego stanu konta. 16) Po zalogowaniu kartą przy urządzeniu, użytkownik powinien mieć automatycznie wypełnione pole „do” własnym adresem e-mail przy wyborze opcji skan na e-mail. 17) Administrator systemu powinien mieć możliwość wprowadzenia polityki wydruku na automatyczne przekształcanie drukowanych np. e-maili na wydruk o odpowiednich parametrach lub na odpowiednie urządzenie w systemie druku. 18) Administrator powinien mieć możliwość zdefiniowania automatycznej konwersji wydrukowanego dokumentu na duplex dla zdefiniowanej grupy użytkowników. 19) Administrator powinien mieć możliwość blokowania wydruku na wybranych urządzeniach dla zdefiniowanych grup. 20) Możliwość automatycznego lub zaplanowanego generowania raportów zgodnie z zadanym przez Zamawiającego harmonogramem i rozsyłanie ich do zainteresowanych osób drogą mailową. 21) Interfejs Administratora oraz Użytkownika w języku polskim. 22) Administrowanie systemem zarówno po stronie administratora jak i użytkownika musi odbywać się poprzez przeglądarkę internetową. 23) Możliwość automatycznej elektronicznej archiwizacji drukowanych dokumentów. 24) Administrator musi mieć możliwość wyznaczenia dla jakiego użytkownika, grupy użytkowników, drukarki, grupy drukarek funkcja archiwizacji ma być włączona. 25) Archiwizowana praca ma być pełnym obrazem dokumentu (wszystkie strony) dostępnym do przeglądania za pomocą panelu administratora przez stronę www. 26) Oprogramowanie powinno pokazywać aktualny stan materiałów eksploatacyjnych. 27) Oprogramowanie powinno mieć możliwość wprowadzania znaku wodnego (użytkownik, data wydruku, losowy ciąg znaków jako identyfikator wydruku) do prac drukowanych na odpowiednich drukarkach. 28) Możliwość wyszukania szczegółów zadania wydrukowana poprzez identyfikacje za pomocą znaku wodnego. 29) Oprogramowanie powinno mieć możliwość sprawdzania poprawnej ilość wydrukowanych stron oraz wprowadzania korekt jeżeli praca nie została wydrukowana w całości. 30) Możliwość instalacji oprogramowania na systemach operacyjnych Linux, Microsoft Windows Vista i nowsze, Microsoft Windows Server oraz Mac OSX. 31) Możliwość rozliczania druku ilościowego i kosztowego per Lokalizacja: Urząd, Departament itp. 32) Zarządzanie grupami: Synchronizacja użytkowników i grup z Active Directory. 33) Możliwość przypisywania kosztów strony do urządzenia według wielkości strony. 34) Zbieranie liczników do raportów z urządzeń sieciowych i lokalnych. 35) Zbieranie z drukarek sieciowych danych: a) numer seryjny, b) nazwa i model drukarki. 36) Zarządzanie politykami druku: a) tworzenie polityk dla poszczególnych użytkowników, b) tworzenie polityk dla poszczególnych departamentów. 37) Polityki: a) wymuszanie duplex, b) możliwość tworzenia własnych polityk wydruku nie zdefiniowanych przez system. 38) Wymaganie techniczne: a) jedna konsola zarządzająca, b) zainstalowany klient na stacji użytkownika, podający aktualne jego koszty, oraz wyświetlający powiadomienia definiowane przez administratora systemu. 39) Możliwość podglądu logów systemowych w czasie rzeczywistym za pomocą interfejsu webowego administratora. 40) Możliwość blokowania pola adresata wysyłki skanowanych plików na email, na osobę aktualnie zalogowaną. 41) Możliwość wyboru urządzeń fizycznych (MFP lub drukarka) na jakich użytkownik może wydrukować z odpowiedniej drukarki wirtualnej. 42) Możliwość zliczania wykonanych kopii lub faxów oraz wydruków w podziale na użytkowników. 43) Możliwość czasowego blokowania możliwości wydruku dla drukarki lub osoby za pomocą interfejsu systemu. 44) Możliwość definiowania (w momencie wydruku) czy praca ma być przypisana do osobistego konta użytkownika czy do specjalnej grupy wcześniej skonfigurowanej w oprogramowaniu. 45) Możliwość generowania własnych raportów nie zdefiniowanych w systemie za pomocą kreatora. 46) Możliwość dodania pracy do kolejki wydruku poprzez stronę internetową. Wydruk bez sterownika. 47) Ścieżka podążania wydruku musi opierać się tylko na kolejkach Windows. System nie może zmieniać ścieżki podążania dokumentu np. poprzez katalogi Windows. 48) Możliwość realizacji wydruku za pomocą funkcji e-mail to print. Użytkownik wysyła pracę za pomocą email na wcześniej zdefiniowaną skrzynkę pocztową, a następnie oprogramowanie na podstawie adresu email nadawcy dodaje do kolejki wydruku pracę załączoną w wiadomości. 49) Możliwość wydruku z urządzeń mobilnych za pomocą funkcji e-mail to print. 50) Możliwość definiowania własnych komunikatów do użytkowników przy błędzie wydruku. 51) Możliwość generowania wykresów na podstawie raportów drukowania. 52) Możliwość przypisywania uprawnień do administrowania oprogramowaniem na podstawie Active Directory. 53) Możliwość wyłączenia logowania nazw dokumentów lub nazw użytkowników z poziomu oprogramowania. 54) Możliwość włączenia Single Sign-On dla portalu użytkownika na komputerach z systemem Windows. 55) Możliwość integracji zewnętrznego źródła z numerami kart użytkowników. 56) Rejestracja i zliczanie wydruków przesyłanych na drukarki sieciowe, których kolejki zainstalowane są na serwerach wydruku i udostępnione stacjom roboczym. 57) Możliwość instalacji wieloserwerowej przy czym możliwość globalnego (we wszystkich oddziałach) zarządzania powinna odbywać się na jednym serwerze aplikacji. 58) Przy instalacji wieloserwerowej (w różnych oddziałach) możliwość zachowania funkcjonalności wydruku podążającego w oddziale w momencie braku połączenia z serwerem aplikacji (centralnym). 59) Brak limitu licencyjnego dla ilości stawianych serwerów master oraz slave. 60) Możliwość dodawania do prac drukowanych i kopiowanych kodów billingowych, pozwalających przypisać koszt danej pracy do poszczególnych projektów (oddzielnie od przypisywania do MPK). 61) Możliwość implementacji Systemu w oparciu o różne bazy danych (m.in. MS SQL, SQL Express, PostgreSQL, MySQL, Oracle). 62) Zgodność systemu druku z systemami operacyjnymi posiadanymi przez Zamawiającego tj. Microsoft Windows Vista i nowsze. Wymagania dotyczące serwisu i materiałów eksploatacyjnych zawarte są w § 7 i 8 wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w pkt 4. formularza OFERTA podał producenta i model oferowanych urządzeń wielofunkcyjnych. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 9. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. 10. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na usługi podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 16 000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95 1020 1811 0000 0902 0334 1138 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) wnosi się w takiej formie jakiej zostało ustanowione przez Gwaranta (wystawcę gwarancji/poręczenia), tj. oryginału dokumentu. Dokument w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta (wystawcę gwarancji/poręczenia): plik wraz z pozostałymi plikami stanowiącymi ofertę należy skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) i złożyć wraz z ofertą za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. 2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Uwaga: a) dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą, b) zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach