Centralny Ośrodek Informatyki ogłasza przetarg
- Adres: 02-305 Warszawa, Aleje Jerozolimskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48222502883, , fax. +48222502987
- Data zamieszczenia: 2018-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Informatyki
Aleje Jerozolimskie 132-136
02-305 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48222502883, , fax. +48222502987
REGON: 100999489 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.coi.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zapewnienie kompleksowej obsługi wydruku w Centralnym Ośrodku Informatyki - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4.1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest: Zapewnienie kompleksowej obsługi wydruku w Centralnym Ośrodku Informatyki – na warunkach określonych w części II SIWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz części III SIWZ – wzorze umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1.500,00 zł [jeden tysiąc pięćset złotych],
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne winien spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ustawy: wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał/wykonuje co najmniej dwie usługi kompleksowej obsługi wydruku o wartości minimum 50 000 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) każda. UWAGA !!! – Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości usług dla różnych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku. UWAGA !!! – w przypadku usług okresowych lub ciągłych wartość zrealizowanej usługi musi opiewać na kwotę co najmniej 50 000 zł brutto.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców, który złożył ofertę, zobowiązany jest do złożenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2) Razem z ofertą należy złożyć: a) dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy; b) pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa drukarek laserowych monochromatycznych i monitorów na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie
Dodano: 2023-11-30 - Dostawa drukarek laserowych i atramentowych.
Dodano: 2023-10-20 - Dostawa drukarek osobistych
Dodano: 2023-10-17 - Najem urządzeń wielofunkcyjnych wraz kompleksową obsługą serwisową i wsparciem technicznym dla Biura Rzecznika Praw Dziecka
Dodano: 2023-10-13 - Zakup urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-09-26 - Dostawa drukarek, skanerów i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2023-09-15 - Najem urządzeń wielofunkcyjnych wraz kompleksową obsługą serwisową i wsparciem technicznym dla Biura Rzecznika Praw Dziecka
Dodano: 2023-08-30 - Dostawa drukarek osobistych
Dodano: 2023-08-25 - Sukcesywne dostawy urządzeń drukujących w podziale na pakiety
Dodano: 2023-06-12 - ZAKUP – dostawa czytników kodów 20szt oraz drukarek 4 szt.
Dodano: 2021-05-27