Przetargi.pl
ZAMÓWIENIE ZSCKR/1/2019OBEJMUJE: Zadanie do wykonania objęte przetargiem nosi nazwę„ Dostarczenie pellet dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej” w ilości 140 ton na rok 2019

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej ogłasza przetarg

  • Adres: 38316 Wysowa-Zdrój, Hańczowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 532 004 , fax. 1 835 320 004
  • Data zamieszczenia: 2019-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej
    Hańczowa 80
    38316 Wysowa-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 183 532 004, fax. 1 835 320 004
    REGON: 9537700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsr-hanczowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAMÓWIENIE ZSCKR/1/2019OBEJMUJE: Zadanie do wykonania objęte przetargiem nosi nazwę„ Dostarczenie pellet dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej” w ilości 140 ton na rok 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pelletu drzewnego w szacunkowej ilości ok. 140 ton w 2019 roku. a)Sukcesywna dostawa środkami własnymi Wykonawcy pelletu drzewnego do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej w ilości 140 ton, zgodnie z wymaganiami normy DIN PLUS z trociny mieszanej z drewna liściastego i iglastego (Załącznik nr 1). Nie dopuszcza się dostaw pelletu z zawartością trocin z płyt stolarskich, MDF, paneli podłogowych itp. Pellet zawierający dodatek trocin z płyt stolarskich MDF, paneli podłogowych itp. nie zostaną przyjęte przez Zamawiającego i pozostawione do dyspozycji Wykonawcy. b) Dowóz bezpośrednio do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy, samochodem z HDS c) Wymagania dotyczące jakości pelletu zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ d) Minimalna jednorazowa ilość powyżej 10 ton jednorazowo w BIG-BAG o ciężarze 1000 kg (1 tona), wyłożonych folią od wewnątrz w celu zapobiegnięcia dostarczenia się wilgoci. e) Podana ilość pelletu w załączniku nr 1 jest szacunkowa i może ulec zmianie w czasie realizacji umowy (w górę) f) Czas realizacji zamówienia do 5 dni od złożenia dyspozycji. g) Dostawy mogą być realizowane w godzinach pracy szkoły od godz. 730 - 1530 h) Płatność realizowana przelewem, po wykonaniu dostawy, w terminie 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury za zamówioną jednorazowo ilość pelletu. i) Produkt musi posiadać świadectwo jakości producenta dołączone do każdej dostawy j) Zamawiający nie dopuszcza powierzenia podwykonawcom wykonania, przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj. : a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia, nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione - Zakres rzeczowy–wyliczenie (zał.nr 1 do SIWZ) 3. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione- Formularz ofertowy (zał. nr 2 do SIWZ) 4. Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( zał. nr 3 do SIWZ); 5. Podpisany przez osoby uprawnione – projekt umowy (zał. nr 4 do SIWZ) 6. Dołączone dwie referencje z przynajmniej jednego wykonanego podobnego zadania. 7. Dołączone ksero certyfikatów DIN PLUS i EN PLUS. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraj pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach